Przetargi.pl
Ochrona mienia i osób w obiektach Zespołu Szkół Mechanicznych Centrum Kształcenia Praktycznego nr 2 im. Św. Józefa w Białymstoku przy ul. Broniewskiego 14.

Zespół Szkół Mechanicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 15-959 Białystok, ul. Broniewskiego 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6513479 , fax. 085 6512167
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Mechanicznych
    ul. Broniewskiego 14 14
    15-959 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 6513479, fax. 085 6512167
    REGON: 00018615700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mechaniak.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia i osób w obiektach Zespołu Szkół Mechanicznych Centrum Kształcenia Praktycznego nr 2 im. Św. Józefa w Białymstoku przy ul. Broniewskiego 14.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ochrona obiektów i terenu Zespołu Szkół Mechanicznych CKP nr 2 zlokalizowanych w Białymstoku ul. Broniewskiego 14 usytuowane w obrębie ulic: Tuwima - Wierzbowa - Ordonówny - Broniewskiego składające się z: - budynek główny A, - budynek szkolny B, - internat, - warsztaty mechaniczne, - warsztaty samochodowe, - kompleks boisk sportowych - po wybudowaniu nowy kompleks warsztatów szkolnych, Ochrona mienia znajdującego się na terenie i w pomieszczeniach przed kradzieżą, zniszczeniem lub przypadkami losowymi; okazjonalne wzmocnienie ochrony w razie konieczności zgłoszonej przez Zamawiającego; 2) W zależności od potrzeb dodatkowych, oraz świadczenia usług w zakresie ochrony imprez okolicznościowych organizowanych na terenie Zespołu Szkół Mechanicznych CKP nr 2 im. Św. Józefa w Białymstoku; w sporadycznych przypadkach będą również świadczone usługi przewozów, transportu walorów pieniężnych. 3) Zapobieganie oraz interwencja w przypadkach powstania zakłócenia porządku na terenie Zamawiającego: czas reakcji zespołu interwencyjnego w dzień (w godz. 600 - 2200) do 10 minut; czas reakcji zespołu interwencyjnego w nocy (w godz. 2200 - 600) do 5 minut; 6) Obserwacja terenu i chronionych obiektów w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz awarii infrastruktury (wodno-kanalizacyjnej, energetycznej itp.) 2. Wymagania Zamawiającego: 1) Ochrona powinna pracować w systemie: a) W dni pracujące (poniedziałek - piątek): - Jeden pracownik ochrony od godz. 21 do godz. 6 dnia następnego, plus drugi pracownik ochrony od godz. 22 do godz. 6 dnia następnego; - Dwa posterunki obchodowe, patrolowo-ochronne, jednozmianowe; jednoosobowe;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 700 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na konto bankowe o nr 83 1500 1344 1213 4001 1133 0000 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4)).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dn.09.02.2004r. Nr 19, poz. 177 z póź. zm.) i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) posiadają zezwolenie, koncesję lub licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej ,,zamówieniem; 3) należycie wykonują lub wykonali w ostatnich trzech latach minimum 5 zamówień na usługi o charakterze i wartości podobnej jak niniejsze zamówienie, potwierdzone opiniami lub referencjami; 4) dysponują pracownikami i sprzętem niezbędnym do wykonywania zamówienia tj.: - grupa ochronna wyposażona w radiowe środki łączności, - w czasie pełnienia dyżuru przynajmniej jeden pracownik ochrony będzie posiadał licencję ochroniarską, - zapewniona pomoc grupy interwencyjnej na każdorazowe powiadomienie drogą telefoniczną lub radiową, całodobowo i dojazd w ciągu 5 minut w nocy i 10 minut w dzień, - kompletne umundurowanie z wyposażeniem w środki przymusu bezpośredniego (kajdanki, gaz, pałki, itp.) 5) posiadają polisę ubezpieczeniową OC o wartości min. 1 mln zł (jeden milion zł) za szkody spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty muszą być załączone następujące oświadczenia i dokumenty lub (w przypadku dokumentów) poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej ,,zamówieniem; - oświadczenie, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na załączniku nr 3; - wykaz min. 3 usług o podobnym zakresie co niniejsze zamówienie zrealizowanych lub realizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat, potwierdzonych opiniami lub referencjami, że usługa jest wykonywana lub została wykonana należycie, na załączniku nr 4. - Wykaz pracowników ochrony na załączniku nr 5, z czego min. 3 będzie posiadało licencję ochroniarską. - W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie minimum szkód powstałych w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w wysokości min. 1 mln zł (jeden mln. zł). 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty). 4. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie), spowoduje odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mechaniak.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach