Przetargi.pl
OCHRONA TARGOWISKA MIEJSKIEGO W ŚWINOUJŚCIU PRZY UL.GRUNWALDZKIEJ W LATACH 2010-2012.

Prezydent Miasta Świnoujścia ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3212780, 3212309 , fax. (091) 321 59 95
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świnoujścia
    ul. Wojska Polskiego 1/5 1/5
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3212780, 3212309, fax. (091) 321 59 95
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinoujscie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCHRONA TARGOWISKA MIEJSKIEGO W ŚWINOUJŚCIU PRZY UL.GRUNWALDZKIEJ W LATACH 2010-2012.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania przedmiotowy zakres umowy obejmujący teren Targowiska Miejskiego przy zbiegu ulic : Grunwaldzkiej i Steyera o pow. około 5.878 m2 , wraz ze znajdującymi się na nim:pawilonami handlowymi, punktami handlowymi typu -szczęki-,kontenerami biurowymi, kontenerem WC, elementami infrastruktury technicznej np. : przyłącza elektryczne, wodne i kanalizacyjne, oświetlenie, nawierzchnia, tablice informacyjne i inne. Ochronie podlega także mienie ruchome stanowiące wyposażenie obiektów handlowych, biurowych i sanitarnych o których mowa wyżej. Ponadto ochronie podlega towar zgromadzony w obiektach handlowych o ile jest on bezpośrednio związany z charakterem prowadzonej działalności handlowej a jego zakup został potwierdzony stosownymi dokumentami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp spełniających następujące warunki: a) zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto b)wykonali z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy to w tym okresie), co najmniej dwa zadania o zakresie i rodzaju odpowiadającym pracom stanowiącymi przedmiot zamówienia przez co Zamawiający rozumie wykonanie zadań o wartości 10 000,00 zł brutto,za każde z nich, c) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności - koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony. d)złożą ofertę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonego w SIWZ. 2. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ) zawiera następujące załączniki,w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.Projekt mowy - załącznik Nr 1 (zaakceptowany przez Oferenta projekt umowy należy podpisać na każdej stronie) 2.Formularz oferty - załącznik Nr 2 3.Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik Nr 3. 4.Dokument lub dokumenty identyfikujące wykonawcę w obrocie prawnym, tj.: a).aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c).w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie. 5.Koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na podstawie ustawy z dnia 22sierpnia 1997r., o ochronie osób i mienia tj. Dz.U. Z 2005r., Nr 145, poz 1221 z późn.zm. 6.Zaświadczenie właściwego organu podatkowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Informacje na temat proponowanego sposobu ochrony Targowiska Miejskiego np.: posiadanego środka transportu, identyfikujące ubiory pracowników ochrony , ilość osób ochraniających Targowisko Miejskie przy ul. Grunwaldzkiej w Świnoujściu itp. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat prac o zakresie i rodzaju odpowiadającym pracom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem :nazwy Zamawiającego ,przedmiotu zamówienia wartość robót ( min.10 000,00 zł brutto) za każde z nich i daty realizacji. Należy oznaczyć ( znakiem *przy liczbie porządkowej) co najmniej dwa zadania z wykazu,realizacja których została potwierdzona załączonymi do wykazu np.:referencjami od Zamawiającego ( powyższe dokumentuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu zawartego w pkt 8.1a SIWZ). 10.Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów,o których mowa w pkt.9.4). 11.Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, dotyczącej przedmiotu zamówienia SIWZ. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mają zastosowanie postanowienia zawarte w § 2, Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz firm , w jakiej te dokumenty mogą być składane(Dz. U. Nr 87, z 2006r., poz. 605)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swinoujscie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach