Przetargi.pl
Ochrona obiektu Starego Starego Ratusza - siedziby Muzeum w Rybniku i Urzędu Stanu Cywilnego

Muzeum w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 4327460 , fax. 0-32 4327463
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum w Rybniku
    Rynek 18
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 0-32 4327460, fax. 0-32 4327463
    REGON: 84101800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obiektu Starego Starego Ratusza - siedziby Muzeum w Rybniku i Urzędu Stanu Cywilnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) całodobowej przez wszystkie dni tygodnia bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia przez jednego pracownika ochrony w obiekcie Starego Ratusza w Rybniku – siedzibie Muzeum w Rybniku i Urzędu Stanu Cywilnego, 2) monitorowania sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych i przeciwpożarowych, 3) ochrony doraźnej w postaci patrolu interwencyjnego w sytuacjach alarmowych, awaryjnych i kontrolnych, 4) dodatkowej ochrony w czasie organizowanych przez Muzeum w Rybniku trzech jednodniowych imprez na terenie ochranianego obiektu na żądanie zamawiającego przez trzech ochraniarzy. Czas trwania każdej z imprez nie będzie dłuższy niż 8 godzin. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, w tym określenie obowiązków pracowników ochrony, zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – „Regulamin pracy pracownika ochrony w Muzeum w Rybniku”. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do utworzenia stałego zespołu- 4 odpowiednio przeszkolonych i wyposażonych pracowników ochrony realizujących zamówienie. 5. Pracownicy ochrony realizujący zamówienie muszą legitymować się statusem pracowników ochrony w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia i być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, którą prowadzi Komendant Główny Policji w systemie teleinformatycznym i legitymować się zaświadczeniem potwierdzającym ten fakt oraz posiadać co najmniej 12-miesięczne udokumentowane doświadczenie kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. 6. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić własną stację monitorowania. 7. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić całodobową gotowość interwencji patrolu interwencyjnego, który w razie zgłoszenia podejmie czynne działania ochronne, składającej się z dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony z pozwoleniami na posiadanie broni palnej. 8. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić na swój koszt przeszkolenie pracowników ochrony z obsługi elektronicznych systemów zabezpieczeniowych znajdujących się na terenie obiektu Starego Ratusza w Rybniku – siedziby Muzeum w Rybniku i Urzędu Stanu Cywilnego. 9. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić pracowników ochrony realizujących zamówienie wyposażonych standardowo w paralizator elektryczny – jedna sztuka, kajdanki – jedna sztuka, pałkę obronną wielofunkcyjną – jedna sztuka, maskę przeciwgazową – jedna sztuka, latarkę – jedna sztuka, środki opatrunkowe – jeden komplet, identyfikator pracownika, kompletne umundurowanie – koszulę, spodnie, marynarkę, buty. 10. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić magazyn broni palnej na terenie obiektu Starego Ratusza w Rybniku – siedziby Muzeum w Rybniku i Urzędu Stanu Cywilnego. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres trwania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia na wszystkie i jedno zdarzenie na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych zero groszy). 12. Wykonawca może przeprowadzić wizję obiektu przeznaczonego do ochrony. 13. Zamawiający nie dopuszcza realizacji części zamówienia, o której mowa w pkt. 2 ppkt 1 części opis przedmiotu zamówienia SIWZ, przez podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 14. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 50 % pracowników ochrony realizujących część zamówienia, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1 części opis przedmiotu zamówienia SIWZ. 15. Wykonawca na każde wezwanie zamawiającego zobowiązuje się niezwłocznie przedłożyć oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi ochrony zgodnie z pkt. 2 ppkt 1 części opis przedmiotu zamówienia SIWZ. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. W przypadku powzięcia przez zamawiającego informacji o naruszeniu przez wykonawcę powyższych zobowiązań, zamawiający jest uprawniony do wystąpienia z wnioskiem do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli wykonawcy w tej sprawie. 16. Zamawiający wymaga, żeby pracownicy ochrony realizujący zamówienie nie palili tytoniu i nie używali elektronicznych inhalatorów nikotyny oraz odznaczali się wysoką kulturą osobistą. 17. Wykonawca odpowiadać będzie wobec zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone zamawiającemu przez personel wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera siwz, w tym wzór umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się posiadaniem aktualnej (ważnej) na dzień składania ofert koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia tego warunku składa oświadczenie, o którym mowa w części wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenie SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach