Przetargi.pl
Ochrona osób imienia Muzeum w Gliwicach w roku 2014

Muzeum w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Dolnych Wałów 8a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310854 , fax. 032 2307366
  • Data zamieszczenia: 2014-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum w Gliwicach
    ul. Dolnych Wałów 8a 8a
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310854, fax. 032 2307366
    REGON: 00028209100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona osób imienia Muzeum w Gliwicach w roku 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa, obowiązkowa ochrona fizyczna osób i mienia przez koncesjonowanego wykonawcę w oparciu o postanowienia Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm., zgodnie z planem ochrony. W ramach całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia 24 godziny na dobę w dni powszednie, soboty, niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy usługi polegającej na ochronie fizycznej przed kradzieżą, zniszczeniem, lub innymi zagrożeniami obiektów Muzeum w Gliwicach, tj a) obiektu Willa Caro zlokalizowanego w Gliwicach przy ul. Dolnych Wałów 8a b) obiektu Zamek Piastowski zlokalizowanego w Gliwicach przy ul. Pod Murami 2 c) obiektu magazynowego zlokalizowanego w Gliwicach przy ul. Zygmunta Starego 34 oraz mienia w nich się znajdującego jak również ochronę przed naruszeniem nietykalności cielesnej, utratą życia lub zdrowia osób w nich przebywających, a w szczególności wykonawca zobowiązany będzie do całodobowego dozorowania ochranianych obiektów i utrzymania posterunków stałych oraz wykonywania okresowych patroli obchodów poszczególnych obiektów. 2. Pracownicy Wykonawcy podczas wykonywania obowiązków, podlegać będą operacyjnie ze strony Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sposobem wykonywania usługi. Ze strony Zamawiającego kontrolę mogą przeprowadzać Dyrekcja Muzeum oraz osoby pisemnie upoważnione przez Dyrektora Muzeum. Wnioski i uwagi z przeprowadzonej kontroli kontrolujący wpisują do Książki Służby 3. Ilość pracowników Wykonawcy wykonujących zamówienia, zakres ochrony i wymagane wyposażenie pracowników: Ochrona pełniona jest całodobowo , w systemie dwuzmianowym: I zmiana od godziny 6.00 do godziny 18.00 II zmiana od godziny 18.00 do godziny 6.00, stała obsada w ciągu doby w obiekcie Willa Caro I zmiana 1 kwalifikowany pracownik ochrony, II zmiana 2 kwalifikowanych pracowników ochrony W obiekcie wykonawca zobowiązany jest przez całą dobę utrzymywać posterunek stały. W czasie II zmiany pracownicy ochrony są ponadto zobowiązani do patrolu- obchodu obiektu, wyłącznie w granicy ogrodu, gdzie należy czytnikiem w określonych punktach potwierdzić obchód. Obchodu dokonuje jeden pracownik ochrony, a drugi pozostaje wewnątrz budynku i utrzymuje cały czas łączność radiową z pracownikiem wykonującym obchód. Grupa Interwencyjna - całodobowa, obsada co najmniej dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony, podejmująca działania w zakresie ochrony osób i mienia na wezwanie pracowników pełniących aktualnie służbę w Willi Caro. Czas dojazdu grupy interwencyjnej nie może być dłuższy niż 7 minut. b) stała obsada w ciągu doby w obiekcie Zamek Piastowski I zmiana 1 kwalifikowany pracownik ochrony, II zmiana 1 kwalifikowany pracownik ochrony. W obiekcie wykonawca zobowiązany jest przez całą dobę utrzymywać posterunek stały. W czasie II zmiany pracownicy ochrony są ponadto zobowiązani do patrolu- obchodu obiektu, wyłącznie wewnątrz budynku Grupa Interwencyjna - całodobowa, obsada co najmniej dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony, podejmująca działania w zakresie ochrony osób i mienia na wezwanie pracowników pełniących aktualnie służbę w Zamku Piastowskim. Czas dojazdu grupy interwencyjnej nie może być dłuższy niż 7 minut. c) stała obsada w ciągu doby w obiekcie magazynowym przy ul. Zygmunta Starego 34 w Gliwicach I zmiana 1 kwalifikowany pracownik ochrony, II zmiana 1kwalifikowany pracownik ochrony. W obiekcie wykonawca zobowiązany jest przez całą dobę utrzymywać posterunek stały.Grupa Interwencyjna całodobowa, obsada co najmniej dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony, podejmująca działania w zakresie ochrony osób i mienia na wezwanie pracowników pełniących aktualnie służbę w obiekcie magazynowym. Czas dojazdu grupy interwencyjnej nie może być dłuższy niż 7 minut. Czas pełnienia służby przez danego pracownika ochrony w obiekcie nie może przekraczać 12 godzin na dobę tj. czasu jednej zmiany. Zamawiający, poza szczególnymi, losowymi wypadkami, nie dopuszcza możliwości pełnienia przez pracowników ochrony służby na dwóch zmianach pod rząd tj. jedna po drugiej. We wszystkich obiektach wymagane jest następujące wyposażenie pracowników ochrony,paralizatory elektryczne, kajdanki, pałki obronne wielofunkcyjne, radiotelefony 1 zestaw, telefony komórkowe, maski przeciw gazowe, latarki akumulatorowe. W każdym obiekcie wymagany jest 1 zestaw wymienionego wyposażenia, a w Willi Caro wyposażenie należy zwiększyć o dodatkowe, pałkę obronną, latarkę, maskę przeciw gazową. Szczegółowy zakres ochrony i obowiązki Wykonawcy zostały ujęte w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 13500,00 zł (trzynaście tysięcy pięćset złotych zero groszy), 2.wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach