Przetargi.pl
OCHRONA FIZYCZNA TERENU I OBIEKTÓW 5WSZKZP Z OBSŁUGĄ SYSTEMU ALARMOWEGO, URZĄDZEŃ MONITORUJĄCYCH ORAZ SYSTEMU PARKINGOWEGO

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Wrocławska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126308099 , fax. 126308099
  • Data zamieszczenia: 2018-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
    Wrocławska 1-3
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126308099, fax. 126308099
    REGON: 351506868
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.5wszk.com.pl/auctions/przetargi_nieograniczone/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCHRONA FIZYCZNA TERENU I OBIEKTÓW 5WSZKZP Z OBSŁUGĄ SYSTEMU ALARMOWEGO, URZĄDZEŃ MONITORUJĄCYCH ORAZ SYSTEMU PARKINGOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAŁĄCZNIK 1 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: Ochrona osób i mienia wraz z monitorowaniem 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego SP ZOZ (obiektu), w całodobowym systemie zmianowym przy czym Zamawiający wymaga, aby zmiana nie trwała dłużej niż 12 godzin, przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO) w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, w liczbie co najmniej 3 pracowników ochrony na zmianie, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r.(Dz.U. 1997 nr 114 poz. 740) oraz wewnętrznymi regulaminami : Planem Ochrony, Instrukcją Ochrony Obiektu i Tabelą Posterunków. Szczegółowe wyposażenie pracowników ochrony realizujących Przedmiot Umowy ze strony Wykonawcy, wymagane przez Zamawiającego: • jednolite umundurowanie lub ubiór i wyposażenie specjalistyczne umożliwiające podjęcie interwencji oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego (Wykonawcę) oraz imienne identyfikatory przypięte na widocznym miejscu, z imieniem i nazwiskiem lub numerem służbowym, • środki łączności radiowej, telefon bezprzewodowy typu smartfon, z możliwością wykonywania zdjęć, • system kontroli dokonywanych obchodów (rejestrator obchodów), rozmieszczony zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, umożliwiający odczyt (dokonywanie kontroli online) przez Zamawiającego, • środki przymusu bezpośredniego – pałka typu „Tonfa”, miotacz gazu obezwładniającego, kajdanki, • latarka patrolowa, • przycisk napadowy, • pracownicy ochrony fizycznej podczas wykonywania zadań związanych z ochroną osób i mienia w granicach chronionego obiektu, korzystają z uprawnień określonych w ustawie o ochronie osób imienia. Opis posterunków : 1. Posterunek nr 1 – Portiernia przy bramie głównej w budynku biurowym. Posterunek ochronny, wewnętrzny, całodobowy. Zadania realizuje kwalifikowany pracownik SUFO – Dowódca Zmiany. 1.1 Wyposażenie podlegające obsłudze : • System alarmowy „Szerszeń”. • System alarmowy, antywłamaniowy „Unima 2000”. • System alarmowy p.poż. „Bosch FPA 5000”. • Telewizyjny system dozorowy. • System parkingowy „Kingparking”. • Depozyt kluczy. • Bezprzewodowe środki łączności do kontaktu z Komendantem Ochrony i pracownikami wchodzącymi w skład zmiany. • Środki przymusu bezpośredniego (pałka, kajdanki, miotacz gazu obezwładniającego). • Latarka patrolowa. 1.2 Zadania pracownika SUFO : • Przed objęciem służby sprawdzić prawidłowość działania wszystkich systemów i sprzętu. • Dowódcy zmiany podlegają pracownicy ochrony fizycznej wchodzący w skład jego zmiany - Dowódca Zmiany wyznacza, nadzoruje i koordynuje zadania realizowane przez pracowników SUFO. • Odpowiada za regulaminowy przebieg służby na obiekcie. • Odpowiada za ochronę osób i mienia na chronionym obiekcie. • Dowódca Zmiany podlega bezpośrednio Komendantowi Ochrony, wykonuje jego polecenia, realizuje wyznaczone zadania doraźne, informuje bezzwłocznie o wszelkich wydarzeniach, sytuacjach i sygnałach mogących mieć znaczenie i wpływ na bezpieczeństwo osób i mienia. • Dozoruje stan systemów alarmowych wraz z ich obsługą (uzbrajanie i rozbrajanie na polecenie osób upoważnionych) - natychmiast reaguje na każdy sygnał o naruszeniu chronionej strefy lub pomieszczenia w celu wyjaśnienia przyczyn powstania alarmu. • Nadzoruje funkcjonowanie i obsługuje alarmowe systemy przeciw pożarowe - natychmiast reaguje na każdy sygnał o zagrożeniu pożarem w celu wyjaśnienia przyczyny powstania alarmu, a w przypadku jego stwierdzenia postępuje zgodnie z Instrukcją P.Poż. • Wzywa odpowiednie służby techniczne w przypadku stwierdzenia awarii sieci wodociągowej, sieci elektrycznej, sieci gazowej, sieci C.O., itp. • Obsługuje telewizyjny system dozorowy oraz prowadzi przy jego pomocy obserwację terenu i obiektów. • Obsługuje system parkingowy wraz z główną i zapasową kasą fiskalną. • W przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa osób lub mienia w chronionym obiekcie lub zakłócenia porządku publicznego na jego terenie, w zależności od stopnia zagrożenia kieruje patrol celem podjęcia interwencji, wzywa Grupę Interwencyjną lub służby porządkowe (Policja, Żandarmeria, Straż Miejska). • Obligatoryjnie wzywa Grupę Interwencyjną celem wsparcia działań podległych pracowników ochrony, podejmowanych na wezwania personelu Szpitala w sytuacjach tego wymagających (np. duża ilość interwencji). • Odpowiada za wydawanie, przyjmowanie, przechowywanie i zabezpieczenie kluczy użytku bieżącego i zapasowych (rezerwowych) do pomieszczeń i obiektów podlegających ochronie, a także za prowadzenie związanej z tym ewidencji – zgodnie z obowiązująca procedurą. • Stosuje i egzekwuje w sposób stanowczy lecz uprzejmy i taktowny przepisy zawarte w „Regulaminie ruchu pojazdów na terenie 5WSzKzP” oraz w innych regulaminach dotyczących Szpitala, a także wydawane w tym zakresie polecenia przełożonych. • Prowadzi dokumentację ochrony obiektu (książka służby, notatki służbowe, protokoły z użycia środków przymusu bezpośredniego). 2. Posterunek nr 2 – Teren przy bramie głównej, teren przyległy do ul. Wrocławskiej, parking komercyjny, teren wokół budynków 1 i 12. Posterunek ochronny, zewnętrzny, obchodowy, całodobowy. 2.1 Wyposażenie podlegające obsłudze : • System parkingowy „Kingparking”. • Bezprzewodowe środki łączności do kontaktu z Dowódcą zmiany i pozostałymi pracownikami ochrony. • Środki przymusu bezpośredniego (pałka, kajdanki, miotacz gazu obezwładniającego). • Latarka patrolowa. • Notatnik, długopis lub aparat fotograficzny (smartfon). • Druki z informacją o zakazie parkowania. 2.2 Zadania pracownika SUFO : • Podlega bezpośrednio Dowódcy Zmiany, wykonuje jego polecenia, realizuje wyznaczone zadania doraźne, informuje bezzwłocznie o wszelkich wydarzeniach, sytuacjach i sygnałach mogących mieć znaczenie i wpływ na bezpieczeństwo osób i mienia. • Bezpośrednio ochrania fizycznie powierzony Posterunek, osoby i mienie, sprawdza zabezpieczenie budynków znajdujących się w obrębie Posterunku (1, 12, 17). Sprawdza i zabezpiecza budynki przed nieuprawnionym dostępem osób postronnych. • Odpowiada za regulaminowy przebieg służby na Posterunku. • W godzinach natężenia ruchu obsługuje system parkingowy wraz z główną kasą fiskalną, wskazuje wolne miejsca do parkowania, zwraca uwagę aby pojazdy były parkowane w sposób nie utrudniający korzystania z parkingu i dróg dojazdowych innym użytkownikom, nie dopuszcza do zablokowania wjazdu lub wyjazdu ze Szpitala. • Stosuje i egzekwuje w sposób stanowczy lecz uprzejmy i taktowny przepisy zawarte w „Regulaminie ruchu pojazdów na terenie 5WSzKzP” oraz w innych regulaminach dotyczących Szpitala, a także wydawane w tym zakresie polecenia przełożonych. Pomaga osobom starszym i inwalidom o ograniczonej zdolności ruchowej w czynnościach związanych z pobraniem i opłaceniem biletu oraz wyjazdem z parkingu (rozliczenie biletu). • Poza godzinami natężenia ruchu, patroluje na przemian teren parkingu komercyjnego, teren wokół budynków nr 1 i 12 Polikliniki oraz w czasie pracy personelu Polikliniki, prowadzi obchód w budynkach nr 1 i 12 (korytarze, klatki schodowe, hole, szatnie, toalety i poczekalnie). Zwraca uwagę na pozostawione bez opieki torby podręczne, bagaże osobiste, pakunki, osoby zachowujące się podejrzanie, podejrzane pojazdy np. długo parkujące, bez przepustek, mocno zaniedbane, itp. • Zwraca uwagę na prawidłowe parkowanie samochodów – zostawia za wycieraczką druk z informacją o nieprawidłowym parkowaniu, zapisuje lub robi zdjęcia nr rejestracyjnych, oraz nr przepustek samochodowych i nr kart dostępu (o ile są widoczne) pojazdów źle zaparkowanych. Wykaz przekazuje Komendantowi Ochrony lub Dowódcy Zmiany. • W godzinach wieczornych i nocnych patroluje teren wokół parkingu komercyjnego, budynków 1 i 12 Polikliniki, dodatkowo sprawdza porządek wzdłuż muru przed Szpitalem od ul. Wrocławskiej, zwraca uwagę na jego stan, nalepianie ogłoszeń, reklam, wykonywanie napisów lub grafiki, dewastację. • Sprawdza, zamyka, zabezpiecza i otwiera (po zakończeniu i przed rozpoczęciem pracy) główne wejścia do budynków Polikliniki, przed zamknięciem sprawdza stan zabezpieczenia poszczególnych pomieszczeń w budynkach 1 i 12. 3. Posterunek nr 3 – Teren przy SOR, teren przy wejściu do Kliniki Chorób Wewnętrznych, rejon szlabanu przy budynku Psychiatrii, Komendy, magazynów Rejonowej Bazy Zaopatrzenia Medycznego (RBZM) i Punktu Przyjęć Wyposażenia (PPW), wyznaczone trasy patrolowe. 3.1 Wyposażenie podlegające obsłudze : • Bezprzewodowe środki łączności do kontaktu z Dowódcą zmiany i pozostałymi pracownikami ochrony. • Środki przymusu bezpośredniego (pałka, kajdanki, miotacz gazu obezwładniającego). • Latarka patrolowa. • Notatnik, długopis lub aparat fotograficzny (smartfon). • Druki z informacją o zakazie parkowania. 3.2 Zadania pracownika SUFO : • Podlega bezpośrednio Dowódcy Zmiany, wykonuje jego polecenia, realizuje wyznaczone zadania doraźne, informuje bezzwłocznie o wszelkich wydarzeniach, sytuacjach i sygnałach mogących mieć znaczenie i wpływ na bezpieczeństwo osób i mienia. • Bezpośrednio ochrania fizycznie powierzony Posterunek, osoby i mienie, sprawdza zabezpieczenie budynków znajdujących się w obrębie Posterunku, a w szczególności budynek Komendy, magazyny RZBM i PPW. Zabezpiecza budynki przed nieuprawnionym dostępem osób postronnych. Po godz. 15:30 zwraca szczególną uwagę na osoby przebywające w rejonie budynków Komendy, Logistyki, Magazynu RZBM i Wielobranżowego oraz Sekcji Infrastruktury. • Odpowiada za regulaminowy przebieg służby na Posterunku. • Stosuje i egzekwuje w sposób stanowczy lecz uprzejmy i taktowny przepisy zawarte w „Regulaminie ruchu pojazdów na terenie 5WSzKzP” oraz w innych regulaminach dotyczących Szpitala, a także wydawane w tym zakresie polecenia przełożonych. • Zwraca uwagę na prawidłowe parkowanie samochodów – zostawia za wycieraczką druk z uwagą o nieprawidłowym parkowaniu, zapisuje lub robi zdjęcia nr rejestracyjnych, oraz nr przepustek samochodowych i nr kart dostępu (o ile są widoczne) pojazdów źle zaparkowanych. Wykaz przekazuje Komendantowi Ochrony lub Dowódcy Zmiany. • W razie potrzeby udziela informacji i instruktarzu kierowcom pojazdów na temat zasad ruchu pojazdów obowiązujących na terenie Szpitala. • Nie dopuszcza do parkowania pojazdów nieuprawnionych na dojazdach i przed wejściem do SOR, Kliniki Chorób Wewnętrznych oraz tarasowania dróg wewnętrznych Szpitala. • Zamyka, zabezpiecza i otwiera (po zakończeniu i przed rozpoczęciem pracy) główne wejścia do budynków Komendy, Logistyki, Psychiatrycznego Oddziału Dziennego, Kaplicy. Przed zamknięciem tych budynków sprawdza stan zabezpieczenia poszczególnych pomieszczeń. • W godzinach przyjęć pacjentów na oddziałach szpitalnych oraz odwiedzin chorych wykonuje obchód poszczególnych oddziałów szpitalnych (korytarze, klatki schodowe, hole, szatnie, toalety i poczekalnie), ze szczególnym uwzględnieniem, SOR i Zakładu Rehabilitacji - zwraca uwagę na pozostawione bez opieki torby podręczne, bagaże osobiste, pakunki, osoby zachowujące się podejrzanie. • Wykonuje patrol pieszy, jednoosobowy zgodnie z wyznaczonymi trasami patrolowymi, naprzemiennie 1 i 2 (załącznik nr 1). Sprawdza stan zabezpieczenia ogrodzenia i budynków, zwraca uwagę na uszkodzony drzewostan, bałagan i nieporządek w terenie, podejrzane samochody, np. długo parkujące, bez przepustek, mocno zaniedbane, itp. Sprawdza czy bramy i furtki są zamknięte. • W trakcie patrolu pieszego sygnalizuje obejście trasy poprzez wzbudzenie przycisku kontrolnego. 4. Grupa Interwencyjna. 4.1 Grupa Interwencyjna – co najmniej dwóch kwalifikowanych, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego pracowników ochrony fizycznej, którzy po uzyskaniu informacji (lub na wezwanie) lub sygnału z urządzeń lub systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób lub mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej podejmują działania na terenie chronionego obszaru, obiektu. 4.2 Grupa Interwencyjna korzysta wyłącznie z oznakowanych pojazdów Wykonawcy. 4.3 Członkowie Grupy Interwencyjnych będą posiadać: a) jednolite umundurowanie i wyposażenie specjalistyczne, b) łączność radiową i komórkową (radiotelefon, tel. komórkowy), c) środki przymusu bezpośredniego. 4.4 Grupa Interwencyjna powinna być przygotowana do stosowania przymusu bezpośredniego z zachowaniem odpowiednich przepisów prawa (udokumentowane szkolenie w zakresie działalności grupy interwencyjnej) oraz podejmować działania adekwatne do zaistniałego zdarzenia zgodnie z procedurami wewnętrznymi obowiązującymi SUFO. 4.5 Dowódca zmiany jest obligatoryjnie zobowiązany do wezwania grupy interwencyjnej w razie uzyskania ze strony Klinicznego Oddziału Psychiatrycznego lub/i informacji o agresywnych pacjentach 5. Procedura działania grupy interwencyjnej: 5.1 W następstwie otrzymania sygnału alarmowego z obiektu lub powiadomienia o napadzie, włamaniu, innym przestępstwie lub ich usiłowaniu, a także poważnym zakłóceniu porządku na terenie ochranianego obiektu, Pracownik ochrony lub Pracownik ochrony monitorujący system alarmowy niezwłocznie wzywa Grupę Interwencyjną na miejsce zdarzenia. 5.2 Dojazd na miejsce zdarzenia Grupy Interwencyjnej w składzie zapewniającym właściwe wzmocnienie ochranianego terenu w czasie: w terenie administracyjnym miasta maks. do 15 minut. 5.3 Dowódca Grupy Interwencyjnej ma obowiązek skontaktować się z osobą dokonującą wezwania i ustalić zakres interwencji. 5.4 Członkowie Grupy Interwencyjnej dokonują oględzin obiektu w sposób dokładny (podejmują interwencję), zachowując szczególną ostrożność. 5.5 Po zakończeniu sprawdzenia (interwencji) dowódca Grupy Interwencyjnej kontaktuje się ponownie z Dowódcą Zmiany obiektu i przedstawia wynik kontroli (interwencji), 5.6 Dowódca zmiany jest obligatoryjnie zobowiązany do wezwania grupy interwencyjnej w razie uzyskania ze strony Klinicznego Oddziału Psychiatrycznego lub/i informacji o agresywnych pacjentach 6. Wymagania personalne wobec pracowników ochrony : 6.1 posiadanie stosownych uprawnień (licencji) przewidzianych przepisami prawa do wykonywania zawodu pracownika ochrony, 6.2 bez orzeczenia o niepełnosprawności, 6.3 zatrudnione przez firmę ochroniarską, której powierzona zostanie ochrona obiektu, 6.4 posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli minimum „zastrzeżone” oraz ważnego zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, 6.5 niekaralność, 6.6 wykształcenie minimum „zawodowe”. 7. Parametry wymagane w zakresie obsługi urządzeń monitorujących 7.1 Sprawowanie stałego dozoru sygnałów przesyłanych przez elektroniczny system alarmowy, funkcjonujący na terenie Szpitala, podejmowanie stosownych działań adekwatnie do występujących zdarzeń (sygnału informacyjnego, ostrzegawczego, alarmowego i funkcji „Napad”). Dokonywanie napraw, konserwacji i kontroli co kwartał udostępnionego przez Szpital systemu oraz utrzymywanie w ciągłej sprawności na koszt firmy sprawującej ochronę. 7.2 Sprawowanie stałego dozoru monitoringu wizyjnego (Telewizyjny system monitorowany) zainstalowanego na terenie Szpitala. Dokonywanie napraw, konserwacji i kontroli co kwartał udostępnionego przez Szpital systemu oraz utrzymywanie w ciągłej sprawności na koszt firmy sprawującej ochronę. 7.3 Sprawowanie stałego dozoru sygnałów przesyłanych przez system ochrony p.poż. W przypadku wystąpienia sygnału ostrzegawczego - postępowanie zgodnie z instrukcją p.poż. 8. Parametry wymagane w zakresie obsługi systemu parkingowego. 8.1 Zapewnienie obsługi bramy (głównej) wjazdowej na teren Szpitala, w tym kontroli osób wchodzących i wjeżdżających pojazdów (w tym kontroli przepustek) w związku z realizowanymi przez Szpital zadaniami mobilizacyjnymi i obronnymi przez całą dobę. 8.2 Kontrola ruchu pojazdów zgodnie z obowiązującym „Regulaminem parkingu niestrzeżonego i organizacją ruchu pojazdów na terenie 5 WSzKzP SP ZOZ”. 8.3 Obsługa systemu parkingowego. 8.4 Przyjęcie odpowiedzialności materialnej za środki pieniężne zdeponowane w Kasie Parkingowej. 8.5 W razie awarii systemu parkingowego przejęcie płatnej obsługi wyjazdu z terenu Szpitala (ustalanie czasu pobytu, pobieranie opłaty od klientów komercyjnych przy pomocy kasy fiskalnej stanowiącej własność Szpitala, wydawanie paragonów fiskalnych na wyjazd wg cennika zawartego w „Regulaminie parkingu niestrzeżonego i organizacji ruchu pojazdów na terenie 5 WSzKzP SP ZOZ” i rozliczanie do godz. 8.30 następnego dnia roboczego w kasie Szpitala). Sporządzanie co miesięcznych raportów finansowych z pobieranych opłat. 8.6 Taktowne, spokojne, grzeczne odnoszenie się do pacjentów i personelu Szpitala oraz interesantów. 9 Wymagania dodatkowe 9.1 Lista osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z ochroną Szpitala oraz każdorazowa zmiana pracownika wymagała będzie wcześniejszej akceptacji Szpitala. 9.2 W czasie procesu mobilizacyjnego wymagany jest dodatkowy posterunek przy Punkcie Przyjęcia Wyposażenia (magazyn PPW), posterunek stały – wyceniony po tych samych stawkach jak w ofercie, przez maksymalnie 6 dni. Posterunek zacznie funkcjonować w terminie nie dłuższym niż 12 godzin od chwili zgłoszenia w tym zakresie. 9.3 Szpital wynajmie odpłatnie wykonawcy pomieszczenia znajdujące się na terenie budynku ochrony (portiernia, łazienka z toaletą, pomieszczenie socjalne). 9.4 W pierwszym tygodniu wykonywania usługi, na własny koszt (po konsultacji z Pełnomocnikiem Komendanta Szpitala ds. OIN i Komendantem Ochrony) dostosuje wnętrze dyżurki do potrzeb służby ochrony wraz ze sprzętem meblowym i urządzeniami elektrycznymi, wykona przegląd oraz konserwację systemu alarmowego i monitoringu. 9.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia dodatkowych procedur związanych z realizacją zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiada koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej: - stałej lub doraźnej; - polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych; - polegających na konwojowaniu wartości pieniężnych i przedmiotów wartościowych lub niebezpiecznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 9.1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ(wypełnić pkt 1!!!! ewentualnie oświadczenie dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje czyli oświadczenie z pkt 2). 9.1.2 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ(wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 9.1.3 Wypełniony Załącznik nr 2 – formularz ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach