Powiat Tomaszowski ogłasza przetarg
- Adres: 97200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 242 127 , fax. 44 725 28 01
- Data zamieszczenia: 2019-01-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Tomaszowski
ul. Św. Antoniego 41
97200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
tel. 447 242 127, fax. 44 725 28 01
REGON: 59064845100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego „Borki” w Swolszewicach Małych ul. Trzciniec 46 w okresie od dnia 01.02.2019r. do 31.12.2019r - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
II Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bezpośredniej całodobowej ochronie fizycznej obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego ,,Borki” w Swolszewicach Małych, ul. Trzciniec 46, w tym : cztery pawilony hotelowe 50 domków letniskowych stołówka garaż samochodowy zaplecze magazynowe pawilon sanitarny kuchnia turystyczna wraz z wyposażeniem. Zamawiający na terenie obiektu nie prowadzi żadnej działalności gospodarczej. Obiekt znajduje się w odległości 1 km od Zalewu Sulejowskiego. Wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Świadczenia usług polegających na: bezpośredniej całodobowej stałej ochronie fizycznej w/w obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego „Borki” w Swolszewicach Małych ul. Trzciniec 46. Szczegółowy zakres przedmiotu ochrony (zwanego dalej także „obiektem”) określi załącznik nr 1 do zawartej umowy, który jednocześnie stanowił będzie podstawę (protokół) przekazania obiektu do ochrony. Zainteresowani realizacją zamówienia mają prawo do zapoznania się w siedzibie Zamawiającego ze szczegółowym wykazem zakresu przedmiotu umowy i posiadaną w tym zakresie dokumentacją fotograficzną obiektu. 2. Wykonywanie w/w ochrony winno odbywać się przez 24 godziny na dobę w okresie trwania umowy. 3. Realizacja umowy przez Wykonawcę odbywać się winna z należytą starannością z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej w sposób odpowiadającym zasadom wynikającym z : a) uzgodnień dokonanych z administratorem obiektu (Zamawiającym), b) ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, 4. Wykonawca winien posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem umowy. Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia przez podwykonawców. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) zapewnienia we własnym zakresie bezpośredniej stałej całodobowej ochrony obiektu, b) niedopuszczenia do przebywania na terenie chronionego obiektu osób nieuprawnionych, c) dozorowania budynków oraz poszczególnych elementów obiektu w celu uniemożliwienia dokonania kradzieży lub włamania, zakłócenia porządku lub zniszczenia, d) dozorowania budynków przez pracowników przygotowanych zawodowo i zapewnienia na zmianie dziennej jednego pracownika ochrony oraz na zmianie nocnej dwóch pracowników ochrony, przy wspomaganiu patrolu interwencyjnego, e) natychmiastowego podejmowania działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku, zakłócenia porządku i spokoju, kradzieży, włamania, pożaru, awarii instalacji urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych, f) dokonywania cogodzinnych obchodów zewnętrznych ochranianych budynków, g) natychmiastowego powiadamiania odpowiednich służb policji jak i Zamawiającego o zaistniałych na terenie obiektu wszelkich nieprawidłowościach, szkodach czy zaistniałych okoliczności świadczących o dokonanej kradzieży czy próbie kradzieży, dewastacji, itp. Pracownicy ochrony winni być wyposażeni w telefon komórkowy w celu przekazywania swoim przełożonym bieżących informacji o sytuacji na chronionych obiektach, a w razie zaistnienia nieprawidłowości, szkody czy kradzieży itp. – niezwłocznego powiadamiania służb Policji i przedstawicieli Zamawiającego, h) ścisłej współpracy w sytuacjach szczególnych ze służbami publicznymi, w tym Policją i Strażą Pożarną. i) umożliwienia Zamawiającemu kontroli należytego wykonywania umowy, j) wyposażenia wszystkich pracowników ochrony w jednolite umundurowanie stosowne do wypełnienia zadań oraz imienne identyfikatory jak i telefon komórkowy w celu przekazywania informacji do odpowiednich służb policji jak i Zamawiającego o zaistniałych na terenie obiektu wszelkich zdarzeniach, k) przeszkolenia pracowników ochrony w zakresie: - wykonywanej pracy - przepisów BHP i przeciwpożarowych, l) określenia telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania usługi. 6. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem zobowiązań określonych w zawartej umowie, do wysokości rzeczywiście poniesionej przez Zamawiającego szkody, a więc bez względu na wysokość ubezpieczenia Wykonawcy, a w szczególności za: 1) samowolne i bezpodstawne opuszczanie obiektu przez pracowników ochrony, 2) niezachowanie należytej staranności na dyżurach wykonywanych przez pracowników ochrony, 3) niewłaściwe działanie, bądź zaniechanie czynności, do których pracownicy ochrony byli zobowiązani, a w rezultacie czego powstała szkoda u Zamawiającego lub zostało naruszone inne dobro Zamawiającego lub osoby trzeciej. 7. Zamawiający jest obowiązany do: 1) ubezpieczenia na swój koszt obiektu, 2) udostępnienia Wykonawcy, bez odpłatności, pomieszczenia z szafą ubraniową do przechowywania umundurowania służbowego pracowników ochrony i sprzętu służbowego, 3) przedstawienia listy osób mających zgodę Zamawiającego do przebywania na terenie chronionym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wskaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z art. 15 ust. 1 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r.o ochronie osób i mienia (Dz. U z 2018r., poz. 2142).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 pzp - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp – tj: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, terminu nieodpłatnego usunięcia braków, błędów, innych nieprawidłowości (w tym m. In. Braku technicznej możliwości realizacji zaprojektowanego rozwiązania), wad, w opracowanej dokumentacji objętej zamówieniem, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 5. W/w oświadczenie powinno być złożone w oryginale (w formie pisemnej).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa ochrony oraz wygrodzenia terenu wydarzenia pn. Łódź Summer Festival
Dodano: 2024-07-10 - Świadczenie usługi fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część I)
Dodano: 2024-07-02 - Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
Dodano: 2024-06-28 - „Świadczenie kompleksowych usług w zakresie ochrony, w tym konwojowanie wartości pieniężnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kutnie”
Dodano: 2024-06-28 - Świadczenie usług ochrony osób i mienia dla Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
Dodano: 2024-06-10 - Wykonanie usług portierskich i dozoru
Dodano: 2024-06-07 - Ochrona osób i mienia Spółki Radio Łódź S.A. w likwidacji oraz konwojowanie środków pieniężnych
Dodano: 2024-06-04 - Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno – zimowym dla interesantów
Dodano: 2024-06-01 - Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno – zimowym dla interesantów
Dodano: 2024-06-01 - Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
Dodano: 2024-05-29