Przetargi.pl
Ochrona mienia i obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bolesławcu na rok 2020 wraz z montażem punktów kontroli pracy ochrony

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Zgorzelecka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 732 38 86 , fax. 0-75 732 38 86
  • Data zamieszczenia: 2019-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Zgorzelecka 52
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 732 38 86, fax. 0-75 732 38 86
    REGON: 33103300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.boleslawiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia i obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bolesławcu na rok 2020 wraz z montażem punktów kontroli pracy ochrony
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązki strzeżenia i ochrony następujących obiektów wraz z montażem i demontażem wymienionych w § 2 punktów kontroli pracy ochrony oraz zapewnieniem przyjazdu grupy szybkiego reagowania I. STADION MIEJSKI - ul. Spółdzielcza 2 1. Opis obiektu: - budynek administracyjny zabezpieczony systemem alarmowym, - zaplecze garażowe znajdujące się za budynkiem administracyjnym, składające się z 3 garaży oraz 2 pomieszczeń gospodarczych zabezpieczonych systemem alarmowym. - 5 wiat garażowych (metalowych) - budynek siłowni Teren obiektu jest ogrodzony i oświetlony. 2. Godziny otwarcia obiektu: - w miesiącach styczeń - marzec 2020 r. oraz grudzień 2020 r. w godz. 7:30-21:00 - w miesiącach kwiecień – czerwiec 2020 r. wrzesień - listopad 2020 r. w godz. 7:00-22:00 - w miesiącach lipiec – sierpień 2020 r. w godz. 7.00 – 23.00 3. Godziny pracy ochrony W miesiącach styczeń - marzec 2020 r. oraz grudzień 2020 r. ochrona obiektu: - poniedziałek – piątek 15.30 – 21.00 (5,5 godziny) - sobota, niedziela i święta 7.30 - 21.00 (13,5 godzin) W miesiącach kwiecień – czerwiec 2020 r. wrzesień - listopad 2020 r. ochrona obiektu: - poniedziałek – piątek 15.30 – 22.00 (6,5 godziny) - poniedziałek – piątek 16.00 – 22.00 (6 godzin) - sobota, niedziela i święta 7.00 - 22.00 (15 godzin) W miesiącach lipiec – sierpień 2020 r. ochrona obiektu: - poniedziałek – piątek 15.30 – 23.00 (7,5 godziny) - sobota, niedziela i święta 7.00 - 23.00 (16 godzin) 2. Ilość godzin ochrony Okres od stycznia do grudnia 2020 r. (poniedziałek – piątek) 85 dni x 5,5 godz. = 467,5 godz. 100 dni x 6,5 godz. = 650 godz. 44 dni x 7,5 godz. = 330 godz. 26 dni x 6 godz. = 156 godz. Okres od stycznia do marca 2020 r. oraz grudzień 2020 r. (sobota, niedziela i święta) 37 dni x 13,5 godz. = 499,5 godz. Okres od kwietnia do czerwca 2020 r. oraz wrzesień – listopad 2020 r. (sobota, niedziela i święta) 56 dni x 15 godz. = 840 godz. Okres od lipca do sierpnia 2020 r. (sobota, niedziela i święta) 18 dni x 16 godz. = 288 godz. Roczny harmonogram ochrony na obiekcie – (załącznik nr 6 do umowy) RAZEM Ochrona Obiektu - 3231 godz. II. OŚRODEK WODNO - SPORTOWY ul. Spacerowa 24-26 Opis obiektu Na terenie obiektu znajdują się: - Baseny Letnie - Budynek Pokoi Gościnnych - Restauracja Olimpia - Szatnie Basenów Letnich - Amfiteatr wraz z kortami tenisowymi - Wiata Festynowa - Pompownia - Pomieszczenia magazynowe (stary hotel) - Hydrofornia - Wiata magazynowa - Budynki garażowe - boisko do piłki plażowej - boisko do piłki nożnej - Garaż z rolbą do czyszczenia tafli lodowiska - Agregat prądotwórczy Teren obiektu jest ogrodzony i oświetlony. Na terenie obiektu znajduje się monitoring wizyjny. Podgląd monitoringu wizyjnego znajduje się w recepcji. Bazą pełnienia służby jest pomieszczenie recepcji znajdujące się w budynku Pokoi Gościnnych. 1. Godziny otwarcia obiektu - 7.30 - 21.00 2. Godziny pracy ochrony W miesiącach styczeń - marzec 2020 r. i grudzień 2020 r. ochrona obiektu: - niedziela - czwartek 21.00 - 13.00 (16 godzin) - piątek, sobota 21.00 - 7.00 (12 godzin) dni świąteczne poprzedzające dzień pracujący ochrona 21.00 – 7.00 W miesiącach kwiecień – wrzesień 2020 r. ochrona obiektu: - niedziela – czwartek 21.00 – 7.00 (10 godzin) - piątek – sobota 21.00 – 9.00 (12 godzin) W miesiącu październiku 2020 r. ochrona obiektu: - poniedziałek – piątek 21.00 – 7.00 (10 godzin) - sobota – niedziela 7.00 – 7.00 (24 godziny) W miesiącu listopadzie 2020 r. ochrona obiektu: - poniedziałek – piątek 15.00 – 7.00 (16 godzin) - sobota – niedziela 7.00 – 7.00 (24 godziny) 3. Ilość godzin ochrony W okresie od stycznia do grudnia: 188 dni x 10 godz. = 1880 godz. 55 dni x 12 godz. = 660 godz. 102 dni x 16 godz. = 1632 godz. 19 dni x 24 godz. = 456 godz. 1 dzień x 14 godz. = 14 godz. 1 dzień x 18 godz. = 18 godz. Roczny harmonogram ochrony na obiekcie – (załącznik nr 7 do umowy) RAZEM Ochrona Obiektu -4660 godz. III. „Leśny Potok” ul. Jeleniogórska 15 Opis obiektu - Budynek szatni - Budynek technologiczny - Budynek sanitariatów z tarasem i wiatą - Kort tenisowy - Basen rekreacyjny - Plac zabaw z urządzeniami Obiekt ogrodzony ogrodzeniem, oświetlony. 1. Godziny otwarcia obiektu – 10.00 - 19.00 2. Godziny pracy ochrony W miesiącach styczeń – grudzień 2020 r. ochrona obiektu: - poniedziałek – piątek 19.00 - 7.00 (12 godzin) i 27-28.06.2020 r. - sobota – niedziela i święta 7.00 – 7.00 (24 godziny) i 31.12.2020 r. z wyjątkiem lipiec – sierpień ochrona codziennie od 19.00 – 7.00 (12 godzin) 3. Ilość godzin ochrony 274 dni x l2 godz. = 3288 godz. 92 dni x 24 godz. = 2208 godz. Roczny harmonogram ochrony na obiekcie – (załącznik nr 8 do umowy) RAZEM Ochrona Obiektu – 5496 godz. Ogólna liczba godzin ochrony obiektów w 2020 roku wynosi 13387 godzin. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. a) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: - posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie bezpośredniej ochrony osób i mienia oraz kontroli tej działalności wydaną przez MSWiA – zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 2142), b) Zdolność techniczna lub zawodowa: -wykonali bądź wykonują w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: - minimum dwie usługi polegające na świadczeniu bezpośredniej usługi ochrony fizycznej mienia obiektów użyteczności publicznej, o wartości wynoszącej min. 50.000,00 zł brutto każda Za budynek użyteczności publicznej uznany będzie budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy i socjalny. Zgodnie z przepisem art.23 ust 5 ustawy Pzp w przypadku Konsorcjum, należy wykazać, iż przynajmniej jeden z podmiotów tworzących konsorcjum samodzielnie spełnia warunek dotyczący wykonania usług ochrony postawiony powyżej. 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) kopię aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie bezpośredniej ochrony osób i mienia oraz kontroli tej działalności wydaną przez MSWiA – zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 2142), potwierdzona za zgodność z oryginałem b) wykaz usług wykonanych sporządzony przez Wykonawcę lub referencje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiące załącznik nr 3 i 3A do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu UWAGA! Powyższe dokumenty nie podlegają uzupełnieniu. Oferta niekompletna zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach