Przetargi.pl
Ochrona i bieżące utrzymanie obiektów

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25368 Kielce, ul. Głowackiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3431593, 3431591 , fax. 413 444 732
  • Data zamieszczenia: 2016-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
    ul. Głowackiego 4
    25368 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3431593, 3431591, fax. 413 444 732
    REGON: 29281989000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona i bieżące utrzymanie obiektów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ochrona i bieżące utrzymanie dwóch minidworców autobusowych położonych : - na Osiedlu Świętokrzyskim, ul. J.Nowaka Jeziorańskiego, - na Osiedlu Ślichowice, ul. E.Massalskiego. Bieżące utrzymanie toalet publicznych położonych: - przy ul.Olszewskiego, - przy ul.Sikorskego, - przy ul.Wojska Polskiego w Kielcach. I. Przedmiot zamówienia stanowi całodobowa, kompleksowa ochrona osób i mienia minidworca na os. Ślichowice przy ul. Massalskiego w Kielcach oraz na os. Świętokrzyskim przy ul. J. Nowaka Jeziorańskiego, wykonywana w formie bezpośredniej ochrony fizycznejo charakterze stałym, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), zwaną dalej „ustawą o ochronie osób i mienia.” 1.Usługa ochrony fizycznej osób i mienia polegająca na bezpośredniej stałej ochronie fizycznej dwóch budynków minidworców komunikacji miejskiej i znajdującego się w nich majątku ruchomego, wraz z przyległym terenem. 2. Wysyłanie patroli interwencyjnych na sygnał do wyżej wymienionych obiektów: - od 6:00 do 22:00 – do 10 minut dojazd grupy interwencyjnej - od 22:00 do 6:00 – do 6 minut dojazd grupy interwencyjnej 3. Ochrona, polegać będzie na: 3.1.bezpośredniej fizycznej ochronie mienia Zleceniodawcy przed kradzieżą z włamaniem, aktami wandalizmu oraz przed wejściem osób nieuprawnionych. 3.2.podejmowaniu i prowadzeniu działań prewencyjnych dotyczących chronionych obiektów, przyległego terenu oraz interwencję w przypadku powstania zagrożenia popełnienia przestępstwa lub wykroczenia na chronionym terenie. 3.3.Niezwłocznym powiadamianiu organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie ochranianym i zabezpieczania miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania. 3.4.Podejmowania wszelkich dostępnych prawem czynności w celu zapobieżenia skutkom szkód powstałych w wyniku kradzieży z włamaniem, pożaru. 3.5.Dozoru ruchu osobowego i samochodowego pod kątem uprawnień i upoważnień osób wchodzących, wjeżdżających na teren chroniony. 3.6.Podejmowaniu akcji ratowniczych w przypadku wystąpienia awarii technicznych, czy innych wydarzeń o charakterze nadzwyczajnym oraz informowaniu Zleceniodawcy o powyższych zdarzeniach i o potencjalnych zagrożeniach. 3.7. Przeciwdziałaniu próbom naruszenia porządku, w szczególności poprzez podejmowanie interwencji wobec osób przebywających na terenie objętym ochroną i zachowujących się w sposób naruszający porządek i bezpieczeństwo. 3.8.Natychmiastowym powiadamianiu przełożonych oraz Zleceniodawcę, a także właściwych organów i służb (policji, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego) w przypadkach powstania możliwości lub stwierdzenia włamania, włamania z kradzieżą, uszkodzenia zabezpieczeń, rozboju ewentualnie pożaru lub innych wypadków i zdarzeń losowych, a także odpowiednie zabezpieczenie miejsca zdarzenia oraz spisanie protokołu zdarzenia w obecności Zleceniodawcy. 3.9.Dodatkowo wymaga się połączenia systemu alarmu i napadu zainstalowanego przez Wykonawcę u Zamawiającego z systemem Wykonawcy. 3.10.Wykonawca zobowiązuje się w cenie usługi do zapewnienia dodatkowo dwóch bezpłatnych przyjazdów w miesiącu, patroli interwencyjnych wezwanych bez uzasadnienia. 3.11. Powyższa usługa wymaga obecności: a) jednego licencjonowanego pracownika na zmianie I (7:00 – 19:00); b) jednego licencjonowanego pracownika na zmianie II (19:00 – 7:00); 3.12. Do zadań pracowników należeć będą w szczególności następujące czynności: a) przejmowanie służby i kontrolowanie obiektu, w tym prawidłowego zamknięcia drzwi i okien; b) wykonywanie czynności obserwacyjno-kontrolnych; c) ochrona obiektu przed aktami sabotażu lub dywersji, aktami chuligaństwa oraz niszczenia mienia; d) wydawanie kluczy i ich odbiór przez uprawnionych pracowników Zamawiającego wraz z potwierdzaniem tych faktów w stosownej dokumentacji; e) bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach, a także o usterkach i awariach zauważonych podczas pełnienia służby na terenie obiektu; f) niezwłoczne powiadamianie właściwych publicznych służb ochrony (policja, straż pożarna, pogotowie medyczne, pogotowie gazowe i inne służby) oraz osób upoważnionych przez Zamawiającego o zagrożeniach; g) prowadzenie książki służby i odnotowywanie wszystkich zdarzeń, nieprawidłowości występujących podczas służby. 4.Usługi porządkowe i usługi bieżącej konserwacji hydraulicznej, ślusarskiej itp., w budynkach Zleceniodawcy oraz na terenie bezpośrednio przylegającym do budynków polegać będą na: 4.1.Wykonywaniu czynności porządkowo – konserwatorskich przez pracowników ochrony, przy użyciu własnego sprzętu oraz środków czystości w następującym zakresie: a)sprzątanie powierzchni wewnętrznych: - mycie podłóg i posadzek zmywalnych - opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worków foliowych - czyszczenie na mokro wyposażenia - mycie i dezynfekcja toalet - mycie okien (dostępnych bez podnośnika) - uzupełnianie środków higieny (mydełko, papier toaletowy) - bieżąca konserwacja i naprawy hydrauliczne, ślusarskie, wymiana żarówek (świetlówek), za wyjątkiem oświetlenia zewnętrznego b)sprzątanie terenów zewnętrznych: - zamiatanie terenu bezpośrednio przyległego do chronionych obiektów - usuwanie nieczystości, usuwanie liści, odśnieżanie i odladzanie powierzchni (wysypywanie piasku i/lub soli).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) należy wnieść w terminie do dnia 23.11.2016 r. do godziny 11:00. 2. Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. 39 1050 1461 1000 0023 5332 1074 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu zostanie uznane za wniesione w terminie jeżeli do dnia 23.11.2016r. do godz. 11.00 środki pieniężne wpłyną na rachunek bankowy Zamawiającego. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w kasie głównej Zamawiającego (ul. Głowackiego 4), a kopię dokumentu dołączyć do oferty, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach