Przetargi.pl
Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Apelacyjnego w Gdańsku

SĄD APELACYJNY W GDAŃSKU ogłasza przetarg

  • Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 28/29
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 32 38 583
  • Data zamieszczenia: 2023-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SĄD APELACYJNY W GDAŃSKU
    ul. Nowe Ogrody 28/29
    80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (58) 32 38 583
    REGON: 002861350
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.sa.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Apelacyjnego w Gdańsku oraz ochrona obiektów poprzez monitorowanie wizyjne systemu dozoru telewizyjnego (CCTV), monitorowanie sygnałów z zabezpieczeń elektronicznych (SSNiW) oraz interwencja grup patrolu. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w budynkach sądowych zlokalizowanych w Gdańsku i Elblągu, będących w trwałym zarządzie Sądu Apelacyjnego w Gdańsku, obejmujących: budynek główny sądu, usytuowany w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 28/29,  budynek sądu usytuowany w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 7,oraz w innych lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego (dotyczy zamówienia objętego prawem opcji).Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Apelacyjnego w Gdańsku oraz ochrona obiektów poprzez monitorowanie wizyjne systemu dozoru telewizyjnego (CCTV), monitorowanie sygnałów z zabezpieczeń elektronicznych (SSNiW) oraz interwencja grup patrolu. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w budynkach sądowych zlokalizowanych w Gdańsku i Elblągu, będących w trwałym zarządzie Sądu Apelacyjnego w Gdańsku, obejmujących: budynek sądu usytuowany w Elblągu przy Al. Grunwaldzkiej 77-79,oraz w innych lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego (dotyczy zamówienia objętego prawem opcji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:a. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem koncesji na działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2021r. poz.1995 z późn.zm.).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) przedmiotową koncesją winien wykazać się Wykonawca bezpośrednio realizujący usługi objęte przedmiotem zamówienia.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzanej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości min.: CZĘŚĆ I – 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) oraz ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem na wartość co najmniej 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych) CZĘŚĆ II – 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) oraz ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem na wartość co najmniej 200.000 zł (dwieście tysięcy złotych)4) zdolności technicznej lub zawodowej:a. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 usług, polegających na ochronie osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej*, zrealizowane (realizowane) w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy o wartości min.: CZĘŚĆ I – 500.000,00 zł (pięćset tysięcy zł) brutto każda w skali roku. CZĘŚĆ II – 200.000,00 zł (dwieście tysięcy zł) brutto każda w skali roku.Jeżeli usługi są wykonywane nadal, wartość wykonanej/zrealizowanej części usługi, nie może być niższa od kwot wskazanych powyżej.W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średnich kursów walut NBP opublikowanych w dniu, w którym wydano dokument. W przypadku braku publikacji kursów walut NBP w dniu, w którym wydano dokument, Zamawiający dokona przeliczenia według kursu ostatnio ogłoszonego przed dniem, w którym wydano dokument.b. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 zmotoryzowaną Grupą Interwencyjną, wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego, łączność bezprzewodową wewnętrzną i zewnętrzną.W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca musi wykazać spełnienie warunku dla każdej części, na którą składa ofertę.UWAGA: Posiadanie własnej Grupy Interwencyjnej stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.c. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I• zespołem składającym się z co najmniej 7 osób, z których każda: jest wpisana na prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji listę kwalifikowanych pracowników ochrony, posiada przeszkolenie z zakresu stosowania przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2021r. poz.1995 z późn.zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2013r. w sprawie szczegółowego trybu działania pracowników ochrony (Dz.U. z 2013r. poz.1681), posiada zaświadczenie o przeszkoleniu BHP i p.poż. oraz udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, posiada paszport dozymetryczny (min. 4 osoby), posiada co najmniej 6-miesięczny staż pracy (wynikający z jednego kontraktu) jako pracownik ochrony osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej*, nabyty w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,• osobą wyznaczoną do kierowania ochroną obiektu oraz bezpośrednio nadzorującą ww. zespół pracowników, która: jest wpisana na prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji listę kwalifikowanych pracowników ochrony, posiada przeszkolenie z zakresu stosowania przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2021. poz.1995 z późn.zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2013r. w sprawie szczegółowego trybu działania pracowników ochrony (Dz.U. z 2013r. poz.1681), posiada zaświadczenie o przeszkoleniu BHP i p.poż. oraz udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, posiada co najmniej 3-letni łączny staż pracy jako kierownik ochrony z doświadczeniem zawodowym w wykonywaniu prac o podobnym charakterze i złożoności do przedmiotowego zamówienia w obiektach użyteczności publicznej*; CZĘŚĆ II• zespołem składającym się z co najmniej 3 osób, z których każda: jest wpisana na prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji listę kwalifikowanych pracowników ochrony, posiada przeszkolenie z zakresu stosowania przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2021r. poz.1995 z późn.zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2013r. w sprawie szczegółowego trybu działania pracowników ochrony (Dz.U. z 2013r. poz.1681), posiada zaświadczenie o przeszkoleniu BHP i p.poż. oraz udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, posiada co najmniej 6-miesięczny staż pracy (wynikający z jednego kontraktu) jako pracownik ochrony osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej*, nabyty w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,• osobą wyznaczoną do kierowania ochroną obiektu oraz bezpośrednio nadzorującą ww. zespół pracowników, która: jest wpisana na prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji listę kwalifikowanych pracowników ochrony, posiada przeszkolenie z zakresu stosowania przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2021r. poz.1995 z późn.zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 2013r. w sprawie szczegółowego trybu działania pracowników ochrony (Dz.U. z 2013r. poz.1681), posiada zaświadczenie o przeszkoleniu BHP i p.poż. oraz udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, posiada co najmniej 3-letni łączny staż pracy jako kierownik ochrony z doświadczeniem zawodowym w wykonywaniu prac o podobnym charakterze i złożoności do przedmiotowego zamówienia w obiektach użyteczności publicznej*.W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca musi wykazać spełnienie warunku dla każdej części, na którą składa ofertę.* Przez obiekty użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty wg definicji zawartej w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2022r. poz.1225 z późn.zm.), tj. „budynki przeznaczone na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny”.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach