Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg
- Adres: 43-100 Tychy, ul. Budowlanych
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 227-70-06, 3271491 , fax. 322 277 008
- Data zamieszczenia: 2019-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
ul. Budowlanych 59
43-100 Tychy, woj. śląskie
tel. 032 227-70-06, 3271491, fax. 322 277 008
REGON: 16634400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach. Dane obiektów podlegających ochronie: Obiekt nr 1 – parking wielopoziomowy 4-kondygnacyjny podziemny położony przy ul. Dąbrowskiego o powierzchni 10 837,62 m2. Obiekt nr 2 – parking wielopoziomowy 4-kondygnacyjny naziemny położony przy ul. Andersa/Asnyka o powierzchni 11 255,84 m2. Przedmiot usługi w trakcie trwania umowy realizowany będzie całodobowo przez 7 dni w tygodniu przez jednego pracownika ochrony na każdym z obiektów. Ochrona obiektu wykonywana będzie siłami Wykonawcy w oparciu o: - zakres obowiązków pracownika ochrony, - instrukcje dostarczone przez Zamawiającego regulujące zasady pracy na obiektach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, zamawiający wymaga: a) wykazania posiadania aktualnej koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, uzyskaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2142 z późn. zm.). Czas na jaki udzielono koncesji nie może być krótszy niż okres realizacji przedmiotowego zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełnić każdy podmiot.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2). Wykaz innych dokumentów składanych wraz z ofertą: a) Oferta wykonawcy b) Zobowiązanie podmiotu/ów trzeciego/ch do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów) c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dołączonych dokumentów d) W przypadku, wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców lub pełnomocnictwo dla osoby trzeciej – podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „OCHRONA OSÓB I MIENIA, POMIESZCZEŃ, BUDYNKÓW, TERENU PRZYLEGŁEGO DO OBIEKTÓW JEDNOSTEK PROKURATURY OKRĘGU SOSNOWIECKIEGO”
Dodano: 2024-04-21 - Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Sosnowcu i w budynku Sądu Rejonowego w Czeladzi
Dodano: 2024-04-19 - Świadczenie usług ochrony oraz służby porządkowej podczas wydarzenia II Festiwal Azjatycki odbywający się na Rynku w Chorzowie 17-19 maja 2024r.
Dodano: 2024-04-18 - Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony fizycznej siedziby oraz mienia Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji z siedzibą w Ustroniu
Dodano: 2024-04-05 - Świadczenie usługi ochrony mienia w obiektach warsztatów szkolnych i na terenie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
Dodano: 2024-03-21 - stała ochrona obiektów i terenu Katowickiego Centrum Onkologii z wykorzystaniem grupy interwencyjnej oraz monitorowanie systemów alarmowych
Dodano: 2024-03-20 - Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie fizycznej, całodobowej ochrony Wodnego Parku wraz z ochroną i transportem wartości pieniężnych
Dodano: 2024-03-19 - Stała ochrona obiektów i terenu Katowickiego Centrum Onkologii z wykorzystaniem Grupy Interwencyjnej oraz monitorowanie systemów alarmowych
Dodano: 2024-03-18 - Usługa ochrony fizycznej budynków, terenu, osób i mienia oraz obsługa i serwis systemu alarmowego i nadzoru wizyjnego należących do Zamawiającego
Dodano: 2024-03-14 - Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Będzinie
Dodano: 2024-03-07