Prokuratura Okręgowa w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-950 Koszalin, Wł. Andersa 34a
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Koszalinie
Wł. Andersa 34a
75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
REGON: 000000336 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-koszalin
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku przy ul. Zwycięstwa 107 w Koszalinie będącym siedzibą Prokuratury Rejonowej w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w budynku będącym siedzibą Prokuratury Rejonowej w Koszalinie przy ul. Zwycięstwa 107 w Koszalinie, obejmującej:1. Stałą, bezpośrednią ochronę: a) w poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godzinach 730 - 1530 w dniach pracy Prokuratury wykonywaną przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej wyposażonego w paralizator elektryczny;b) w środy w godzinach 730 - 1700 w dniach pracy Prokuratury wykonywaną przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej wyposażonego w paralizator elektryczny;Zakres usługi ochrony fizycznej osób i mienia obejmuje świadczenie usługi ochrony fizycznej, a przede wszystkim: 1. Utrzymanie ładu i porządku publicznego w obiekcie;2. Stałe patrolowanie i dozór budynku oraz terenu do niego przylegającego;3. Ochronę obiektu przed włamaniem, kradzieżą mienia, dewastacją i innymi zamachami na mienie będące własnością Zamawiającego;4. Sprawdzenie zabezpieczenia obiektu i pomieszczeń;5. Natychmiastowe reagowanie na wezwania pracownika chronionego obiektu w celu zapewnienia bezpieczeństwa;6. Zwracanie uwagi na wnoszone lub pozostawione bez opieki podejrzanie wyglądające bagaże lub pakunki;7. Podejmowanie interwencji w przypadku zakłóceń porządku, na terenie chronionego obiektu, a w sytuacjach tego wymagających powiadomienie Policji;8. Wezwanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na jego terenie lub stwierdzenie zakłócania porządku publicznego;9. Zatrzymanie sprawców czynów zabronionych i przekazanie ich Policji;10. Zabezpieczenie śladów i innych dowodów czynów zabronionych popełnionych na terenie obiektu;11. Bieżące informowanie Prokuratora Rejonowego o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą, włamaniem, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia na terenie chronionego obiektu;12. Czynną działalność zmierzającą do uniemożliwienia powstania szkód i ich minimalizacji w przypadku wybuchu pożaru i innych zdarzeń losowych;13. Podejmowanie działań określonych dla ochrony w instrukcji ppoż. oraz na wypadek innych zagrożeń;14. Pełna znajomość topografii chronionego obiektu - rozkład pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych;15. Znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji p.poż, zaworów wodnych;16. Znajomość funkcjonowania Systemów Alarmowych znajdujących się w obiekcie oraz wspomaganie się nimi w trakcie wykonywania usługi.17. Powiadamianie o zdarzeniach Prokuratora Rejonowego lub wyznaczonej przez niego osoby (w razie potrzeby);18. Pomoc osobom z dysfunkcją ruchu w skorzystaniu z dźwigów.19. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, wymaga, aby Wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510, z późn. zm.), osoby do realizacji zamówienia, które będą wykonywały czynności przewidziane dla ochrony fizycznej na posterunku ochrony w siedzibie Zamawiającego.20. Wykonawca, składając wraz z ofertą, Wykaz osób - załącznik nr 3 będzie musiał podać podstawę dysponowania daną osobą, jako potwierdzenie spełnienia wymagań związanych z zatrudnieniem osób skierowanych do realizacji zamówienia.21. Sposób weryfikacji spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób skierowanych do realizacji zamówienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań szczegółowo określono w § 4 ust. 2-4 oraz § 8 ust. 7 wzoru umowy - załącznik nr 4 do SWZ.22. Wykonawca nie może zatrudnić osób do realizacji zamówienia posiadających statusu osoby niepełnosprawnej.23. Wykonawca zapewni do realizacji zamówienia pracowników przeszkolonych z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.Zamawiający zastrzega sobie bezwarunkowe prawo akceptacji pracowników wykonujących usługę, jak również żądania zmiany pracownika w trybie natychmiastowym - bez uzasadnienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.:a) posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej;b) posiadają status SUFO udokumentowany decyzją przyznającą prawo posiadania oraz używania w celu ochrony paralizatorów elektrycznych, wydaną na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 roku w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz.U. 2015 poz. 992);3. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia;4. zdolności technicznej lub zawodowej i wykażą, że:a) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali lub wykonują co najmniej 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego), świadczone w sposób ciągły, przez okres minimum jednego roku każde;b) posiadają na terenie Koszalina minimum trzy grupy interwencyjne wyposażonew samochody tak, aby co najmniej jedna z nich mogła podjąć interwencję w czasie maksymalnie 15 minut w dzień i 5 minut w nocy;c) posiadają system łączności radiowej pozwalający na radiowe komunikowanie się pracownikowi ochrony oraz grupie interwencyjnej z Centrum Monitorowania wyposażonym we własną stację monitorowania (radiowe urządzenia nadawczo – odbiorcze pracujące w sieci radiokomunikacji ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego);d) posiadają możliwość monitorowania obiektu Zamawiającego drogą radiową pozwalającąna stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych;e) posiadają stałe bezpośrednie łącze telekomunikacyjne z Centrum Zintegrowanego Systemu Ratownictwa w Koszalinie, które bezpośrednio koordynuje działania podejmowane przez Miejskie Służby Ratownicze;f) posiadają wyposażenie w postaci 1 paralizatora elektrycznego;g) dysponują kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej (realizującymi bezpośrednią ochronę fizyczną), posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą do co najmniej „poufne” oraz zaświadczenie o przeszkoleniu z zasad ochrony informacji niejawnych, a także uprawnienia do użycia środków przymusu bezpośredniego, w tym broni palnej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-09
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Całodobowy dozór Amfiteatru w Stargardzie”.
Dodano: 2024-07-04 - Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
Dodano: 2024-06-28 - „Usługa ochrony obiektów, osób i mienia SO w Szczecinie, SR w Choszcznie, SR w Kamieniu Pomorskim, SR w Łobzie oraz pokoi gościnnych Sądu Okręgowego w Szczecinie w Pobierowie”
Dodano: 2024-06-28 - Ochrona osób i mienia obiektu Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie
Dodano: 2024-06-11 - Ochrona obiektów sportowych MOSRiR w Szczecinie w 2024 roku. Część 2
Dodano: 2024-05-20 - Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
Dodano: 2024-05-10 - Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
Dodano: 2024-05-10 - Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
Dodano: 2024-05-10 - Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Koszalinie
Dodano: 2024-05-09 - Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
Dodano: 2024-05-02