Przetargi.pl
Ochrona terenów, obiektów, urządzeń oraz osób, mienia i porządku na terenie chronionym, w całodobowym systemie zmianowym, w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, monitorowanie systemów alarmowych oraz doraźne prace związane z dozorowaniem w Powiatowym Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie

Powiatowy Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, Ostrowina
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3148756, , fax. 713 148 754
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Dom Pomocy Społecznej
    Ostrowina 21
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3148756, , fax. 713 148 754
    REGON: 30135100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pdps-ostrowina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona terenów, obiektów, urządzeń oraz osób, mienia i porządku na terenie chronionym, w całodobowym systemie zmianowym, w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, monitorowanie systemów alarmowych oraz doraźne prace związane z dozorowaniem w Powiatowym Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ochrona terenów, obiektów, urządzeń oraz osób, mienia i porządku na terenie chronionym, w całodobowym systemie zmianowym, w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, monitorowanie systemów alarmowych oraz doraźne prace związane z dozorowaniem w Powiatowym Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie. 1. Postanowienia ogólne 1.1. Realizacja zadań ochronnych na terenie obiektów (wraz z przyległymi terenami oraz znajdujących się w nich osobami i mieniem): Powiatowy Dom Pomocy Społecznej Ostrowina 21 Wykonawca współpracuje z pracownikami PDPS. 2. Zakres działania Wykonawcy 2.1. Całodobowa ochrona fizyczna obiektów (wraz z mieniem) wskazanych w pkt. 1.1 oraz osób znajdujących się na terenie ochranianych terenów i obiektów. 2.2. Monitorowanie pracy technicznych środków wspomagających ochronę obiektu, informowanie wyznaczonego pracownika Zamawiającego o ich niesprawności lub podejrzeniu nieprawidłowego działania. 2.3. Monitorowanie i obsługa systemów alarmowych w siedzibie Zamawiającego w zakresie dokonywania wpisów do książki służby, obrazujących stan sytemu i niezbędne działania do ewentualnej naprawy tego sytemu. 2.4. Ochrona zdalna: Ochrona zdalna (monitorowanie), ochrona obiektów Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie 21 (kotłownia i pralnia). Obowiązki Wykonawcy: a. Wykonawca wyposaży na czas realizacji zamówienia obiekty: kotłownię i pralnię w nowy zintegrowany system alarmowy i włączy go do sytemu monitorowania w dniu przejęcia ochrony. b. Po zakończeniu umowy Wykonawca zdemontuje urządzenia, które przez cały czas trwania umowy będą własnością Wykonawcy. c. Wykonawca raz w miesiącu będzie wykonywał konserwację systemu alarmowego na koszt własny. d. W przypadku wadliwego działania systemu alarmowego Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia usterek na koszt własny. e. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć ochraniane ww. obiekty w zintegrowany system alarmowy, w skład którego wchodzą co najmniej: SYSTEM SSWiN • centrala alarmowa • zewnętrzne czujniki ruchu z wideorejestracją szt. 8 • zewnętrzne czujniki ruchu bez wideorejestracji szt. 2 • wewnętrzne czujniki ruchu z wideorejestracją szt. 4 • wewnętrzne czujniki ruchu bez wideorejestracji szt. 4 • czujniki dymu szt. 4 • sterowanie centrali przy użyciu aplikacji telefonicznej. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podłączenia istniejącego systemu telewizji dozorowej do bazy monitoringu wizyjnego i do wykonywania w godzinach 20.00 – 06.00 co 2 godz. video-patrolu. 2.5. Zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 Pzp, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę usługi bezpośredniej ochrony fizycznej. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo wyłącznie w zakresie dysponowania patrolem interwencyjnym. Podwykonawstwo takie jest możliwe o ile podwykonawca posiadać będzie niezbędne kwalifikacje, tj. będzie posiadał odpowiednią koncesję na świadczenie usług ochrony osób i mienia. 2.6. Patrol interwencyjny będzie wykonywał minimum w miesiącu dwa podjazdy prewencyjne, odnotowane w książce służby. 2.7. Zapewnienie niezwłocznej (nie dłuższej niż 30 minut) reakcji zmotoryzowanego patrolu interwencyjnego, co najmniej dwuosobowego na wezwanie pracownika ochrony. 2.8. Współpraca z Policją i innymi służbami na zasadach określonych w odrębnych przepisach. 2.9. Przyjmowanie i przekazywanie meldunków w systemie dyżurów oraz powiadamianie wskazanych pracowników Zamawiającego o zdarzeniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2018.2142), zwanej dalej ustawą o ochronie osób i mienia. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 03)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 02, 2) Oświadczenie w zakresie RODO – załącznik nr 05. 3) Zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 06. 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 04.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach