Przetargi.pl
„Utrzymanie zieleni wysokiej w pasach drogowych na terenie miasta Tychy”

Tyski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Budowlanych
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 438 22 00, , fax. 32 438 22 15
  • Data zamieszczenia: 2020-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tyski Zakład Usług Komunalnych
    Budowlanych 43
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 32 438 22 00, , fax. 32 438 22 15
    REGON: 27848986000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tzuk.tychy.pl/index.php?option=com_content&view=category& id=35& Itemid=56

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Utrzymanie zieleni wysokiej w pasach drogowych na terenie miasta Tychy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia usługi obejmujące swym zakresem utrzymanie i pielęgnację zieleni wysokiej w pasach drogowych na terenie miasta Tychy. 2.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.: 2.1.pielęgnację drzew, 2.2.usunięcie drzew suchych, 2.3.frezowanie istniejących pni drzew, 2.4.karczowanie pni drzew, 2.5.usunięcie drzew suchych, nie objętych ochroną prawną, 2.6.usuwanie powalonych lub złamanych drzew, 2.7.odsłonięcie znaków i sygnałów drogowych, 2.8.odsłonięcie skrajni, 2.9.usunięcie odrośli z pnia oraz odrostów u podstawy drzew, 2.10.karczowanie samosiejek, 2.11.oczyszczanie terenu z wiatrołomu. 3.Szczegółowy zakres prac oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone: 3.1.Załączniku nr 3: w opisie przedmiotu zamówienia, 3.2.Załączniku nr 4a i 4b: w kosztorysie ofertowym zawierającym wykaz i ilości prac związanych z wykonaniem zakresu rzeczowego w ramach zamówienia, 3.3.Załączniku nr 5: we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211500-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 3. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 4.1. Pieniądzu, 4.2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 4.3. Gwarancjach bankowych, 4.4. Gwarancjach ubezpieczeniowych, 4.5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5. W przypadku wniesienia wadium wformach określonych w pkt 4.2. - 4.5. dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy – Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach, ul. Budowlanych 43, 43 – 100 Tychy. 6. Wadium w formie pieniężnej: 6.1. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 83 1240 2975 1111 0010 6677 5534 PEKAO Bank Pekao S.A. Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW 6.2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego. 7. Wadium w formie niepieniężnej: 7.1. Wadium należy złożyć w formie pisemnej, w oryginale, tj. podpisane przez wystawcę dokumentu wadialnego zgodnie z reprezentacją lub w oryginale, tj. podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu wadialnego zgodnie z reprezentacją. 7.2. Wadium należy złożyć wraz z ofertą. 7.2.1. W przypadku złożenia oferty w formie elektronicznej wadium należy złożyć z ofertą zgodnie z pkt. 10.5.2. SIWZ. 7.3. Treść dokumentu wadium winien zawierać nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego. 7.4. Udzielona gwarancja: 7.4.1. musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów, 7.4.2. musi obejmować cały okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń niezgodnych z PZP, a w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw przysługujących Zamawiającemu zgodnie z art. 46 ust 4a i 5 PZP. 7.5. Nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentu gwarancji. 7.6. Gwarancja przedłożona w formie pisemnej wygasa w przypadku gdy: 7.6.1. Beneficjent zwróci Gwarantowi oryginał niniejszej gwarancji przed upływem okresu ważności gwarancji. 7.6.2. Beneficjent zwolni w formie pisemnej Gwaranta ze zobowiązań wynikających z niniejszej gwarancji. 7.6.3. Kwoty wypłacone przez Gwaranta z tytułu niniejszej gwarancji wyczerpią sumę gwarancyjną.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 PZP, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 2. Na zawartość oferty składa się: 2.1. Wypełniony Formularz oferty: 2.1.1. w formie pisemnej podpisany własnoręcznym podpisem - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1a do SIWZ (w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w postaci papierowej) albo 2.1.2. w formie elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1b do SIWZ (w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu). 2.2. Wypełnione oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1. SIWZ: 2.2.1. w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem zgodne z załącznikiem nr 2a (w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w postaci papierowej) albo 2.2.2. w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodne z załącznikiem nr 2b (w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu). 2.3.Wypełniony kosztorys ofertowy dot. zamówienia: 2.3.1.w formie pisemnej podpisany własnoręcznym podpisem zgodne z załącznikiem nr 4a (w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w postaci papierowej) albo 2.3.2.w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodne z załącznikiem nr 4b (w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu). 2.4. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo należy złożyć w formie pisemnej w postaci oryginału wystawionej przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (w przypadku notarialnej kopii kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza). 2.5. Dowody, o których mowa w pkt. 6.2. SIWZ (jeżeli dotyczy). Dowody należy złożyć w formie pisemnej w postaci papierowej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2.6. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.3. SIWZ (jeżeli dotyczy). Dokument dotyczący zobowiązania należy złożyć w formie pisemnej w postaci papierowej podpisanej własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 2.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Dokument należy dołączyć w oryginale albo kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Dokument należy złożyć odpowiednio: 2.7.1. w formie pisemnej (w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę w postaci papierowej) – opatrzone własnoręcznym podpisem osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa (w przypadku kopii notarialnej wymagany jest własnoręczny podpis notariusza) albo 2.7.2. w postaci elektronicznej (w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej) za pośrednictwem miniPortalu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/ych pełnomocnictwa (w przypadku notarialnej kopii kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza). 2.8. Dokument wadium w formie innej niż pieniężna. Dokument ten winien być załączony do oferty w oryginale tj. podpisany przez wystawcę dokumentu wadialnego zgodnie z reprezentacją (forma pisemna) lub podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu wadialnego zgodnie z reprezentacją (forma elektroniczna). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia będzie udostępniony przez Zamawiającego na stronie internetowej (http://bip.tzuk.tychy.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=35& Itemid=56) wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach