Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3933600 , fax. 32 3933602
- Data zamieszczenia: 2020-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
Rynek 4
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 32 3933600, fax. 32 3933602
REGON: 00052721000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.tarnowskiegory.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Ochrona zieleni zabytkowego parku w Reptach – Tarnowskich Górach, wykonanie zabiegów pielęgnacyjno-konserwatorskich starodrzewu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca wykonanie zabiegów pielęgnacyjno-konserwatorskich w koronach 87 szt. drzew. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Załącznik Nr 9 – Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniki, Załącznik Nr 1a – Kalkulacja (przedmiar prac), Załącznik nr 10 – Wzór umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211500-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – Santander Bank Polska S.A. 37 1090 1825 0000 0001 4381 6475 z dopiskiem „Wadium – Starodrzew Repty”. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 3 rozdz. XXI SIWZ. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada wpis do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (tzw. „Rejestr BDO”), dostępnego pod adresem internetowym: www.bdo.mos.gov.pl, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn.zm.), wraz ze wskazaniem Numeru rejestracyjnego „BDO” Wykonawcy (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). 2) Formularz Oferty zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Kalkulacja (przedmiar prac) zgodny z załącznikiem nr 1a do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. 6) Dowód wniesienia wadium. 7) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja usługi w zakresie utrzymania drzewostanu na terenach Gminy Miejskiej Żory w 2024 r.
Dodano: 2023-11-27 - Pielęgnacja, wycinka drzew oraz przerośniętych krzewów, samosiejek, małych drzewek rosnących na terenach zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej w okresie do 31.12.2023r.
Dodano: 2023-04-18 - Utrzymanie i pielęgnacja drzewostanu na terenach zieleni miejskiej
Dodano: 2023-03-31 - Wycinka i pielęgnacja drzew na terenie Miasta Bytomia
Dodano: 2022-10-28 - Wycinka i pielęgnacja drzew na terenie Miasta Bytomia
Dodano: 2022-10-07 - Utrzymanie zieleni w gminie Bieruń: Pielęgnacja zieleni - drzewa i krzewy.
Dodano: 2020-12-11 - Realizacja usługi w zakresie utrzymania drzewostanu na terenach gminy miejskiej Żory w 2021 r.
Dodano: 2020-12-01 - "Utrzymanie zieleni wysokiej w pasach drogowych na terenie miasta Tychy"
Dodano: 2020-07-24 - „Utrzymanie zieleni wysokiej w pasach drogowych na terenie miasta Tychy”
Dodano: 2020-07-09 - Pielęgnacja zieleni wysokiej w pasie drogowym dróg powiatowych i wojewódzkich zarządzanych i powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
Dodano: 2020-04-07