Przetargi.pl
Ochrona mienia i ochrona imprezy masowej na 50 tys. uczestników ( ze zmienną liczbą uczestników ) „SYLWESTER 2017”, który odbędzie się na Placu Defilad w Warszawie 31 grudnia 2017r.

Stołeczna Estrada ogłasza przetarg

  • Adres: 00683 Warszawa, ul. Marszałkowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 849-32-86 , fax. 0-22 646-49-39
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczna Estrada
    ul. Marszałkowska
    00683 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 849-32-86, fax. 0-22 646-49-39
    REGON: 27819000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.estrada.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia i ochrona imprezy masowej na 50 tys. uczestników ( ze zmienną liczbą uczestników ) „SYLWESTER 2017”, który odbędzie się na Placu Defilad w Warszawie 31 grudnia 2017r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Pilnowanie mienia organizatora imprezy przy montażu i demontażu techniki estradowej w dniach 5 – 31 grudnia 2017 r. i 1 – 7 stycznia 2018. Łączna przewidywana ilość roboczogodzin ochrony mienia – 3 500 roboczo/godzin. 2. Ochrona osobowa imprezy masowej w godz. 19.00 – 20.30 przez 107 agentów OCHRONY, w tym 30% służb porządkowych, /przewidywana liczba uczestników – 10 tys. osób/ w dniu 31 grudnia 2017 r. Przewidywana ilość roboczogodzin ochrony imprezy masowej 160, 50 h roboczo/godziny. 3. Ochrona osobowa imprezy masowej w godz. 20.30 – 01.30 przez 507 agentów OCHRONY, w tym 30% służb porządkowych, /przewidywana liczba uczestników – 50 tys. osób/ w dniu 31 grudnia 2017 r./ 01.01.2018 r. Przewidywana ilość roboczogodzin ochrony imprezy masowej 2 535 h roboczo/godziny. 4. Zapewnienie kierownika do spraw bezpieczeństwa posiadającego zaświadczenie o ukończeniu szkolenia uprawniającego do podjęcia zatrudnienia przy wykonywaniu zadań kierownika ds. bezpieczeństwa na imprezach masowych. 5. Zapewnienie zastępcy kierownika posiadającego zaświadczenie o ukończeniu szkolenia uprawniającego do podjęcia zatrudnienia przy wykonywaniu zadań kierownika ds. bezpieczeństwa na imprezach masowych 6. Zapewnienie dyżuru pirotechnicznego w dniu 31.12.2017/1.01.2018 w godzinach 15.00-01.00 realizowanego przez sześć wykwalifikowanych osób i dwa psy, polegający na rozpoznaniu pirotechnicznym terenu, obiektów i pojazdów z użyciem psów wyszkolonych do wykrywania materiałów wybuchowych, jak również z użyciem sprzętu specjalistycznego oraz zabezpieczeniu ewentualnych materiałów, reagowaniu na potencjalne zagrożenie związane z porzuconymi przedmiotami. 7. Przygotowanie zgodnie z wymogami przepisów ustawy „O bezpieczeństwie imprez masowych” dokumentacji imprezy masowej, tj. - Instrukcji Ochrony, - Instrukcji postępowania na wypadek pożaru lub innego miejscowego zagrożenia wraz z opiniami rzeczoznawcy ppoż., - czytelnego planu graficznego zabezpieczenia imprezy masowej w wersji papierowej i elektronicznej, 8. Uzyskanie wymaganej ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych pozytywnej opinii Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego i Inspektoratu Sanitarnego stanowiącej załącznik do wniosku o zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe, określone przez Zamawiającego niniejszą specyfikacją , a dotyczące: a) kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności b) sytuacji ekonomicznej i finansowej c) zdolności technicznej i zawodowej 2. Spełnienie wymogów podanych w punkcie 1, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 3, oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części IX. 3. Posiadają udokumentowany wykaz minimum 3 imprez masowych artystyczno-rozrywkowych – realizowanych w plenerze (na otwartej przestrzeni, nie wliczając stadionów) /każda od 25 tys. uczestników/. Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w dacie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie winien zawierać przedmiot usługi, daty wykonania, podmioty na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączone dowody, że usługi zostały wykonane należycie (wykaz zawierający usługi spełniające określone w punkcie VIII.3 warunki należy złożyć wypełniając Załącznik Nr 4.) 4. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa, będą budzić wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynikać będzie, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie Zamawiający zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. 5. Proponowany Kierownik ds. bezpieczeństwa posiada udokumentowany wykaz minimum 3 imprez masowych artystyczno-rozrywkowych – realizowanych w plenerze (na otwartej przestrzeni, nie wliczając stadionów /każda od 25 tys. uczestników/, przy których pełnił funkcję kierownika ds. bezpieczeństwa w ciągu ostatnich 5 lat. 6. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonie usługi ochrony będą zarówno dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane np. referencje jak i dokumenty wystawione przez inny podmiot, który posiada kompetencję, by poświadczyć określone fakty. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedłożenia dowodów o których mowa w zdaniu poprzednim. 7. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie winien posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: nie mniejszą niż 2 000 000,00 PLN na wszystkie zdarzenia. (W przypadku konsorcjum kwota ta obejmuje sumę ubezpieczenia lidera i pozostałych członków konsorcjum) 8. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania /odrzuceniem jego oferty/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach