Przetargi.pl
„Ochrona mienia obiektu wraz z terenem należącym do Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy przy ulicy Mazowieckiej 3”

ZESPÓŁ PLACÓWEK SPECJALNYCH W LEGNICY ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, Mazowiecka 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 7233114
  • Data zamieszczenia: 2023-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ PLACÓWEK SPECJALNYCH W LEGNICY
    Mazowiecka 3
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 76 7233114
    REGON: 020335802
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Ochrona mienia obiektu wraz z terenem należącym do Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy przy ulicy Mazowieckiej 3”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona mienia obiektu wraz z terenem należącym do Zespołu Placówek Specjalnych w Legnicy przy ulicy Mazowieckiej 3.Obiekt, w którym znajduje się Zespół Placówek Specjalnych w Legnicy przy ul. Mazowieckiej 3 składa się z trzech kondygnacji nadziemnych i jednej podziemnej podzielonych na segmenty dydaktyczno-administracyjne: A, B, C, D i S, kuchni, stołówki oraz trzech sal sportowych o łącznej powierzchni użytkowej ok. 9 930 m2. Obiekt położony jest na ogrodzonej działce, z kompleksem boisk i terenami zielonymi, o powierzchni ok.10 888 m2.2. Wykonawca sprawował będzie bezpośrednią ochronę fizyczną. Obiekt szkolny objęty będzie dozorem i ochroną w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy w wymiarze ok 6800 roboczogodzin - od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 do 7.00 (16h), a w soboty, niedziele oraz święta i dni ustawowo wolne przez całą dobę (24h) – posterunek jednoosobowy.W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości godzin ochrony po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zleceniobiorcą. Ewentualne zmiany w harmonogramie godzin ochrony zgłaszane będą w drodze telefonicznych uzgodnień potwierdzonych w formie pisemnej.Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać audyt bezpieczeństwa poprzez zapoznanie się: - z urządzeniami monitoringu szkolnego(kamery, czujniki, ręczny sys. ostrzegania ppoż. oraz inne urządzenia monitorujące), - z rozmieszczeniem w budynku wyłączników energii elektrycznej, wind oraz głównych zaworów wodnych, - zapoznanie się z rozmieszczeniem i obsługą podręcznego sprzętu gaśniczego,- zapoznanie się z terenem objętym ochroną(drogi ewakuacyjne, system oddymiania).3. Obowiązki Wykonawcy:Do obowiązków Wykonawcy należy:1) ochrona mienia będącego własnością Zamawiającego oraz mienia użytkowanego przez Zamawiającego, będącego przedmiotem tej umowy, znajdującego się na terenie ochranianego obiektu lub obszaru, w tym: a) ochrona przed włamaniem do ochranianych obiektów oraz ochrona przed zaborem lub uszkodzeniem mienia znajdującego się w ochranianych obiektach,b) zapewnienie pełnienia dyżuru w porze wyznaczonej harmonogramem (punktualnie objęcie służby),c) zapewnienie całodobowej gotowości i interwencji załóg patrolowo-interwencyjnych, które podejmą działania ochronne, niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o alarmie (bez ograniczeń ilości wyjazdów), d) interwencja wobec osób zakłócających porządek na ochranianym obiekcie, e) ujawniania Zamawiającemu faktów włamań, kradzieży, zniszczeń i dewastacji ochranianego obiektu,f) wykonywanie obowiązku ochrony z należytą starannością, g) zgłaszanie Zamawiającemu usterek oraz naruszeń w zabezpieczeniach obiektu, h) zabezpieczenie miejsc zalania w obiekcie w celu niedopuszczenia do powiększenia strat do czasu przybycia osoby odpowiedzialnej ze strony Zamawiającego,2) bezpośredni, fizyczny dozór obiektu i mienia Zamawiającego wraz z terenami zielonymi, przyległymi do obiektu, w tym kompleksu boisk szkolnych, w dniach roboczych od godz. 15.00 do godz. 7.00, natomiast w weekendy, dni wolne ustawowo, święta - całodobowo,3) sprawdzanie stanu zamknięć i zabezpieczeń, wpis do zeszytu raportów oraz zgłaszanie Zamawiającemu naruszeń związanych ze stanem zabezpieczenia mienia w ochranianym obiekcie jak również bieżące informowanie o zauważonych nieprawidłowościach do Pani ……….. nr kontaktowy ……………, 4) sprawdzenie stanu zamknięcia bram wjazdowych, bramek wejściowych i oświetlenia,5) wsparcie grupy interwencyjnej w przypadku zagrożenia dla chronionego mienia oraz ludzi w celu niezwłocznego zawiadomienia Policji, ustala się maksymalny czas dojazdu do 15 minut,6) aktywna służba pracowników ochrony, niedopuszczanie do przemieszczania się osób nieuprawnionych i wchodzenia do budynku,7) monitoring systemów ochronnych, w tym obowiązkowe szkolenia pracowników z ich obsługi systemów funkcjonujących w placówce,8) udzielanie wsparcia w przypadku ewakuacji ludzi z budynku,9) dozór i obserwacja obiektu oraz mienia w sytuacji zagrożenia klęskami żywiołowymi lub awariami,10) zgłaszanie osobie wskazanej z ramienia Zamawiającego o sytuacji zagrożenia budynku, 11) bezzwłoczne zawiadamianie grupy interwencyjnej po stwierdzeniu zagrożenia,12) stała obserwacja monitoringu wizyjnego, 13) sprawowania nadzoru nad funkcjonowaniem instalacji alarmowej w obiekcie14) egzekwowanie zakazu parkowania przez osoby nieupoważnione w obrębie chronionego obiektu.Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania przepisów wewnętrznych, obowiązujących w ochranianym obiekcie, a zwłaszcza planu ewakuacji, procedur zabezpieczenia pomieszczeń obiektu oraz postępowania z kluczami, instrukcji bezpieczeństwa ppoż. oraz stosowanie się do poleceń Zamawiającego. 4. Podstawowe obowiązki pracownika ochrony:1) stała obserwacja monitoringu wizyjnego oraz sumienne pełnienie dyżuru w porze wyznaczonej harmonogramem (punktualnie objęcie służby) oraz ochrona obiektu obejmująca cały budynek, boiska szkolne i teren niezabudowany,2) czuwanie nad bezpieczeństwem osób znajdujących się w obiekcie - ochrona osób tj. interwencja w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa uczniów, pracowników, znajdujących się w budynku i na terenie szkoły,3) niezwłoczne informowanie przedstawiciela Zamawiającego o zdarzeniach zagrażających bezpieczeństwu osób i mienia mających miejsce na terenie obiektu szkolnego, a także o potencjalnych zagrożeniach oraz powiadomienie służb: Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego i in.,4) w przypadku wystąpienia zdarzeń wyjątkowych np. włamanie, kradzież, dewastacja, działania osób niebezpiecznych wezwanie Grupy Interwencyjnej Wykonawcy, która zobowiązana jest dojechać do siedziby Zamawiającego w uzgodnionym czasie od momentu wezwania przez pracownika ochrony i rozpocząć interwencję, 5) obsługa dyżurki tj.: prowadzenie książki wejść i wyjść pracowników i osób postronnych na teren placówki, odbieranie telefonów, wydawanie kluczy do pomieszczeń, inne czynności uzgodnione z Zamawiającym, dokonywanie wpisów do książki wydawania kluczy przy każdorazowym wydaniu i przyjęciu kluczy do pomieszczeń służbowych upoważnionym pracownikom6) dokonywanie nieregularnych obchodów korytarzy, pomieszczeń oraz terenu na zewnątrz budynku potwierdzone zapisem w książce służby7) prowadzenie dokumentacji dotyczącej przebiegu pełnionej służby (przejęcie i zdanie obiektu, kontrola wewnętrzna osób nadzorujących pracę, przebieg służby, stwierdzone zagrożenia wraz ze sposobem podjętej interwencji),8) obsługa wszystkich urządzeń monitoringu będących własnością Zleceniobiorcy, w które wyposażony jest obiekt (kamery) oraz zgłaszanie uwag na temat ich funkcjonowania, 9) obsługa bramek wejściowych oraz bram wjazdowych,10) codzienne dokonywanie nieregularnych obchodów korytarzy, pomieszczeń oraz terenu na zewnątrz budynku potwierdzone zapisem w książce służby, 11) reagowanie w przypadku zauważenia awarii - w miarę możliwości zabezpieczenie miejsca awarii i zawiadomienie osoby upoważnionej ze strony Zamawiającego a także zawiadomienie w razie konieczności odpowiednich służb,12) codzienne sprawdzenie budynku w zakresie zamknięć drzwi i okien, wyłączników, wygaszenie świateł, sprawdzanie kompletności kluczy, sprawdzanie czy z pomieszczeń nie wydobywa się podejrzany zapach, np. swąd spalenizny, dym itp.- sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien zwłaszcza po opuszczeniu chronionego obiektu przez pracowników szkoły, W/w obowiązki Wykonawca zobowiązany jest wykonać po zakończeniu prac porządkowych przez pracowników obsługi zatrudnionych w szkole. Obowiązek dotyczy wszystkich pomieszczeń, do których Zleceniodawca udostępni klucze,13) udostępnianie pomieszczeń szkoły oraz szkolnych terenów sportowych podmiotom wynajmującym zgodnie z zawartymi umowami najmu pomieszczeń szkoły - wydawanie kluczy podmiotom oraz przyjmowanie kluczy po zakończonym wynajmie, oraz nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących regulaminów przez osoby użytkujące boiska oraz podejmowanie interwencji wobec osób łamiących zasady korzystania z terenów sportowych (palenie tytoniu, spożywanie alkoholu, dewastacja mienia itp.),14) pracownicy ochrony mają obowiązek przestrzegania zasad należytego zachowania się i dbania o swój wygląd zewnętrzny oraz utrzymywania w czystości i porządku pomieszczeń służbowych i przydzielonego sprzętu.5. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi w oparciu o zatrudnionych pracowników. Wykaz pracowników Wykonawca przekazywał będzie osobie upoważnionej przez Zleceniodawcę.6. Wykonawca zapewnia, że spełnia wymogi określone w art. 28 RODO (Dz.U poz.1000 z dnia 24 maja 2018 r. O ochronie danych osobowych).7. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pracownikom ochrony, wykonującym prace na obiekcie, wsparcie Grupy Interwencyjnej w każdym uzasadnionym przypadku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach