Przetargi.pl
"Ochronę osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Sosnowcu przy ul. Żeromskiego 3 i Teatralnej 9 na rok 2023"

Sąd OKręgowy w Sosnowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-205 Sosnowiec, Żeromskiego 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd OKręgowy w Sosnowcu
    Żeromskiego 3
    41-205 Sosnowiec, woj. śląskie
    REGON: 389775194
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://sosnowiec.so.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Ochronę osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Sosnowcu przy ul. Żeromskiego 3 i Teatralnej 9 na rok 2023"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje usługę całodobowej ochrony osób i mienia na terenie obiektów Sądu Okręgowego w Sosnowcu przy ul. Żeromskiego 3 i Teatralnej 9 wraz z ochroną doraźną sprawowaną przez grupę interwencyjną.2. Szczegółowy zakres zamówienia jest określony we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wniesienie wadium.1) Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych i zero groszy).2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 uPzp.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego: 11 1130 1017 0021 1003 0990 0001 z adnotacją „Wadium sprawy ZP-240-1/23/SG”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).5) W przypadku wniesienia wadium w formie:a) pieniężnej – Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium została załączona do oferty;b) innej niż pieniądz – Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie do oferty.6) Z treści wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego pełnej kwoty wadium określonej w gwarancji/poręczeniu w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 uPzp.2. Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 uPzp.1) W przypadku nie wskazania w formularzu oferty numeru konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium wniesionego w pieniądzu, wadium zostanie zwrócone na numer konta, z którego został wykonany przelew.3. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów poprzez wykazanie, że Wykonawca posiada ważną koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej poprzez wykazanie, że Wykonawca:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał (lub wykonuje) co najmniej dwie usługi całodobowej ochrony osób i mienia.Każda wykazana usługa musi spełniać łącznie następujące warunki:I. ochrona obiektów odbywała się na zasadach określonych ustawą o ochronie osób i mienia,II. ochrona dotyczyła budynku użyteczności publicznej (przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny),III. wartość usługi minimum 200.000,00 zł brutto (jeśli usługa jest nadal wykonywana, to podana wartość odnosi się do już wykonanej części),IV. okres wykonywania co najmniej 6 miesięcy (lub od co najmniej 6 miesięcy),V. świadczona na podstawie jednej, odrębnej umowy,VI. usługa wykonana należycie.b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum jedenastoma osobami.Każda wykazana osoba musi spełniać łącznie następujące warunki:I. będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako obsada na stanowisku pracownika ochrony,II. posiada kwalifikacje zawodowe tj. jest wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia,III. w okresie ostatnich trzech lat wykonywała nieprzerwanie, należycie, czynności w zakresie ochrony fizycznej budynku użyteczności publicznej przez okres minimum trzech miesięcy,IV. jest zatrudniona na umowę o pracę,V. jest przeszkolona w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia:2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej) w odniesieniu do wymogów:a) określonych w punkcie 1.2. każdy z Wykonawców wykonujących usługi ochrony winien spełniać wymagany warunek.b) określonych w punkcie 1.4.a). co najmniej jeden z Wykonawców musi spełnić wymagany przez Zamawiającego warunek w całości.c) określonych w punkcie 1.4.b). Wykonawcy mogą wspólnie spełnić wymagany przez Zamawiającego warunek.2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - załącznik nr 3 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach