Przetargi.pl
Ochrona obiektów, stacjonarnych automatów do sprzedaży biletów, przegląd i konserwacja lokalnych systemów alarmowych

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25368 Kielce, ul. Głowackiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3431593, 3431591 , fax. 413 444 732
  • Data zamieszczenia: 2016-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
    ul. Głowackiego 4
    25368 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3431593, 3431591, fax. 413 444 732
    REGON: 29281989000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obiektów, stacjonarnych automatów do sprzedaży biletów, przegląd i konserwacja lokalnych systemów alarmowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie polega na świadczeniu usługi ochrony obiektów i automatów do sprzedaży biletów poprzez ich monitorowanie oraz przegląd i konserwację lokalnych systemów alarmowych. 1. Zakres usługi: a)monitorowanie w czasie rzeczywistym systemu elektronicznego zabezpieczenia biletomatów prowadzone przez Wykonawcę za pośrednictwem GSM całodobowo przez wszystkie dni tygodnia w celu zabezpieczenia ich przed kradzieżą z włamaniem i aktami wandalizmu, b)objęcie całodobowym monitoringiem, przy pomocy urządzeń GSM, obiektów przy ul. Warszawskiej, Żytniej (dwa obiekty), Głowackiego (cztery obiekty), Żeromskiego oraz przy ul. Jagiellońskiej, c)przegląd i konserwacja lokalnych systemów alarmowych zgodnie z PN 93/E-08390/14, który będzie wykonywany raz na trzy miesiące. 2.Wykonawca zobowiązany jest: a)zamontować w biletomatach Zamawiającego panele GSM; b)w przypadku otrzymania sygnału o naruszeniu systemu alarmowego objętego umową niezwłocznie na miejsce zdarzenia wysłać Grupę Interwencyjną Wykonawcy, która sprawdza przyczynę wywołania alarmu i podejmuje czynności zgodnie z posiadanymi kompetencjami wynikającymi z ustawy o ochronie osób i mienia); c)w przypadku ujawnienia przez Grupę Interwencyjną uszkodzenia, Wykonawca o zdarzeniu informuje policję oraz osoby wskazane przez Zamawiającego. Osoba znajdująca się w wykazie do powiadamiania, uzgadnia z Wykonawcą sposób postępowania w przypadku ujawnienia przez Grupę Interwencyjną uszkodzenia. Pracownik ochrony powinien dotrzeć do obiektu: - w godz. 6.00 – 21.00 w czasie nieprzekraczającym 8 minut - w godz. 21.00- 6.00 w czasie nieprzekraczającym 6 minut; Wykaz osób do powiadamiania ujęto w załączniku nr 2 do umowy. 3.Wykonawca odpowiada za szkody polegające na kradzieży, zniszczeniu lub uszkodzeniu mienia należącego do Zamawiającego, wyrządzone w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy. 4.Zamawiający otrzyma na wniosek, wydruk miesięcznego rejestru zdarzeń monitorowanego obiektu, zapisywanych przez urządzenia systemu alarmowego. Okres przechowywania przez Wykonawcę rejestru zdarzeń, powinien wynosić minimum jeden miesiąc. 5.Zamawiający określi godziny otwierania obiektów i biletomatów przez własnych pracowników. Otwieranie obiektów i biletomatów poza ustalonym grafikiem będzie zgłaszane Wykonawcy telefonicznie. 6.Panele GSM i inne elementy dostarczone przez Wykonawcę niezbędne do wykonania zamówienia, przez okres obowiązywania umowy stanowią własność Wykonawcy i zostają zdemontowane w przypadku rozwiązania umowy. 7.Z realizacji zamontowania urządzeń niezbędnych dla wykonania usługi objętej umową, zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy, który podpisują obie strony umowy. 8.Zamawiający w przypadku rozwiązania umowy, udostępni Wykonawcy możliwości demontażu w/w urządzeń. 9.Wykonawca zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawy z dn. 22.01.1999r. (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.) o ochronie informacji niejawnych zobowiązuje się do lojalności i zachowania w tajemnicy wszystkich informacji, jakie uzyskał od Zamawiającego przy wykonaniu Umowy, a w szczególności tych, których ujawnienie mogłoby narazić Zamawiającego na szkodę. Ponadto zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ustawy z dn. 17.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( tj. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm. ) z podkreśleniem obowiązku przestrzegania tajemnicy handlowej Zamawiającego. 10.Urządzenia zamontowane w obiektach i biletomatach: 1)W biletomatach zamontowany jest system sygnalizacji włamań składający się z następujących elementów: 2)W obiektach: a)Kielce ul. Głowackiego 4 (parter) b)Kielce ul. Głowackiego 4 (II piętro) c)Kielce ul. Głowackiego 4 (III piętro) e)Kielce ul. Żeromskiego 4/6 f)Kielce ul. Jagiellońska 92 g)Kielce ul. Żytnia (Hala Widowiskowa) h)Kielce ul. Warszawska Wykonawca do monitorowania obiektów torem radiowym i GSM wykorzysta własne urządzenia techniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) należy wnieść w terminie do dnia 30.11.2016 r. do godziny 11:00. 2. Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. 39 1050 1461 1000 0023 5332 1074 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu zostanie uznane za wniesione w terminie jeżeli do dnia 30.11.2016r. do godz. 11.00 środki pieniężne wpłyną na rachunek bankowy Zamawiającego. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w kasie głównej Zamawiającego (ul. Głowackiego 4), a kopię dokumentu dołączyć do oferty, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach