Przetargi.pl
Ochrona i dozór obiektów Urzędu Miasta Kutno i Urzędu Stanu Cywilnego w Kutnie oraz dozór elektroniczny pomieszczeń Archiwum Zakładowego Urzędu Miasta Kutno w obiekcie SP Nr 1 w Kutnie

Miasto Kutno ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kutno
    Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 18
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    REGON: 611015454
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkutno.bip.e-zeto.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona i dozór obiektów Urzędu Miasta Kutno i Urzędu Stanu Cywilnego w Kutnie oraz dozór elektroniczny pomieszczeń Archiwum Zakładowego Urzędu Miasta Kutno w obiekcie SP Nr 1 w Kutnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ochrona i dozór obiektu Urzędu Miasta Kutno oraz dozór elektroniczny pomieszczeń Archiwum Zakładowego Urzędu Miasta Kutno w obiekcie Szkoły Podstawowej Nr 1 w Kutnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynika z Załącznika nr 1 do SWZ.Ochrona i dozór obiektu Urzędu Stanu Cywilnego w Kutnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynika z Załącznika nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: (dla części I i II zamówienia)Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r., poz. 1995);Uwaga: W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;4. zdolności technicznej lub zawodowej: (dla części I i II zamówienia)Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (wykonuje) należycie co najmniej 2 usługi ochrony mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na obecności pracowników ochrony w budynku/ach o wartości minimum 280 000,00 zł brutto każda.Jeżeli wykonawca zamierza złożyć więcej niż jedną ofertę częściową to może, w celu wykazania zdolności technicznych lub zawodowych, wskazać to samo zadanie (zadania) dla każdej części zamówienia, na którą składa ofertę.Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów o ich wykonanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach