Przetargi.pl
Ochrona mienia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łukowie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7989074 , fax. 025 7989074
  • Data zamieszczenia: 2015-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
    ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3 3
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 025 7989074, fax. 025 7989074
    REGON: 00030647200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łukowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1Zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób, obiektów i mienia znajdującego się na terenie SPZOZ w Łukowie przy ul. A. Rogalińskiego i ul. Partyzantów w oparciu o ustawę z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099 z późn. zm.). 2.2Obsada i czas ochrony Ochrona obiektów szpitala świadczona będzie w następujący sposób: - jeden jednoosobowy posterunek (stały w budynku portierni): 24 godziny na dobę przez wszystkie dni tygodnia, - jeden jednoosobowy posterunek (ruchomy obejmujący teren szpitala): w dni pracujące 16 godz. na dobę w godzinach między 1500, a 700, w dni wolne od pracy oraz w dni świąteczne 24 godziny na dobę, przy czym Zamawiający wymaga, aby usługa była wykonywana przez Wykonawcę pracownikami ochrony wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Łącznie przewiduje się 46 500 godzin pracy na dwóch jednoosobowych posterunkach. 2.3Zakres obowiązków: - wykonywanie czynności zgodnie z przepisami regulującymi wykonywanie usług ochroniarskich, zasadami obrony koniecznej i stanu wyższej konieczności, z zachowaniem należytej staranności i w poszanowaniu godności osobistej osób, - zapobieganie zakłóceniom porządku publicznego na terenie ochranianego obiektu łącznie z zatrzymaniem osób powodujących w/w zakłócenia oraz niezwłoczne powiadamianie organów ścigania (Policja) oraz Dyrektora SP ZOZ w Łukowie o czynnościach przestępczych zaistniałych na ternie obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia odpowiednich służb, - zapewnienie bezpieczeństwa i zapobieganie przed utratą zdrowia lub życia pacjentów i personelu szpitala, - ochrona przed włamaniem, kradzieżą, napadem, rabunkiem i aktami wandalizmu na terenie ochranianego obiektu, - ochrona obiektu przed rabunkiem zagrożeniem wybuchu, pożarem, napadem, kradzieżą, dewastacją, - wpuszczanie na teren szpitala pojazdów służbowych, jednostek garażujących, pojazdów zaopatrzenia, oraz osób prywatnych posiadających zgodę Dyrektora na wjazd bądź parkowanie na podstawie odpowiedniego zarządzenia wewnętrznego, - udzielenie natychmiastowej bezpośredniej pomocy w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa pacjentów i personelu ze strony osób trzecich, - legitymowanie w razie potrzeby, czy dane osoby lub pojazdy powinny znajdować się na terenie szpitala, wezwanie osób do opuszczenia terenu lub obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na jego terenie lub stwierdzenia zakłócania porządku, - zamykanie i otwieranie bram wjazdowych oraz określonych drzwi zgodnie z przyjętymi zasadami w danym obiekcie, - zapalanie i gaszenie świateł na posesji, - dbanie o porządek w obrębie pełnionego posterunku, - stały monitoring sygnałów przesyłanych gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych znajdujących się na portierni, - składanie upoważnionemu przez Zamawiającego pracownikowi pisemnych raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas służby - niezwłocznie po zdarzeniu, - prowadzenie książki dyżurów i raportów z przebiegu służby, - wykonywanie poleceń Zamawiającego związanych z należytym wykonaniem umowy, bezpieczeństwem, porządkiem i ochroną mienia przed kradzieżą, zniszczeniem, zalaniem, pożarem i innymi losowymi wypadkami w chronionych obiektach; - wykonywanie obowiązków pracownika ochrony, - prowadzenie ewidencji pojazdów wjeżdżających na teren Zamawiającego z zaznaczeniem celu wjazdu, - ponoszenie odpowiedzialności za gospodarkę kluczami do pomieszczeń, wydawanie kluczy do pomieszczeń upoważnionym pracownikom, - sprawdzanie stanu zabezpieczeń technicznych pomieszczeń po godzinach pracy; - informowanie Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach, - ujęciu osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, w celu przekazania tych osób policji, - powiadomienie policji o kradzieży i włamaniach, - sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z budynku sprzętu i materiałów będących własnością Zamawiającego, - zapewnienie kontroli nad infrastrukturą obiektu oraz zapobieganie przed próbami kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia, wewnątrz i na zewnątrz chronionego obiektu, - pełna znajomość topografii obiektu, w tym rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych, itp., - zapoznanie pracowników ochrony oraz przestrzeganie regulaminów organizacyjnych Zamawiającego, oraz regulaminów i instrukcji obowiązujących w chronionych obiektach w zakresie planów ewakuacyjnych bhp i p. poż., - znajomość rozmieszczenia i obsługi w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, zaworów głównych wodnych i wyłączników urządzeń podtrzymujących napięcie, wyłączników systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych, - prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje awaryjne związane z instalacjami: a) przeciwpożarowymi, b) antywłamaniowymi, c) komputerowymi, d) elektrycznymi, e) centralnego ogrzewania, f) wodno-kanalizacyjnymi, - przekazywanie Zamawiającemu wraz z comiesięczną fakturą imiennego wykazu osób pracujących w chronionych obiektach w miesiącu, za który wystawiana jest faktura. Wykaz winien zawierać również datę oraz ilość godzin przepracowanych przez każdego z pracowników ochrony w poszczególnych chronionych obiektach, - ścisła współpraca z Zamawiającym w zakresie ochrony, bezpieczeństwa i obowiązującego porządku w chronionych obiektach, oraz informowanie o wszelkich zauważonych usterkach i nieprawidłowościach, - utrzymanie stałego kontaktu z osobami upoważnionymi przez Zamawiającego, - dysponowanie funkcjonującym całodobowo centrum operacyjnym zapewniającym stałą łączność z chronionymi obiektami i zapewniającego możliwość reakcji załóg patrolowo - interwencyjnych w warunkach szczególnego zagrożenia ochranianych obiektów. - pracownicy wykonawcy muszą być przeszkoleni i posiadać ważne zaświadczenie z zakresu zasad udzielania pierwszej pomocy. 2.4 Wykonawca ma obowiązek wyposażyć pracowników ochrony w: - jednolity, oznakowany ubiór służbowy (każdy z pracowników ochrony powinien posiadać identyfikator ze zdjęciem, imieniem, nazwiskiem i nazwą firmy zatrudniającej, umieszczony w widocznym miejscu), - w techniczne środki łączności bezprzewodowej (telefony komórkowe, radiotelefony), - dozwolone prawem środki ochrony osobistej (np. pałkę ochronną wielofunkcyjną, kajdanki itp.) - inne specjalistyczne urządzenia służące do realizacji umowy, 2.5 Pracownicy ochrony w czasie pełnienia służby będą stosować się do poleceń osób wskazanych przez Zamawiającego Wykonawca odpowiada za przeszkolenie osób biorących udział w realizacji umowy: 1) z zakresu zasad udzielania pierwszej pomocy (osoby te muszą posiadać ważne zaświadczenie), 2) w zakresie wykonywanej pracy, 3) regulaminów organizacyjnych Zamawiającego, oraz regulaminów i instrukcji obowiązujących w chronionych obiektach w zakresie planów ewakuacyjnych bhp i p. poż., 2.6 Wykonawca zobowiązuje się opracować plan ochrony i przedstawić przez Zamawiającego (przez pracownika wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej) przed podpisaniem umowy. 2.7 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkodę wynikającą z niewykonania, nienależytego wykonania lub wykonania z nienależytą starannością obowiązków w zakresie ochrony na zasadach określonych w kodeksie cywilnym 2.8 Obiekty SP ZOZ w Łukowie nie są ujęte w ewidencji obiektów podlegających obowiązkowej ochronie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 4000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena kryterium doświadczenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzoz.lukow.pl/zp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach