Przetargi.pl
Ochrona i zachowanie materialnego dziedzictwa regionu kujawsko - pomorskiego w zadaniu: Roboty budowlane obejmujące wymianę poszycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i remontem kominów budynku Domu Pomocy Społecznej KOMBATANT w Ugoszczu - etapy I i II

Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT w Ugoszczu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-522 Ostrowite, Ugoszcz 30
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 270 11 33 , fax. 0-54 270 11 33
  • Data zamieszczenia: 2012-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT w Ugoszczu
    Ugoszcz 30 30
    87-522 Ostrowite, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 270 11 33, fax. 0-54 270 11 33
    REGON: 91050612300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsugoszcz.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Dom Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona i zachowanie materialnego dziedzictwa regionu kujawsko - pomorskiego w zadaniu: Roboty budowlane obejmujące wymianę poszycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i remontem kominów budynku Domu Pomocy Społecznej KOMBATANT w Ugoszczu - etapy I i II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wymianę części poszycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i remontem kominów budynku pałacu, w którym mieści się Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT w Ugoszczu. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą w szczególności: - roboty rozbiórkowe (dot. pokrycia dachowego z blachy, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych), - wykonanie pokrycia dachowego z blachy tytanowo - cynkowej w technologii podwójnego rąbka stojącego - o powierzchni ok. 426,5 m2 , - wykonanie obróbek blacharskich rynien i rur spustowych z blachy tytanowo - cynkowej, - naprawa i uzupełnienie tynków na kominach o pow. 51 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr od 7.1 do 7.3 do SIWZ. Wykaz załączników szczegółowo opisujących przedmiot zamówienia: L.p. Nazwa opracowania Załącznik nr 7.1 do SIWZ Projekt budowlany Załącznik nr 7.2 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik nr 7.3 do SIWZ Przedmiar robót W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zastosowane w toku robót materiały (wyroby budowlane) powinny posiadać dokumenty potwierdzające wprowadzenie ich do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Po zakończeniu robót Wykonawca wraz z dokumentacją powykonawczą przedstawi Zamawiającemu zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi wprowadzenie ich do obrotu. Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie te prace Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty. Zamawiający informuje, że roboty stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą w budynku wpisanym do rejestru zabytków województwa kujawsko-pomorskiego. Zamawiający posiada prawomocne decyzje: Starosty Rypińskiego zatwierdzającą projekt budowlany oraz udzielająca pozwolenie na roboty budowlane oraz Kujawsko - Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zezwalającą na prowadzenie prac w budynku wpisanym do rejestru zabytków. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu, celem zdobycia wszelkich informacji koniecznych do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV Nazwy wg CPV 45 26 12 10-9 wykonywanie pokryć dachowych , 45 21 52 10-2 roboty budowlane w zakresie domów opieki społeczne, 45 26 13 20 -3 kładzenie rynien, 45 41 00 00 -4 tynkowanie, 45 26 21 00 -2 roboty przy wznoszeniu i demontażu rusztowań. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Opis sposobu przedstawienia ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Termin wykonania zamówienia Wymagany termin wykonania zamówienia: 7 tygodni, licząc od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00zł (słownie złotych: trzy tysiące). 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT w Ugoszczu Bank BGŻ S.A. o/Brodnica konto nr 61 2030 0045 1110 0000 0187 0040 Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego. 4) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego - sekretariat - Pani Iwona Zawacka. 5) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 21 sierpnia 2012r. do godz. 11 00. 7) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9) Zamawiający zwróci wadium wykonawcy niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego./ 10) Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 12) Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13) Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsugoszcz.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach