Przetargi.pl
OCHRONA OSÓB I MIENIA REALIZOWANA PRZEZ SPECJALISTYCZNE UZBROJONE FORMACJE OCHRONNE ZWANE DALEJ SUFO W OBIEKCIE JW 2492 MIEJSCA STAŁEGO SKŁADOWANIA PRZY UL. CUKROWEJ 28 W SZCZECINIE

Jednostka Wojskowa nr 2492 ogłasza przetarg

  • Adres: 70-231 Szczecin, ul. Narutowicza 10 A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 445 24 40 , fax. 091 445 22 70
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa nr 2492
    ul. Narutowicza 10 A 10 A
    70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 445 24 40, fax. 091 445 22 70
    REGON: 81166700900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCHRONA OSÓB I MIENIA REALIZOWANA PRZEZ SPECJALISTYCZNE UZBROJONE FORMACJE OCHRONNE ZWANE DALEJ SUFO W OBIEKCIE JW 2492 MIEJSCA STAŁEGO SKŁADOWANIA PRZY UL. CUKROWEJ 28 W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OCHRONA OSÓB I MIENIA REALIZOWANA PRZEZ SPECJALISTYCZNE UZBROJONE FORMACJE OCHRONNE ZWANE DALEJ SUFO W OBIEKCIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 2492 MIEJSCA STAŁEGO SKŁADOWANIA PRZY UL. CUKROWEJ 28 W SZCZECINIE Art.40 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj., - posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą, - posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydanej na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 z póżn. zm.), - nie figurują w Krajowym Rejestrze Karanych. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj., - wykażą się co najmniej jedną usługą zrealizowaną w ciągu ostatnich 3 lat w zakresie określonym w przedmiocie zamówieniu o wartości = 100 000,00 złotych, - dysponują na podstawie umowy o pracę, pracownikami ochrony mającymi kwalifikacje do wykonania zamówienia tj. = posiadającymi stosowne licencje, = posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. - wykażą się nie zaleganiem w opłacaniu podatków do US i składek do ZUS lub KRUS 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. - złożą wiarygodne oświadczenie w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty wymagane przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji, działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wydanej na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 z późn. zm) f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem: opisu przedmiotu, dat wykonania, odbiorców usług i wartości zrealizowanej usługi z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie np. referencje, g) wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, h) aktualne licencje pracownika ochrony I stopnia upoważniającą do wykonywania czynności związanych z zamówieniem osób przewidzianych w wykazie osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, i) poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dopuszczające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE dla osób wpisanych w - wykazie osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach