Przetargi.pl
Ochrona obiektów, osób i mienia Oddziłu ZUS w Biłgoraju

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 103
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6881200, 6881209 , fax. 084 6866974
  • Data zamieszczenia: 2013-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
    ul. Kościuszki 103 103
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6881200, 6881209, fax. 084 6866974
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obiektów, osób i mienia Oddziłu ZUS w Biłgoraju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie całodobowej ochrony obiektów, osób i mienia Oddziału ZUS w Biłgoraju zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2005 Nr 145 poz. 1221 ze zm.) 2. Usługi objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane w niżej wymienionych obiektach Zamawiającego: a) Budynki siedziby Oddziału ZUS w Biłgoraju przy ul. T. Kościuszki 103 i ul. Krzeszowskiej 62a. b) Budynek Inspektoratu ZUS w Chełmie przy Al. I Armii Wojska Polskiego 8. c) Budynek Inspektoratu ZUS w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Jana Pawła II 6. d) Budynek Inspektoratu ZUS w Zamościu przy ul. Kiepury 2. e) Budynek Inspektoratu ZUS w Hrubieszowie przy ul. 3-go Maja 8a. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji usługi ochrony określa zał. nr 1 do siwz. 4. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie również do wykonywania drobnych prac gospodarczych (określonych również w zał. nr 1 do siwz ) tj. w szczególności: 1) w okresie letnim: a) utrzymywanie w czystości a w szczególności zamiatanie głównych schodów wejściowych, rampy podjazdowej dla niepełnosprawnych, zaplecza przy garażach, wjazdów na teren posesji, chodników przed posesją b) koszenie i podlewanie trawników 2) w okresie zimowym: a) odśnieżanie, odladzanie i posypywanie piaskiem lub innymi środkami głównych schodów wejściowych, rampy podjazdowej dla niepełnosprawnych, zaplecza przy garażach, wjazdów na teren posesji i chodników przed posesją. 5. Osoby zatrudnione przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowej usługi winny być pod każdym względem sprawne zdrowotnie. Stan zdrowia zatrudnianych osób winien bezwzględnie umożliwiać realizację obowiązków wynikających z zawartej umowy. Ryzyko i skutki zatrudnienia osoby, która nie będzie mogła podołać w jakimkolwiek obszarze obowiązkom nałożonym umową i u.oo.o.im. spoczywa wyłącznie na Wykonawcy. Wykonawca zatrudniając takie osoby naraża się (w przypadku uchybienia obowiązkom umownym) na kary umowne a w przypadku powtarzania się uchybień na rozwiązanie umowy ze wszelkimi tego konsekwencjami. W przypadku gdy Zamawiający stwierdzi, że określony pracownik Wykonawcy nie wywiązuje się z nałożonych umową i u.oo.o.im. obowiązków ma prawo do nałożenia kary umownej i żądania natychmiastowego zastąpienia takiego pracownika innym dającym rękojmię należytego wywiązywania się z przypisanych mu umową i ustawą o ochronie osób i mienia zadań pracownika ochrony. 6. Zamawiający nie zastrzega powierzania podwykonawcom części zamówienia. 7. Zamówienie nie przekracza wartości określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 pzp od której jest uzależniony obowiązek przekazywania Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszeń o zamówieniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15.11.2013r. do godz. 11:00 w wysokości 10 000 zł. Słownie: dziesięć tysięcy złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 ze zm.). 3. Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą tj.: 30 dni od upływu terminu do składania ofert tj. od dnia 15.11.2013r. do dnia 14.12.2013r. 4. W przypadku nie zabezpieczenia oferty akceptowaną formą wadium Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. 5. Wadium w formie pieniężnej należy przelewem wpłacić na konto Zamawiającego Nr 58 1020 5590 0000 0902 9030 7014 w PKO BP Centrum Korporacyjne I, ul. Nowogrodzka 35/41, umieszczając na przelewie informację z oznaczeniem odpowiednio: -wadium - przetarg ochrona 6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno zabezpieczać ofertę począwszy od upływu terminu składania ofert tzn. winno się znaleźć na koncie bankowym zamawiającego najpóźniej o godz. 11:00 dnia 15.11.2013r. uwzględniając uwarunkowania bankowe (sesje) związane z przelewaniem kwot pieniężnych. 7. Kopię dowodu wpłaty/przelewu wadium zaleca się załączyć do składanej oferty. 8. Wadium w pozostałych akceptowanych formach niepieniężnych należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy zachowaniu poniższych zasad: 1) Jeżeli wadium będzie składane osobiście należy je przekazać do Wieloosobowego Stanowiska Zamówień Publicznych w pokoju nr 404 w budynku przy ul. Kościuszki 103 w terminie określonym w § 10 ust. 3 SIWZ. 2) Jeżeli będzie wysyłane pocztą lub kurierem należy umieścić go w oddzielnej kopercie niż oferta z opisem:wadium - przetarg ochrona i złożyć w miejscu i terminie określonym w § 10 ust. 3 SIWZ tak jak dla oferty. 9. Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium dla Wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza za wyjątkiem sytuacji określonej w art. 46 ust.4a Pzp. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium (ustanawiając stosowny termin do jego wniesienia) przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Do wadium wnoszonego w poręczeniach i gwarancjach bankowych stosuje się przepisy ustawy Prawo Bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. Nr 72 poz.665 z 2002r.) 12. Oddział banku zagranicznego może udzielić poręczeń i gwarancji bankowych, jeżeli posiada na wykonywanie tych czynności zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego. 13. Zwrotu wadium dla Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający dokona niezwłocznie po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego lub unieważnieniu postępowania. 14. Wadium wniesione w pieniądzu będzie zwracane z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 16. UWAGA: Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył w ogóle dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach