Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58300 Wałbrzych, ul. Matejki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 6414400, 6414408 , fax. 746 414 404
- Data zamieszczenia: 2017-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
ul. Matejki 1
58300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 74 6414400, 6414408, fax. 746 414 404
REGON: 89105084100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona osób i mienia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania. Zadanie I Przewóz i ochrona wartości pieniężnych i pracownika Zamawiającego, konwojowanie i ochrona biletów i e-kart oraz ochrona pomieszczeń w budynku przy ul. Matejki 1. 1. Przewóz i ochrona wartości pieniężnych Zamawiającego z: - punktu sprzedaży biletów przy pl. Grunwaldzkim 1 w Wałbrzychu do PKO BP S.A. w Wałbrzychu, ul. Bolesława Chrobrego 9. Odbiór pakietów z punktu sprzedaży biletów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 20:30-20:50 jeden konwój dziennie oraz w soboty, niedziele i święta w godzinach 17:30 -17:50 jeden konwój dziennie, - punktu sprzedaży biletów przy ul. Matejki 1 w Wałbrzychu do PKO BP S.A. w Wałbrzychu, ul. Bolesława Chrobrego 9. Odbiór pakietów z punktu sprzedaży biletów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30-14:00 jeden konwój dziennie, - punktu sprzedaży biletów przy ul. Kasztelańskiej 9 w Wałbrzychu do PKO BP S.A. w Wałbrzychu, ul. Bolesława Chrobrego 9. Odbiór pakietów z punktu sprzedaży biletów odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 17:30-17:50 jeden konwój dziennie. W lipcu usługa nie będzie wykonywana, w sierpniu usługa odbioru pakietów z punktu sprzedaży biletów odbywać się będzie przez dziewięć dni w miesiącu, w dni robocze, na koniec miesiąca. 2. Przewóz i ochrona pracownika Zamawiającego od poniedziałku do piątku z punktu sprzedaży biletów przy ul. Matejki 1 w Wałbrzychu lub z punktu sprzedaży biletów przy pl. Grunwaldzkim 1 w Wałbrzychu do punktu sprzedaży biletów przy ul. Głównej w Wałbrzychu (o godz. 10:00) oraz przewóz i ochrona pracownika Zamawiającego z punktu sprzedaży biletów przy ul. Głównej w Wałbrzychu do punktu sprzedaży biletów przy ul. Matejki 1 w Wałbrzychu lub do punktu sprzedaży biletów przy pl. Grunwaldzkim 1 w Wałbrzychu (o godz.17:05 lub o godz.17:40 po poinformowaniu przez Zamawiającego e-mailem z 1-dniowym wyprzedzeniem). W lipcu usługa nie będzie wykonywana, w sierpniu usługa przewozu i ochrony pracownika Zamawiającego odbywać się będzie przez dziewięć dni w miesiącu, w dni robocze, na koniec miesiąca. Przewożony pracownik posiadać będzie pieniądze w gotówce oraz bilety i e-karty. 3. Konwojowanie i ochrona biletów oraz e-kart Zamawiającego w postaci pakietów (zapakowanych do bezpiecznych kopert) na trasie: Magazyn Główny Biletów Zamawiającego przy Matejki 1 w Wałbrzychu do punktu sprzedaży biletów przy pl. Grunwaldzkim 1 w Wałbrzychu i do punktu sprzedaży biletów przy ul. Kasztelańskiej 9 w Wałbrzychu jeden raz w tygodniu w środę w godzinach 9:00-13:00. 4. Ochrona pomieszczeń w budynku przy ul. Matejki 1 za pomocą systemu sygnalizacji włamania i napadu z transmisją sygnału alarmu do alarmowego centrum odbiorczego: - kasa biletowa, - magazyn główny biletów. System ma zapewnić niezależną obsługę pomieszczeń, osobno dla kasy i osobno dla magazynu głównego biletów. 5. Grupa interwencyjna Wykonawcy zobowiązane będzie do wyjazdu po otrzymaniu sygnału o włamaniu i napadzie, w terminie podanym w ofercie. Zadanie II Ochrona obiektów Przedmiot zamówienia obejmuje ochronę nieużytkowanych nieruchomości gminnych zabudowanych: 1. budynek po szkole – ul. 1 Maja 97, 2. budynek po szkole – ul. Głuszycka 43, 3. budynek po szkole – ul. Andersa 121a, 4. budynek sali gimnastycznej – ul. Andersa 121a, 5. budynek po szkole – ul. Młynarska 29, 6. budynek po szkole – ul. Andersa 162a, 7. budynek – ul. Zamkowa 2, 8. budynek po CKU – ul. Niepodległości 88, 9. budynek – ul. Reymonta 34, 10. budynek biurowy – ul. Mickiewicza 7, 11. budynek biurowy – ul. Matejki 5, 12. hala sportowa – pl. Teatralny 5a, 13. hala magazynowa – ul. Moniuszki 47, 14. budynek po komisariacie – ul. Moniuszki 38, 15. budynek po przedszkolu – ul. Wieniawskiego 31, 16. budynek po WOK – ul. Gen. Andersa 185, 17. budynek po szkole – ul. Grota-Roweckiego 8, 18. budynek po szkole – ul. Piotra Skargi 47-49, 19. budynek po szkole – ul. Przywodna 1, 20. budynek po szkole – pl. Bohaterów Pracy 1, 21. budynek usługowy – ul. Piłsudskiego 60A, 22. budynek mieszkalny – ul. Św. Kingi 4, 23. budynek biurowy – ul. Wrocławska 115, 24. budynek po przychodni – ul. Graniczna 1, 25. budynek mieszkalny – ul. Orkana 116, 26. budynek po kinie – ul. Broniewskiego 65D. Ochrona obiektów prowadzona będzie całodobowo przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do: - zamontowania w obiektach objętych zamówieniem systemu sygnalizacji włamania i napadu, w tym ilość czujek zapewniająca skuteczną ochronę, jednak nie mniej niż: 1. budynek po szkole – ul. 1 Maja 97 – 10 szt., 2. budynek po szkole – ul. Głuszycka 43 – 10 szt., 3. budynek po szkole – ul. Andersa 121a – 17 szt., 4. budynek sali gimnastycznej – ul. Andersa 121a – 11 szt., 5. budynek po szkole – ul. Młynarska 29 – 10 szt., 6. budynek po szkole – ul. Andersa 162a – 15 szt., 7. budynek – ul. Zamkowa 2 – 19 szt., 8. budynek po CKU – ul. Niepodległości 88 – 15 szt., 9. budynek – ul. Reymonta 34 – 10 szt., 10. budynek biurowy – ul. Mickiewicza 7 – 8 szt., 11. budynek biurowy – ul. Matejki 5 – 15 szt., 12. hala sportowa – pl. Teatralny 5a – 10 szt., 13. hala magazynowa – ul. Moniuszki 47 – 8 szt., 14. budynek po komisariacie – ul. Moniuszki 38 – 15 szt., 15. budynek po przedszkolu – ul. Wieniawskiego 31 – 10 szt., 16. budynek po WOK – ul. Gen. Andersa 185 – 10 szt., 17. budynek po szkole – ul. Grota-Roweckiego 8 – 10 szt., 18. budynek po szkole – ul. Piotra Skargi 47-49 – 13 szt., 19. budynek po szkole – ul. Przywodna 1 – 35 szt., 20. budynek po szkole – pl. Bohaterów Pracy 1 – 18 szt., 21. budynek usługowy – ul. Piłsudskiego 60A – 3 szt., 22. budynek mieszkalny – ul. Św. Kingi 4 – 6 szt., 23. budynek biurowy – ul. Wrocławska 115 – 10 szt., 24. budynek po przychodni – ul. Graniczna 1 – 52 szt., 25. budynek mieszkalny – ul. Orkana 116 – 8 szt., 26. budynek po kinie – ul. Broniewskiego 65D – 6 szt., - całodobowego monitorowania systemu sygnalizacji włamania i napadu, - wyjazdu grup interwencyjnych Wykonawcy po otrzymaniu sygnału włamania i napadu, w terminie podanym w ofercie, - w przypadku stwierdzenia szkody do powiadomienia Zamawiającego lub Straży Miejskiej lub Policji i jeżeli będzie taka potrzeba Państwowej Straży Pożarnej, - w przypadku stwierdzenia na chronionym obiekcie obecności osób trzecich podjęcia wszelkich możliwych oraz zgodnych z prawem działań w celu ujęcia i usunięcia z obiektu tych osób, - fizycznego nadzorowania obiektu po włamaniu lub jego próbie do czasu przybycia Zamawiającego, osoby upoważnionej lub Policji (w przypadku zdarzenia mającego miejsce w weekend – od piątku od godz. 14.30 do poniedziałku do godz. 7.30 – regularnych, min. 8 razy na dobę podjazdów), - cyklicznych objazdów wszystkich obiektów w celu sprawdzenia prawidłowości funkcjonowania systemów i właściwego zabezpieczenia obiektów, - przechowywania kluczy do wszystkich obiektów w swojej siedzibie i udostępnianie ich na żądanie wskazanym pracownikom Zamawiającego, - prowadzenie dziennika zdarzeń i uwag, w tym rejestr osób pobierających klucze od obiektów. Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego liczba obiektów w trakcie trwania umowy może ulec zmniejszeniu. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy Określenie wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy Zatrudnienie jest wymagane dla następujących czynności: zadanie I Świadczenie usług w zakresie: 1. przewóz i ochrona wartości pieniężnych, 2. przewóz i ochrona pracownika wraz z gotówką, biletami i e-kartami, 3. konwojowanie i ochrona biletów oraz e-kart, 4. ochrona pomieszczeń w budynku przy ul. Matejki 1 (kasa biletowa, magazyn główny biletów). zadanie II Świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony mienia gminnego – budynków nieużytkowanych: 1. całodobowe monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu, 2. interwencyjne wyjazdy grupy w przypadku otrzymania sygnału włamania i napadu, 3. fizyczne nadzorowanie obiektu po włamaniu lub jego próbie do czasu przybycia Zamawiającego, osoby upoważnionej lub Policji, 4. cykliczne objazdy wszystkich obiektów w celu sprawdzenia prawidłowości funkcjonowania systemów i właściwego zabezpieczenia obiektów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości - 2.100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100) – zadanie I, - 2.800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100) – zadanie II. 2. Wadium może być wniesione w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – 70 1020 3668 0000 5802 0430 1917 z zaznaczeniem na przelewie: „Przetarg – ochrona osób i mienia zadanie nr …..”. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Art. 46 ust. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Art. 46 ust. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochrona i dozór mienia w budynku Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy, Rynek 23 i 39
Dodano: 2024-07-05 - Ochrona i dozór mienia w budynku Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy, Rynek 23 i 39
Dodano: 2024-06-25 - Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o.
Dodano: 2024-06-19 - Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej mienia na terenie składowiska odpadów zlokalizowanego na północ od m. Marcinowo, gm. Trzebnica
Dodano: 2024-06-12 - Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
Dodano: 2024-05-27 - Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Ośrodka Szkolenia PIP
Dodano: 2024-05-21 - „Ochrona fizyczna terenu, obiektów, osób oraz mienia Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu przy ul. Czerwonego Krzyża 5/9”
Dodano: 2024-05-10 - Dozór i ochrona mienia w Osiedlowym Domu Kultury w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 18
Dodano: 2024-04-15 - Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia wraz z monitoringiem siedziby Nadleśnictwa Przemków oraz Nadleśniczówki , Szklarki ul. Ceglana 4A
Dodano: 2024-03-28 - Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia w obiekcie Zespołu Pałacowego oraz budynków Zespołu Pałacowo – Parkowego w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Zamkowa. CPV 79710000-4
Dodano: 2024-03-19