Przetargi.pl
Ochrona i monitorowanie mienia w budynkach administrowanych przez Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne

Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, 3 Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 746 90 00, , fax. 76 746 90 30
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne
    3 Maja 51
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 746 90 00, , fax. 76 746 90 30
    REGON: 2065202300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppk.polkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona i monitorowanie mienia w budynkach administrowanych przez Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administrowanych przez Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne położnych przy ul. Hubala 22, 24, 26, 28 w Polkowicach. Zadanie będzie polegało na dozorowaniu budynków mieszkalnych położonych przy ul. Hubala 22, 24, 26, 28 w Polkowicach, monitorowaniu zagrożeń poprzez bezpośredni nadzór oraz śledzenie zapisów monitoringu zamontowanego we wskazanych obiektach. Usługa pilnowania i dozorowania obiektów będzie prowadzona codziennie w godzinach od 19:00 do 07:00 rano, w terminie określonym w § 4 projektu umowy. Ochrona mienia prowadzona będzie poprzez nadzór oraz śledzenie zapisów monitoringu na czterech budynkach mieszkalnych 11 – kondygnacyjnych, budynki jednoklatkowe, wyposażone w windę, wyposażone w system monitoringu. Ochrona obiektów będzie wspomagana przez system monitoringu wizyjnego zapewniony przez Zamawiającego. Punkt monitoringu usytuowany jest w budynku przy ul. Hubala 24 w Polkowicach. Zamawiający zapewnia Wykonawcy : 1) pomieszczenie socjalno-administracyjne zlokalizowane w Polkowicach przy ul. Hubala 24. 2) dostęp do monitoringu wizyjnego. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do wykonywania umowy dostarczyć Zamawiającemu zaświadczenia o przeszkoleniu pracowników Wykonawcy w zakresie ochrony przeciwpożarowej, a w stosunku do obiektu przy ul. Hubala 24 w Polkowicach zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu obsługi dźwiękowego systemu ostrzegania przez osobę lub firmę posiadającą autoryzację na przegląd tych urządzeń i naprawę tego systemu lub zgodę producenta tych systemów na przeprowadzenie szkolenia z tego zakresu. Koszt szkolenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji, sposoby płatności itp. określone zostały w projekcie umowy oraz w Załączniku nr 1 do projektu umowy „Szczegółowy zakres usług”. Przed podpisaniem umowy należy przekazać Zamawiającemu opłaconą polisę (polisę wraz z dowodem uiszczenia należnych składek), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 400.000,00 zł. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, Wykonawca złoży oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże posiadanie uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, w zakresie objętym zamówieniem, tj. koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. 7. wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach