Stołeczna Estrada ogłasza przetarg
- Adres: 00683 Warszawa, ul. Marszałkowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 849-32-86 , fax. 0-22 646-49-39
- Data zamieszczenia: 2017-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stołeczna Estrada
ul. Marszałkowska
00683 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 849-32-86, fax. 0-22 646-49-39
REGON: 27819000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.estrada.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona mienia i ochrona imprezy masowej na 50 tys. uczestników ( ze zmienną liczbą uczestników ) „SYLWESTER 2017”, który odbędzie się na Placu Defilad w Warszawie 31 grudnia 2017r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Pilnowanie mienia organizatora imprezy przy montażu i demontażu techniki estradowej w dniach 5 – 31 grudnia 2017 r. i 1 – 7 stycznia 2018. Łączna przewidywana ilość roboczogodzin ochrony mienia – 3 500 roboczo/godzin. 2. Ochrona osobowa imprezy masowej w godz. 19.00 – 20.30 przez 107 agentów OCHRONY, w tym 30% służb porządkowych, /przewidywana liczba uczestników – 10 tys. osób/ w dniu 31 grudnia 2017 r. Przewidywana ilość roboczogodzin ochrony imprezy masowej 160, 50 h roboczo/godziny. 3. Ochrona osobowa imprezy masowej w godz. 20.30 – 01.30 przez 507 agentów OCHRONY, w tym 30% służb porządkowych, /przewidywana liczba uczestników – 50 tys. osób/ w dniu 31 grudnia 2017 r./ 01.01.2018 r. Przewidywana ilość roboczogodzin ochrony imprezy masowej 2 535 h roboczo/godziny. 4. Zapewnienie kierownika do spraw bezpieczeństwa posiadającego zaświadczenie o ukończeniu szkolenia uprawniającego do podjęcia zatrudnienia przy wykonywaniu zadań kierownika ds. bezpieczeństwa na imprezach masowych. 5. Zapewnienie zastępcy kierownika posiadającego zaświadczenie o ukończeniu szkolenia uprawniającego do podjęcia zatrudnienia przy wykonywaniu zadań kierownika ds. bezpieczeństwa na imprezach masowych 6. Zapewnienie dyżuru pirotechnicznego w dniu 31.12.2017/1.01.2018 w godzinach 15.00-01.00 realizowanego przez sześć wykwalifikowanych osób i dwa psy, polegający na rozpoznaniu pirotechnicznym terenu, obiektów i pojazdów z użyciem psów wyszkolonych do wykrywania materiałów wybuchowych, jak również z użyciem sprzętu specjalistycznego oraz zabezpieczeniu ewentualnych materiałów, reagowaniu na potencjalne zagrożenie związane z porzuconymi przedmiotami. 7. Przygotowanie zgodnie z wymogami przepisów ustawy „O bezpieczeństwie imprez masowych” dokumentacji imprezy masowej, tj. - Instrukcji Ochrony, - Instrukcji postępowania na wypadek pożaru lub innego miejscowego zagrożenia wraz z opiniami rzeczoznawcy ppoż., - czytelnego planu graficznego zabezpieczenia imprezy masowej w wersji papierowej i elektronicznej, 8. Uzyskanie wymaganej ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych pozytywnej opinii Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego i Inspektoratu Sanitarnego stanowiącej załącznik do wniosku o zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe, określone przez Zamawiającego niniejszą specyfikacją , a dotyczące: a) kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności b) sytuacji ekonomicznej i finansowej c) zdolności technicznej i zawodowej 2. Spełnienie wymogów podanych w punkcie 1, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3, oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części IX. 3. Posiadają udokumentowany wykaz minimum 3 imprez masowych artystyczno-rozrywkowych – realizowanych w plenerze (na otwartej przestrzeni, nie wliczając stadionów) /każda od 25 tys. uczestników/. Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w dacie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie winien zawierać przedmiot usługi, daty wykonania, podmioty na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączone dowody, że usługi zostały wykonane należycie (wykaz zawierający usługi spełniające określone w punkcie VIII.3 warunki należy złożyć wypełniając Załącznik Nr 4.) 4. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa, będą budzić wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynikać będzie, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie Zamawiający zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. 5. Proponowany Kierownik ds. bezpieczeństwa posiada udokumentowany wykaz minimum 3 imprez masowych artystyczno-rozrywkowych – realizowanych w plenerze (na otwartej przestrzeni, nie wliczając stadionów /każda od 25 tys. uczestników/, przy których pełnił funkcję kierownika ds. bezpieczeństwa w ciągu ostatnich 5 lat. 6. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonie usługi ochrony będą zarówno dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane np. referencje jak i dokumenty wystawione przez inny podmiot, który posiada kompetencję, by poświadczyć określone fakty. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedłożenia dowodów o których mowa w zdaniu poprzednim. 7. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie winien posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: nie mniejszą niż 2 000 000,00 PLN na wszystkie zdarzenia. (W przypadku konsorcjum kwota ta obejmuje sumę ubezpieczenia lidera i pozostałych członków konsorcjum) 8. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa ochrony Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego
Dodano: 2024-06-28 - Ochrona osób i mienia w obiektach Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy
Dodano: 2024-06-27 - Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ochota
Dodano: 2024-06-26 - Ochrona fizyczna w obiekcie Centralnego Magazynu Próbek Geologicznych w Leszczach
Dodano: 2024-06-24 - Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 2 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
Dodano: 2024-06-12 - Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
Dodano: 2024-06-12 - świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia dla Szpitala Bielańskiego (ZP-11/2024)
Dodano: 2024-06-03 - Fizyczna ochrona obiektów przy ul. Flory 2 oraz ul. Bacciarellego 4 (część I) i Bazy Transportowej i Magazynowej przy ul. Augustówka 6 wraz z usługami gospodarczymi (część II)
Dodano: 2024-05-31 - Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
Dodano: 2024-05-29 - Świadczenie usług ochrony osób i mienia w pomieszczeniach i budynkach prokuratur okręgu płockiego
Dodano: 2024-05-23