Przetargi.pl
Ochrona osób i mienia Muzeum w Gliwicach w roku 2014 II postępowanie

Muzeum w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Dolnych Wałów 8a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310854 , fax. 032 2307366
  • Data zamieszczenia: 2014-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum w Gliwicach
    ul. Dolnych Wałów 8a 8a
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310854, fax. 032 2307366
    REGON: 00028209100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona osób i mienia Muzeum w Gliwicach w roku 2014 II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób i mienia w Muzeum w Gliwicach. 2) kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):główny przedmiot: kod CPV: 79.70.00.00-1 - nazwa: Usługi detektywistyczne i ochroniarskie 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa, obowiązkowa ochrona fizyczna osób i mienia przez koncesjonowanego wykonawcę w oparciu o postanowienia Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.), zgodnie z planem ochrony. W ramach całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia 24 godziny na dobę w dni powszednie, soboty, niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy usługi polegającej na ochronie fizycznej przed kradzieżą, zniszczeniem, lub innymi zagrożeniami obiektów Muzeum w Gliwicach, tj: a) obiektu Willa Caro zlokalizowanego w Gliwicach przy ul. Dolnych Wałów 8a b) obiektu Zamek Piastowski zlokalizowanego w Gliwicach przy ul. Pod Murami 2 c) obiektu magazynowego zlokalizowanego w Gliwicach przy ul. Zygmunta Starego 34 oraz mienia w nich się znajdującego jak również ochronę przed naruszeniem nietykalności cielesnej, utratą życia lub zdrowia osób w nich przebywających, a w szczególności wykonawca zobowiązany będzie do całodobowego dozorowania ochranianych obiektów i utrzymania posterunków stałych oraz wykonywania okresowych patroli (obchodów) poszczególnych obiektów. 2. Pracownicy Wykonawcy podczas wykonywania obowiązków, podlegać będą operacyjnie ze strony Zamawiającego Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sposobem wykonywania usługi. Ze strony Zamawiającego kontrolę mogą przeprowadzać Dyrekcja Muzeum oraz osoby pisemnie upoważnione przez Dyrektora Muzeum. Wnioski i uwagi z przeprowadzonej kontroli kontrolujący wpisują do Książki Służby 3. Ilość pracowników Wykonawcy wykonujących zamówienia, zakres ochrony i wymagane wyposażenie pracowników:Ochrona pełniona jest całodobowo , w systemie dwuzmianowym: I zmiana od godziny 6.00 do godziny 18.00 II zmiana od godziny 18.00 do godziny 6.00 a) stała obsada (w ciągu doby) w obiekcie Willa Caro I zmiana - 1 kwalifikowany pracownik ochrony, II zmiana - 2 kwalifikowanych pracowników ochrony W obiekcie wykonawca zobowiązany jest przez całą dobę utrzymywać posterunek stały. W czasie II zmiany pracownicy ochrony są ponadto zobowiązani do patrolu- obchodu obiektu, wyłącznie w granicy ogrodu, gdzie należy czytnikiem w określonych punktach potwierdzić obchód. Obchodu dokonuje jeden pracownik ochrony, a drugi pozostaje wewnątrz budynku i utrzymuje cały czas łączność radiową z pracownikiem wykonującym obchód. Grupa Interwencyjna - całodobowa, obsada co najmniej dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony, podejmująca działania w zakresie ochrony osób i mienia na wezwanie pracowników pełniących aktualnie służbę w Willi Caro. Czas dojazdu grupy interwencyjnej nie może być dłuższy niż 7 minut. b) stała obsada (w ciągu doby) w obiekcie Zamek Piastowski I zmiana - 1 kwalifikowany pracownik ochrony, II zmiana - 1 kwalifikowany pracownik ochrony W obiekcie wykonawca zobowiązany jest przez całą dobę utrzymywać posterunek stały. W czasie II zmiany pracownicy ochrony są ponadto zobowiązani do patrolu- obchodu obiektu, wyłącznie wewnątrz budynku Grupa Interwencyjna - całodobowa, obsada co najmniej dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony, podejmująca działania w zakresie ochrony osób i mienia na wezwanie pracowników pełniących aktualnie służbę w Zamku Piastowskim. Czas dojazdu grupy interwencyjnej nie może być dłuższy niż 7 minut. c) stała obsada (w ciągu doby) w obiekcie magazynowym przy ul. Zygmunta Starego 34 w Gliwicach I zmiana- 1 kwalifikowany pracownik ochrony II zmiana- 1 kwalifikowany pracownik ochrony W obiekcie wykonawca zobowiązany jest przez całą dobę utrzymywać posterunek stały. Grupa Interwencyjna - całodobowa, obsada co najmniej dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony, podejmująca działania w zakresie ochrony osób i mienia na wezwanie pracowników pełniących aktualnie służbę w obiekcie magazynowym. Czas dojazdu grupy interwencyjnej nie może być dłuższy niż 7 minut. Czas pełnienia służby przez danego pracownika ochrony w obiekcie nie może przekraczać 12 godzin na dobę tj. czasu jednej zmiany. Zamawiający, poza szczególnymi, losowymi wypadkami, nie dopuszcza możliwości pełnienia przez pracowników ochrony służby na dwóch zmianach pod rząd tj. jedna po drugiej. We wszystkich obiektach wymagane jest następujące wyposażenie pracowników ochrony:1 paralizatory elektryczne,2 kajdanki,3 pałki obronne wielofunkcyjne,4 radiotelefony - 1 zestaw,5 telefony komórkowe6 maski przeciw gazowe 7 latarki akumulatorowe W każdym obiekcie wymagany jest 1 zestaw w/w wyposażenia, a w Willi Caro wyposażenie należy zwiększyć o dodatkowe: pałkę obronną, latarkę,maskę przeciw gazową 5. Obowiązki pracowników ochrony: - całodobowe zabezpieczenie powierzonych do ochrony : obiektów i mienia Muzeum w Gliwicach - zapewnienie bezpieczeństwa osobom zatrudnionym oraz korzystającym z udostępnionych zbiorów w obiektach Muzeum, w których mieszczą się ekspozycje, przeciwdziałanie ewentualnym przestępstwom i wykroczeniom w szczególności przestępstwom przeciwko mieniu, zabezpieczenie mienia znajdującego się w ochranianych obiektach przed kradzieżą , uszkodzeniem lub zniszczeniem, kontrola ruchu osobowego i materiałowego odbywającego się na terenie ochranianych obiektów Muzeum w Gliwicach, obserwacja obrazu przekazywanego z systemu telewizji dozorowej, obsługa systemu sygnalizacji włamania (dotyczy tych obiektów Muzeum w Gliwicach, gdzie takie systemy zastały zainstalowane) oraz kontrola jego sprawnego funkcjonowania, obsługa systemu przeciwpożarowego prowadzenie dokumentacji ochrony zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności książki służby, wydawanie i przyjmowanie kluczy, kontrola zamknięcia bram ogrodzenia zewnętrznego oraz drzwi i okien w chronionych obiektach , zapalanie i gaszenie oświetlenia zewnętrznego, kontrola obiektów w zakresie zagrożeń pożarowych, zagrożeń związanych z awariami ciągów energetycznych, wodociągowych i ciepłowniczych oraz innych mających wpływ na stan bezpieczeństwa w chronionych obiektach ,zapewnienie porządku w razie zaistnienia sytuacji zagrażających porządkowi i bezpieczeństwu. 6. Dobór pracowników Wykonawcy: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru pracowników, którzy wykonywać będą usługę ze składu przedstawionego przez Wykonawcę. W sytuacji w której wybrany pracownik Wykonawcy nieprawidłowo wypełniał będzie swoje obowiązki Wykonawca zastąpi takiego pracownika innym. Zmiana pracownika nastąpi na pisemne lub w szczególnych wypadkach telefoniczne żądanie Zamawiającego, w którym wskazane zostaną przyczyny żądania 2) Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo przekładać zbiorczą listę osób wykonujących usługę na rzecz Zamawiającego wraz z potwierdzeniem przez nich stosownych kwalifikacji, posiadanych uprawnień do wykonywania usługi ochrony, doświadczenia, stażu oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniami Wykonawcy o ich niekaralności. Wykonawca wybrany w przetargu do realizacji zamówienia będzie poproszony o przedstawienie zaświadczeń o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej lub kopii licencji tych pracowników przed podpisaniem umowy. 3) Rotacja osób wykonujących usługę ochrony Muzeum ze strony Wykonawcy w skali roku nie może przekraczać 25 %, chyba że większych zmian zażąda Zamawiający. Ze względu na specyfikę ochranianych obiektów wszystkie osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji umowy będą posiadały aktualne badania lekarskie i nie będą posiadały ograniczeń psychofizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką uniemożliwiającą lub utrudniającą wykonanie przedmiotu zamówienia. 4) Wykonawca nie może zatrudniać w Muzeum osób wykonujących usługę o orzeczonym stopniu niepełnosprawności uniemożliwiającym lub utrudniającym wykonanie przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca zobowiązany jest aby pracownicy ochrony pełnili służbę w jednolitym, czystym schludnym i eleganckim umundurowaniu - stroju służbowym, o charakterze wizytowym (biała lub niebieska koszula, ciemny jednolity krawat, ciemna jednolita marynarka). 6) Kwalifikacje/umiejętności pracowników Wykonawcy: a) Stan personelu ochrony musi stanowić 100 procent pracowników kwalifikowanych. b) Pracownicy ochrony muszą być przeszkoleni w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, c) Pracownicy ochrony muszą posiadać doświadczenie w pracy w budynkach użyteczności publicznej. Wykonawca zobowiązany jest terminowo uiszczać całość wynagrodzenia należnego pracownikom ochrony ochraniającym obiekty Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany będzie przekazywać Zamawiającemu co miesiąc, nie później niż do 3ego dnia miesiąca następnego, poświadczone przez siebie za zgodność z oryginałem kopie książek służby w ochranianych obiektach obejmujące okres danego miesiąca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 7350,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach