Przetargi.pl
Ochrona Parku Narodowego Bory Tucholskie poprzez budowę sieci kanalizacyjnej w miejscowościach: Ciecholewy, Konarzynki Osady i Żychckie Osady, gmina Konarzyny.

Urząd Gminy Konarzyny ogłasza przetarg

  • Adres: 89-607 Konarzyny, ul. Szkolna 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8331011, 8331008 , fax. 059 8331011
  • Data zamieszczenia: 2010-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Konarzyny
    ul. Szkolna 7 7
    89-607 Konarzyny, woj. pomorskie
    tel. 059 8331011, 8331008, fax. 059 8331011
    REGON: 00054243900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.konarzyny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona Parku Narodowego Bory Tucholskie poprzez budowę sieci kanalizacyjnej w miejscowościach: Ciecholewy, Konarzynki Osady i Żychckie Osady, gmina Konarzyny.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Konarzyny kredytu bankowego w wysokości 500.000,00 zł. na realizację zadania pn.: Ochrona Parku Narodowego Bory Tucholskie poprzez budowę sieci kanalizacyjnej w miejscowościach: Ciecholewy, Konarzynki Osady i Żychckie Osady, gmina Konarzyny. 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu w walucie polskiej w kwocie w 500.000,00 zł. ( słownie pięćset tysięcy złotych 00/100 ) na warunkach określonych w umowie kredytowej. 2) Kredyt udzielony zostanie na okres od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2013 r. 3) Wykonawca otworzy rachunek kredytowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy i prowadzić go będzie nieodpłatnie w trakcie realizacji niniejszej umowy kredytowej. 4) Wykonawca dokona uruchomienia transzy kredytu najpóźniej do dnia 30.11.2010 roku. 5) Wykonawca uruchomi środki kredytu zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego składanymi do Wykonawcy. 6) Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa z dniem 30.11.2010 r. 7) Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do złożenia pisemnego oświadczenia o rezygnacji z dalszego wykorzystania kredytu. 8) Wykorzystanie kredytu będzie następować w walucie polskiej. 9) Kwota wykorzystanego kredytu oprocentowana będzie w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej. Stopa procentowa będzie równa wysokości stawki bazowej powiększonej o stałą marże Wykonawcy, ustalonej na podstawie złożonej oferty. 10) Zobowiązania zamawiającego z tytułu odsetek od kredytu regulowane będą w miesięcznych okresach obrachunkowych , jako suma zmiennej stawki bazowej WIBOR dla złotowych depozytów 1 miesięcznych na rynku międzybankowym, z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc, za który naliczane będą odsetki, powiększonej o stałą marżę Wykonawcy ustaloną na podstawie złożonej oferty. 11) Odsetki naliczane będą na bazie 365 dni w roku, przy czym w miesiącu przyjmuje się liczbę dni kalendarzowych przypadających w danym miesiącu, a każdy dzień za 1/365 część roku. 12) O wysokości stawki bazowej ( WIBOR 1M) stanowiącej podstawę obliczenia oprocentowania kredytu w danym miesiącu oraz o kwocie naliczonych odsetek za dany miesiąc, Zamawiający będzie powiadamiany pisemnie przez Wykonawcę w terminie do 20 dnia tego miesiąca. 13) Marża Wykonawcy jest stałą w umownym okresie kredytowania. 14) Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane w miesięcznych okresach obrachunkowych, zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego, przy czym: a) Pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty transzy kredytu i kończy się ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego b) Ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu; 15) W okresie dostępności kredytu Wykonawca pobierze proporcjonalnie do kwoty uruchomianej transzy kredytu prowizję w wysokości wynikającej z rachunku kredytowego otwartego przez Wykonawcę. 16) Pobrane prowizje nie podlegają zwrotowi. 17) Zamawiający może dokonać zmiany terminu spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych powiadomień Wykonawcy najpóźniej na 30 dni przed zamierzonym terminem spłaty przy czym wydłużenie okresu kredytowania poza termin określony w § 4 punkt 6 poz. 36 umowy może nastąpić po wyrażeniu zgody przez Wykonawcę i zawarciu aneksu do umowy, po podjęciu uchwały przez Radę Gminy w Konarzynach w sprawie zaciągnięcia kredytów długoterminowych, jeśli termin ten wykraczałby poza 30 czerwca 2013 roku. 18) W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu, strony ustalają nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. 19) Wcześniejsza spłata całości lub części kredytu nie oznacza jego wypowiedzenia. 20) Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji, za wyjątkiem opłat i prowizji, które będą ustalone w umowie. 21) Kredyt zostanie spłacony do 30 czerwca 2013 r. 22) Spłata kredytu nastąpi w poniższych terminach: 1. pierwsza rata - 31 stycznia 2011 roku - 18.000,00; 2. druga rata- 28 lutego 2011 roku - 18.000,00; 3. trzecia rata - 31 marca 2011 roku - 18.000,00; 4. czwarta rata - 30 kwietnia 2010 roku -18.000,00; 5. piata rata - 31 maja 2010 roku - 18.000,00; 6. szósta rata - 30 czerwca 2010 roku - 18.000,00; 7. siódma rata - 31 lipca 2011 roku -18.000,00; 8. ósma rata - 31 sierpnia 2011 roku - 18.000,00; 9. dziewiąta rata - 30 września 2011- 18.000,00; 10. dziesiąta rata- 31 października 2011 roku - 18.000,00; 11. jedenasta rata - 30 listopada 2011 roku - 18.000,00 12. dwunasta rata - 31 grudnia 2011 roku - 18.000,00 13. trzynasta rata - 31 stycznia 2012 roku - 18.000,00 14. czternasta rata - 28 lutego 2012 roku - 18.000,00 15. piętnasta rata - 31 marca 2012 roku - 18.000,00 16. szesnasta rata - 30 kwietnia 2012 roku - 18.000,00 17. siedemnasta rata - 31 maja 2012 roku - 18.000,00 18. osiemnasta rata - 30 czerwca 2012 roku - 18.000,00 19. dziewiętnasta rata - 31 lipca 2012 roku - 18.000,00 20. dwudziesta rata - 31 sierpnia 2012 roku - 18.000,00 21. dwudziesta pierwsza rata - 30 września 2012 roku - 18.000,00 22. dwudziesta druga rata - 31 października 2012 roku - 18.000,00 23. dwudziesta trzecia rata - 30 listopada 2012 roku - 18.000,00 24. dwudziesta czwarta rata - 31 grudnia 2012 roku - 18.000,00 25. dwudziesta piąta rata - 31 stycznia 2013 roku - 18.000,00 26. dwudziesta szósta rata - 28 lutego 2013 roku - 10.000,00 27. dwudziesta siódma rata - 31 marca 2013 roku - 10.000,00 28. dwudziesta ósma rata - 30 kwietnia 2013 roku - 10.000,00 29. dwudziesta dziewiąta rata - 31 maja 2013 roku - 10.000,00 30. trzydziesta rata - 30 czerwca 2013 roku - 10.000,00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konarzyny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach