Przetargi.pl
Ochrona nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie województwa Zachodniopomorskiego, w części objętej zasięgiem działania zamawiającego. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.22.2015

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-615 Szczecin, ul. Matejki 6B
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 8144206 , fax. 91 81-44-222
  • Data zamieszczenia: 2015-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie
    ul. Matejki 6B 6B
    71-615 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 8144206, fax. 91 81-44-222
    REGON: 01034470800671
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie województwa Zachodniopomorskiego, w części objętej zasięgiem działania zamawiającego. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.22.2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa bezpośrednia ochrona fizyczna nieruchomości Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa. 3.2. Ochrona obejmuje całodobowy dozór nieruchomości, przez umundurowanych pracowników ochrony, jak również prowadzenie działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń. Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby realizować usługę ochrony mienia z należytą starannością wymaganą dla usług tego rodzaju, czyli w sposób profesjonalny i kompetentny. W razie zagrożenia chronionego mienia wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności zmierzające do zapobieżenia wystąpieniu szkody, a w razie jej zaistnienia do ograniczenia jej rozmiarów i natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej i innych służb. 3.3. Pracownicy ochrony fizycznej powinni nosić ubiór umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego. 3.4. Usługa musi być świadczona zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (teks jednolity Dz. U. z 2014 r., poz 1099) oraz właściwymi aktami wykonawczymi. 3.5. Zamawiający zaleca dla wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia, aby przed złożeniem oferty dokonali wizji lokalnej w celu zapoznania się ze specyfikacją nieruchomości. Upoważnionym pracownikiem ze strony Zamawiającego, z którym należy się skontaktować przed dokonaniem wizji jest Pan Ryszard Kusztykiewicz Główny Specjalista Sekcji Gospodarowania Zasobem. 3.6. Wykonawca we własnym zakresie zapewni łączność telefoniczną, warunki socjalno-bytowe pracownikom dozoru. 3.7. Zamawiający zastrzega, iż odpowiedzialność za prawidłowy dobór liczby pracowników ochrony spoczywa na Wykonawcy. 3.8. Przedmiotem zamówienia jest podzielony na następujące części: 1) Zadanie częściowe A - całodobowa bezpośrednia ochrona fizyczna nieruchomości znajdujących się na terenie powiatu choszczeńskiego - szczegółowo opisana w SIWZ. 2) Zadanie częściowe B - całodobowa bezpośrednia ochrona fizyczna nieruchomości znajdujących się na terenie powiatu myśliborskiego - szczegółowo opisana w SIWZ. 3.9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, które mogą obejmować jedno lub wszystkie części zamówienia. Oferta złożona na dane zadanie częściowe musi obejmować wszystkie pozycje tworzące dane zadanie częściowe. 3.10. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia - KLAUZULA SPOŁECZNA. 3.10.1. Wykonawca jest zobowiązany spełnić niżej wymienione warunki dla każdej podpisanej przez siebie umowy oddzielnie. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie częściowe warunki dotyczące klauzuli społecznej winny być spełnione dla każdego zadania częściowego oddzielnie. 3.10.2. Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona została co najmniej 1 osoba niepełnosprawna tj. osoba spełniająca przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011 Nr 127 poz. 721 z późn.zm.) lub odpowiednich przepisów państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania albo siedzibę. Wykonawca, w przypadku uznania oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do: a) zatrudnienia co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym punkcie specyfikacji - w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, b) w przypadku rozwiązania stosunku pracy z daną osobą niepełnosprawną przed dniem zakończenia okresu obowiązywania umowy, Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby, spełniającej ww. warunek, tak aby wymagania określone w klauzuli społecznej były spełnione przez cały okres realizacji zamówienia, c) przedłożenia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego zatrudnienie osoby, o której mowa w niniejszym punkcie - umowy o pracę - w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy, 3.10.3. w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego osoby niepełnosprawnej lub w przypadku nieutrzymania ciągłości jej zatrudnienia w okresie realizacji przedmiotu umowy (1 osoby w pełnym wymiarze czasu pracy na każde zadanie częściowe A i B), Wykonawcy zostanie naliczona kara umowna określona w § 7 ust. 1 pkt. 2 projektu umowy stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach