Przetargi.pl
Ochrona osób i mienia oraz konwojowanie wartości pieniężnych w Sądzie Rejonowym w Olsztynie w 2011 roku.

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 10-001 Olsztyn, ul. Dąbrowszczaków 44
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 523 02 30 , fax. 089 527 33 83
  • Data zamieszczenia: 2010-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    ul. Dąbrowszczaków 44 44
    10-001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 523 02 30, fax. 089 527 33 83
    REGON: 00032358800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona osób i mienia oraz konwojowanie wartości pieniężnych w Sądzie Rejonowym w Olsztynie w 2011 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Ochrona fizyczna osób i mienia w lokalizacji przy ul. Dąbrowszczaków 44: a) Całodobowa usługa portierska i ochrona mienia w budynku Sądu Rejonowego w Olsztynie ul. Dąbrowszczaków 44 - realizowana w systemie dwuzmianowym w godzinach 8.00 - 20.00 oraz od 20.00 do 8.00 przez jednego pracownika ochrony bez licencji. b) Ochrona osób i mienia W budynku Sądu Rejonowego w Olsztynie przy ul. Dąbrowszczaków 44 ochrona wykonywana będzie następująco: w poniedziałki w godzinach 6.30 - 18.15 w tym: 6.30 - 8.00 - 2 pracowników ochrony z licencją + 3 bez licencji 8.00 - 15.00 - 4 pracowników ochrony z licencją + 5 bez licencji 15.00 - 18.15 - 1 pracownik ochrony z licencją + 2 bez licencji od wtorku do piątku w godzinach 6.30 - 15.30 w tym: 6.30 - 8.00 - 2 pracowników ochrony z licencją + 3 bez licencji 8.00 - 15.00 - 4 pracowników ochrony z licencją + 5 bez licencji 15.00 - 15.30 - 2 pracownik ochrony z licencją + 2 bez licencji 2) Ochrona fizyczna osób i mienia w innych lokalizacjach po jednym pracowniku ochrony z licencją: ul. Dąbrowszczaków 33 poniedziałek -piątek godz. 6.30 -18.30 ul. Partyzantów 70 poniedziałek-piątek godz. 6.30 -19.00 ul. Dąbrowszczaków 10 - III piętro i doraźnie I piętro poniedziałek -piątek godz. 6.30-19.00 z uwzględnieniem I piętra (pomieszczenia kuratorów) doraźnie oraz obowiązkowo na wezwanie pracowników. 3) Konwojowanie wartości pieniężnych planowych oraz doraźnych. Zleceniobiorca w/w określone transporty, wykonywać będzie w dni robocze. Zleceniobiorca będzie realizował niniejsze zamówienie zespołami konwojowymi, obsługiwanymi przez konwojentów, wyposażonymi w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami. 4) Monitorowanie, w oparciu o własne grupy techniczne, systemu alarmowego o włamaniu i p. poż. w następujących obiektach: - ul. Dąbrowszczaków 44 w momencie zazbrajania alarmu przez ochroniarza, - ul. Partyzantów 70 - w momencie zazbrajania alarmu przez ochroniarza - poniedziałek-piątek po godz. 19.00 - sobota i niedziela - całodobowo - ul. Dąbrowszczaków 33 - w momencie zazbrajania alarmu przez ochroniarza - poniedziałek-piątek po godz. 18.30 - sobota i niedziela - całodobowo - ul. Dąbrowszczaków 10 III i I piętra - w momencie zazbrajania alarmu przez ochroniarza - poniedziałek-piątek po godz. 19.00 - sobota i niedziela - całodobowo - ul. Piłsudskiego 73 w momencie zazbrajania alarmu przez panią archiwistkę 5) W okresie zimowym bieżące usuwanie śniegu i lodu, posypywanie piaskiem oraz solą wejścia do budynków, schodów, parkingu i podjazdu dla niepełnosprawnych. Zleceniobiorca dostarczy na-rzędzia i środki (sól, piasek) konieczne do zimowego utrzymania tychże ciągów komunikacyjnych w stanie umożliwiającym bezpieczne dotarcie do obiektów sądu 6) Wykonawca będzie dysponował patrolem interwencyjnym, w składzie co najmniej dwuosobowym (pracownicy ochrony posiadający licencje pracownika ochrony fizycznej co najmniej I stopnia), zdolną dotrzeć do siedziby zamawiającego w czasie maks. 10 min od momentu zgłoszenia konieczności podjęcia interwencji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie wykonawcy w realizacji usług bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu lub obiektów (osób i mienia) użyteczności publicznej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach