Przetargi.pl
Ochrona obiektów i mienia Galerii Bielskiej BWA

Galeria Bielska BWA ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. 3 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 125 861 , fax. 338 124 119
  • Data zamieszczenia: 2020-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Galeria Bielska BWA
    ul. 3 Maja 11
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 338 125 861, fax. 338 124 119
    REGON: 72342753000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.galeriabielska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obiektów i mienia Galerii Bielskiej BWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje ochronę budynku i mienia Galerii Bielskiej BWA przy ul. 3 Maja 11 w Bielsku Białej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, monitorowania sygnałów alarmowych: a) Budynku Galerii Bielskiej BWA przy ul. 3 Maja 11w Bielsku-Białej. Jest to budynek 3-kondygnacyjny posiadający 1 klatkę schodową, powierzchnia użytkowa ogółem 968 m2, w tym 2 sale wystawowe, klubokawiarnia oraz biura. W budynku obowiązuje następujący czas pracy: - biura 7.00-16.00. (pn-pt) - sale wystawowe 10.00 - 18.00 (wt-niedz) - klubokawiarnia 10.00 - 22.00 (codziennie) Na system sygnalizacji włamania i napadu w Galerii Bielskiej BWA (8 stref) składa się: 1) Centrala Satel Integra 64 2) bezprzewodowe czujniki ruchu – 29 szt. 3) klawiatura LCD – 1 szt. 4) Sygnalizator wewnętrzny – 1 szt. 5) Sygnalizator zewnętrzny – 1 szt. Ochrona tego obiektu polegać będzie na: - bezpośredniej ochronie fizycznej (1 pracownik ochrony na portierni) - monitorowaniu sygnałów alarmowych wysyłanych do centrali Zleceniobiorcy i reagowaniu przez Zleceniobiorcę poprzez wysłanie patrolu interwencyjnego do miejsca skąd wysłano sygnał -bieżącej konserwacji systemu alarmowego, która polegać będzie na: a) pomiarach parametrów charakterystycznych, b) sprawdzeniu stref chronionych, c) sprawdzeniu całego systemu poprzez próby funkcjonalne, e) pomiarze baterii centrali, f) czyszczeniu kamer g) sprawdzeniu połączeń kablowych kamer i rejestratora, h) korekcie daty godziny rejestratora, i) korekcie zakresu widzenia kamer –zgodnie z sugestiami Zamawiającego. Prace wymienione w powyższych pkt a – i wykonywane będą raz na kwartał lub zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Z kwartalnej konserwacji Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokół. b) Willi Teodora Sixta przy ul. Adama Mickiewicza 24 Ochrona tego obiektu polegać będzie na: - monitorowaniu sygnałów alarmowych i reagowaniu przez Zleceniobiorcę poprzez wysłanie patrolu interwencyjnego do miejsca skąd wysłano sygnał (oraz dodatkowemu nadzorowaniu obiektu przy ul A. Mickiewicza 24 za pomocą systemu wizyjnego przez pracowników ochrony fizycznej, którzy są na portierni budynku Galerii Bielskiej BWA) Jest to 4 kondygnacyjny budynek główny posiadający 1 klatkę schodową i windę, o powierzchni użytkowej około 1246,88 m2 i budynek gospodarczy 1 kondygnacyjny usytuowany w ogrodzie (cała posesja jest ogrodzona i zamykana, z bramą i szlabanem, klucze z posesji są po skończonej pracy zdawane na portierni budynku Galerii BWA a system alarmowy włączany i wyłączany przez upoważnianego pracownika Galerii Bielskiej BWA. Na portierni w Galerii Bielskiej BWA znajdują się monitory z podglądem z kamer znajdujących się wewnątrz i na zewnątrz budynku głównego willi Teodora Sixta przy ul. A. Mickiewicza 24, a sygnał z monitoringu wysyłany jest zarówno do centrali Zleceniobiorcy jak i na monitor na portiernię w Galerii) Godziny otwarcia (urzędowania pracowników willi): pn – pt 8.00-16.00 2. Wykonawca zobowiązuje się do dozorowania obiektów w następujący sposób: - całodobowy dozór i ochrona mienia poprzez monitorowanie sygnałów – informacji cyfrowych systemu alarmowego znajdującego się w siedzibie (budynku) Galerii Bielskiej BWA w Bielsku-Białej przy ul. 3 Maja 11 wraz z bieżącą konserwacją systemu oraz dozór fizyczny – obsługa portierni - monitorowanie sygnałów – informacji cyfrowych systemu alarmowego oraz monitoring wizyjny w willi Teodora Sixta przy ul. Adama Mickiewicza 24 w Bielsku-Białej przy czym stanowisko monitoringu wizyjnego znajduje się na portierni Galerii Bielskiej BWA (na stanowisku pracy pracownika ochrony) 3. Portiernia mieści się w holu na parterze przy ul. 3 Maja 11 – obsługa portierni obejmuje wszystkie dni tygodnia łącznie z sobotami, niedzielami i świętami – posterunek jednoosobowy, w następujący sposób: a) Obsługa portierni codziennie w godz. 18.00 – 10.00, b) Obsługa portierni lub sali wystawowej w budynku Zleceniodawcy we wszystkie poniedziałki w godz. 10.00-18.00 w umownym okresie Obsługa portierni w budynku Zleceniodawcy w godz. 10.00-18.00 w następujących dniach w 2019 r.: - 1 i 6 stycznia - 3,4,5 kwietnia – święta Wielkanocne - 1 i 3 maja, - 3 czerwca - Boże Ciało - 15 sierpnia, - 1 i 11 listopada, - 24, 25, 26, 31 grudnia. 4. Dodatkowo przedmiot zamówienia obejmuje codzienne sprzątanie wokół budynku Galerii przy ul. 3 Maja 11, w szczególności: chodnika wzdłuż całej elewacji, schodów na plac przy Galerii i przed drzwiami bocznymi budynku Galerii, chodnika wokół kasztanów, trawników poprzez zbieranie śmieci, zamiatanie liści, odśnieżanie, posypywanie piaskiem/solą chodnika w okresie zimowym. W przypadku zanieczyszczenia elewacji (za wyjątkiem pomalowania sprayem bądź farbą) lub chodnika należy je wyczyścić. Wymienione czynności Wykonawca będzie realizował własnym sprzętem i własnymi środkami czystości. Zamawiający wymaga, aby wyżej wymienione czynności były zakończone do godz. 7.00. rano. W okresie zimowym należy odśnieżać oraz posypywać piaskiem/solą również bezpośrednio po godz. 18.00. 5. Okres wykonywania usługi ochrony: od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Łączna ilość godzin w tym okresie: 6352 Uwaga!: pierwszy dyżur rozpoczyna się 01.01.2021 r. o godz. 10.00, a ostatni kończy 01.01.2022 r. o godz. 10.00 6. Monitorowanie sygnałów alarmowych i podejmowanie przez załogę patrolu działań interwencyjnych w obiekcie przy ul. 3 Maja polega na tym, że Wykonawca przyjmuje do wykonania monitorowanie sygnałów alarmowych i podejmowanie przez załogę patrolu działań interwencyjnych w obu w/wym obiektach poprzez: a) stały odbiór i reakcję na sygnały generowane przez system alarmowy zainstalowany w obiektach, niezależnie od ich ilości, b) monitorowanie przez Centrum Monitorowania Operatora lokalnego systemu alarmowego przez przyjmowanie informacji i przekazywanie jej Zamawiającemu, osobom upoważnionym lub odpowiednim instytucjom zgodnie z otrzymanym zleceniem, c) zapewnienie gotowości i interwencji własnych dwuosobowych grup interwencyjnych, które są zmotoryzowane i uzbrojone, zlokalizowane na terenie miasta Bielska-Białej – zdolne do reakcji, weryfikacji i zabezpieczenia naruszonej strefy po odebraniu sygnału w stacji monitoringu o alarmie, przy zapewnieniu czasu reakcji: - 10 minut w dzień - w godzinach 6:00 – 22:00 - 5 minut w nocy - w godzinach 22:00 – 6:00 Powyższe odbywa się przez 7 dni tygodnia przez 24 godziny na dobę w całym okresie obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wykonawca spełni ten warunek jeżeli posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, uzyskaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r, o ochronie osób i mienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę według formuły ”spełnia – nie spełnia”.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 4 do siwz b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia składany w celu oceny ofert w ramach kryterium „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”, stanowiący - załącznik 4a do SIWZ c) pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, d) Oświadczenie Wykonawcy wskazujące część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (jeżeli dotyczy). e) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). Wykonawca powołujący się na powyższe okoliczności, wskazuje jednoznacznie i wyczerpująco źródło (adres) bazy danych lub postępowanie, w którym u Zamawiającego ego znajdują się odpowiednie oświadczenia lub dokumenty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach