Przetargi.pl
Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Ogonkach wraz z utrzymaniem czystości na wydzielonym terenie bazy ZDP.

Zarząd Dróg Powiatowych w Ogonkach ogłasza przetarg

  • Adres: 11-600 Wegorzewo, Ogonki 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 421 76 50 , fax. 87 421 76 51
  • Data zamieszczenia: 2010-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Ogonkach
    Ogonki 6 6
    11-600 Wegorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 421 76 50, fax. 87 421 76 51
    REGON: 28050494700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Ogonkach wraz z utrzymaniem czystości na wydzielonym terenie bazy ZDP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Ogonkach. Ochrona obiektu i mienia będzie realizowana: od poniedziałku do piątku od godziny 15. 00 do 7. 00 (16 godz.); w dni świąteczne i wolne od pracy całodobowo (24 godz.) Służbę pełnią pracownicy ochrony, na zmianę. W przypadku nieobecności pracownika ochrony z powodu choroby, urlopu, Wykonawca zapewni zastępstwo. W przypadku nieprzybycia zmiany, pracownik ochrony, nie możne opuścić swojego stanowiska pracy. Wykonawca zapewni wsparcie pracowników ochrony przez grupę interwencyjną w razie wystąpienia takiej konieczności i która podejmie czynne działania ochronne niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniach. W skład grupy interwencyjnej muszą wchodzić minimum 2 osoby. Pracownicy ochrony winni być ubrani w jednolite stroje firmowe umożliwiające identyfikację podmiotu wykonującego ochronę oraz posiadać w widocznym miejscu jednolite identyfikatory umożliwiające identyfikację pracownika. Wykonawca we własnym zakresie wyposaży pracowników ochrony w sprzęt niezbędny do realizacji powierzonych im zadań w tym w jednolite stroje i bezprzewodowe środki łączności oraz grupę interwencyjną. W ramach usługi pracownicy zobowiązani będą do utrzymywania porządku i czystości na wydzielonym terenie bazy ZDP. 1.1 Ochronie podlegają obiekty: - budynek administracyjno - gospodarczy o szacunkowej powierzchni 478,5 m2 . Część administracyjna składa się z czterech pomieszczeń biurowych, toalety i korytarza, usytuowanych na półpiętrze oraz sekretariatu i korytarza usytuowanych niżej, na równi z jednokondygnacyjną częścią gospodarczą, z bezpośrednim przejściem do sekretariatu; - budynek magazynowy o szacunkowej powierzchni 324 m2 - budynek - magazyn paliw o szacunkowej powierzchni 19 m2 1.2 Ochronie podlega również mienie, w szczególności: Fiat Seicento NWE H117, IVECO DAILY NWE S570, Renault Kangoo U634, LUBLIN 3 NWE A696, URSUS 1224 NWE T409, MTZ 320A NWE T280, JELCZ 325 NWE U633, JELCZ 325 NWE U701 przyczepa ciężarowo -rolnicza NWE P731, przyczepa ciężarowo -rolnicza NWE P732, przyczepa rolnicza NWE P506, przyczepa Thule NWE P927, przyczepa lekka NWE P056, remonter holowany RH 40000A drogowy, rębak do drewna Lombardii 4541992LDV, 7 zestawów komputerowych (komputer, monitor), 3 drukarki, 1 laptop. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zakresu pojazdów samochodowych, maszyn, sprzętu, urządzeń (mienia) objętych ochroną w przypadku nabycia dodatkowego mienia. 2. W ramach usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, wykonawca zapewni ochronę realizowaną w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, polegającą na stałej ochronie obiektu wraz z całym wyposażeniem (sprzętem, maszynami, pojazdami, urządzeniami i materiałami znajdującymi się wewnątrz budynków i na terenie otwartym) przez jednego z min. dwóch pracownika ochrony zgodnie z zawartą umową, mającą na celu działania zapobiegające przestępstwu i wykroczeniu przeciwko mieniu a także przeciwdziałające szkodzie wynikającej z tych zdarzeń. 2.1 . Obowiązkiem pracownika ochrony obejmującego dyżur jest : - przyjęcie ewentualnych uwag i poleceń przedstawiciela Zamawiającego, dotyczących ochrony, dozorowania; - sprawdzenie stanu dozorowanych obiektów, prawidłowości zamknięć zamków i okien 2.2. Obowiązkiem pracownika ochrony w czasie pełnienia dyżuru jest: - dokonywanie systematycznych - w odstępie czasowym co 2 godziny - obchodów terenu, posesji ZDP w celu niedopuszczenia do wejścia osób nieupoważnionych i wjazdu nieuprawnionych pojazdów na teren ZDP oraz w celu wykrycia ewentualnych faktów wskazujących na możliwość zagrożenia mienia kradzieżą, włamaniem, zniszczeniem, pożarem itp. i podjęcie działań niezbędnych dla zapobieżenia tym faktom. dokonywanie systematycznych kontroli obchodowych - co 2 godziny - obiektów i mienia ze szczególnym uwzględnieniem stanu ogrodzenia zewnętrznego, bram, drzwi, okien, szyb oraz stanu wszelkich zamknięć i zabezpieczeń; - w przypadku wystąpienia szczególnego zagrożenia (włamanie, kradzież, pożar, awaria sieci wodno - kanalizacyjnej, elektrycznej, ciepłowniczej lub innych zdarzeń losowych) należy niezwłocznie powiadomić odpowiednie służby (policję, straż pożarną, pogotowie ratunkowe, pogotowie energetyczne) oraz Zamawiającego, bądź upoważnionego pracownika ZDP - prowadzenie dziennika przebiegu służby, gdzie odnotowywane są m. in. dane personalne pracownika, czas pracy, zdarzenia zaistniałe w czasie służby, fakt przekazania obiektu kolejnej zmianie; - odbieranie telefonów oraz sporządzanie notatek a następnie przekazanie ich w trybie roboczym przedstawicielowi Zamawiającego - rejestrowanie w książce dyżurów faktu pobytu osób upoważnionych na terenie ZDP poza godzinami pracy - otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej na teren ZDP - odnotowywanie w rejestrze przebiegu dyżuru wszelkich uwag dotyczących przebiegu służby, a w razie potrzeby powiadomienie osoby upoważnionej przez Zamawiającego 2.3 Obowiązkiem pracownika Wykonawcy kończącego dyżur jest: - poinformowanie o przebiegu służby i ewentualnych przypadkach, które miały miejsce w czasie pełnienia dyżuru (odnotowanych w rejestrze dyżurów), - przekazanie kluczy obiektów i pomieszczeń pracownikowi kontynuującemu dyżur na kolejnej zmianie, 2.4 Wymagania dotyczące usług w zakresie utrzymania czystości na wydzielonym terenie bazy ZDP: - sprzątanie i zamiatanie wydzielonego terenu bazy, placu w pobliżu budynków o powierzchni 143,0 m2 (powierzchnia całej działki w granicach bazy wynosi około 14.737,08 m2) - grabienie liści na wydzielonym terenie bazy i gromadzenie ich w dostarczonych przez Zamawiającego workach - koszenie trawy na wydzielonym terenie bazy - odśnieżanie i posypywanie materiałem dostarczonym przez Zamawiającego, wydzielonego terenu bazy, placu w pobliżu budynków o powierzchni 143,0 m2 (powierzchnia całej działki w granicach bazy wynosi około 14.737,08 m2) oraz stopnia przed wejściem do budynku oraz schodów do kotłowni, w okresie zimowym; - obsługa kotłowni (palenie w piecu centralnego ogrzewania, według ustaleń roboczych). 3. Wykonawca odpowiada za mienie Zamawiającego tzn. ponosi koszt skradzionego w czasie pełnienia usługi ochrony mienia. Wszelkie akty kradzieży, wandalizmu, Wykonawca zgłasza właściwej terenowo komendzie policji i Zamawiającemu. 4. Klucze do pomieszczeń i budynków objętych dozorem będą przechowywane w przeznaczonej do tego celu skrzynce na portierni. 5. Wykonawca zapewni stały skład osobowy zespołu ochrony, dozoru - min. 2 osoby. O ewentualnej zmianie składu należy powiadomić niezwłocznie Zamawiającego. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zmieni skład osobowy, jeśli Zamawiający uzna, że pracownik ochrony nienależycie wykonuje swoje obowiązki umowne. 6. Wykonawca zobowiązuje się do 29 dnia każdego miesiąca dostarczyć Zamawiającemu harmonogram osobowy pracowników ochrony, dozoru, na następny miesiąc. 7. Zamawiający przekazuje do dyspozycji pracownikom ochrony, dozoru pomieszczenie portierni wraz z niezbędnym wyposażeniem, oraz zapewnia możliwość korzystania z sanitariatu -toalety znajdującej się w części pomieszczenia socjalnego dla pracowników fizycznych. 8. Pracownicy ochrony, dozoru, mogą bezpłatnie korzystać z telefonu służbowego wyłącznie w sprawach służbowych związanych z pełnieniem dyżuru. W innych przypadkach Wykonawca będzie pokrywał koszty wykonanych połączeń (rozmów telefonicznych). Koszt tych połączeń obliczany będzie w oparciu o taryfy połączeń operatora obsługującego połączenie i wydruki rozmów z centrali telefonicznej obowiązujące w danym okresie rozliczeniowym. Wszystkie przeprowadzane rozmowy telefoniczne winny być odnotowane w rejestrze rozmów znajdującym się na portierni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_wegorzewski/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach