Przetargi.pl
Ochrona fizyczna pojazdów sprowadzanych na parking przy ul. Hangarowej 30-32 w Szczecinie oraz prowadzenie ewidencji pojazdów: przyjmowanie pojazdów i wydawanie pojazdów

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4800444,4800434 , fax. 091 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2011-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4800444,4800434, fax. 091 4393003, 4800453
    REGON: 81242410200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna pojazdów sprowadzanych na parking przy ul. Hangarowej 30-32 w Szczecinie oraz prowadzenie ewidencji pojazdów: przyjmowanie pojazdów i wydawanie pojazdów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: 1) całodobowej ochrony mienia, tj. wykonywanie stałej ochrony fizycznej mienia poprzez działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom, a także przeciwdziałające powstaniu szkody jaka może powstać w wyniku wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony, 2) prowadzenia dokumentacji związanej ze sprawowaniem ochrony: a) dziennika służby ochrony, wpisywanie informacji o przebiegu służby pracownika ochrony, w tym informacji o zdarzeniach wynikłych w trakcie pełnienia służby jak tez wszelkich zaleceń dotyczących prawidłowego wykonywania obowiązków wynikających z ochrony, b) ewidencji pojazdów sprowadzonych na parking oraz wydanych z parkingu pojazdów. 2. Zakres prowadzenia ewidencji: 1) Przyjęcie pojazdu następuje: a) po okazaniu i przyjęciu Dyspozycji usunięcia pojazdu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do umowy, b) spisaniu protokołu przyjęcia pojazdu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do umowy oraz sporządzeniu dokumentacji fotograficznej (minimum 6 szt. zdjęć, w tym 4 szt. zewnętrzne i 2 szt. wewnętrzne), oraz po pisemnej ewidencji przyjętych na parking pojazdów, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy. 2) Wydanie pojazdu następuje po przedstawieniu wymaganych dokumentów: a) okazaniu upoważnienia wydanego przez zamawiającego (ZDiTM) do odbioru pojazdu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do umowy, b) złożeniu pokwitowania odbioru pojazdu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do umowy, oraz po pisemnej ewidencji wydanych pojazdów, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy. 3. W ramach przedmiotu zamówienia do obowiązków wykonawcy ponadto należy podejmowanie działań prewencyjnych jak i natychmiastowa interwencja w przypadku wynikłego z jakichkolwiek przyczyn stanu zagrożenia lub zdarzenia powodującego szkody na terenie parkingu względem bezpieczeństwa mienia tam się znajdującego, a w szczególności: 1) kradzieży lub zaboru mienia w wyniku włamania, napadu lub rabunku, 2) usiłowania zawładnięcia mieniem przez osoby nieupoważnione, 3) usiłowania zniszczenia mienia, 4) awarii wodnych, energetycznych, gazowych, 5) pożaru, 6) klęsk żywiołowych, 7) innego, powodującego zagrożenie dla mienia znajdującego się na ochranianym terenie, 8) bieżące usuwanie śniegu, oblodzeń, posypanie piaskiem śliskich nawierzchni (piasek zabezpiecza wykonawca), 9) codzienna kontrola sprawności licznika pomiaru wody z wpisaniem jego stanu do rejestru oraz niezwłoczne zawiadomienie zamawiającego w przypadku przekroczenia zużycia wody ponad 1 m3. 4. W przypadku zagrożenia dla mienia znajdującego się na terenie chronionym, wykonawca zobowiązany jest podjąć wszelkie czynności zmierzające do zapobieżenia wystąpienia szkody, a w razie jej zaistnienia do ograniczenia jej rozmiarów i natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej, Straży Miejskiej lub innych właściwych organów. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 01.01.2012r. od godziny 00:01 do dnia 31.12.2012r. do godziny 24:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach