Przetargi.pl
Ochrona fizyczna osób i mienia, usługa monitoringu z grupą szybkiego reagowania, konserwacja i usuwanie awarii systemu alarmowego- włamaniowego oraz ochrona w formie monitorowania lokalnego systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru

Sąd Rejonowy w Braniewie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, ul. Sądowa 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6465252 , fax. 055 6465250
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Braniewie
    ul. Sądowa 1 1
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 6465252, fax. 055 6465250
    REGON: 00032347600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.braniewo.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna osób i mienia, usługa monitoringu z grupą szybkiego reagowania, konserwacja i usuwanie awarii systemu alarmowego- włamaniowego oraz ochrona w formie monitorowania lokalnego systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Ochrona fizyczna osób i mienia, usługa monitoringu z grupą szybkiego reagowania, konserwacja i usuwanie awarii systemu alarmowego-włamaniowego oraz ochrona w formie monitorowania lokalnego systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru CPV: 79.71.00.00-4 Nazwa CPV: usługi ochroniarskie CPV: 79.71.10.00-1 Nazwa CPV: usługi nadzoru przy życiu alarmu - ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Braniewie przy ul. Sądowej 1 oraz usługa monitoringu z grupą szybkiego reagowania, - konserwacja i usuwanie awarii systemu alarmowego- włamaniowego, - ochrona w formie monitorowania lokalnego systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: 3.2.1. ochronę przed włamaniem do obiektów; 3.2.2. ochronę przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia obiektu oraz dokumentów będących własnością Zamawiającego, 3.2.3. kontrolę wszystkich wchodzących i wychodzących do i z obiektu w czasie godzin pracy instytucji, 3.2.4. zabezpieczanie porządku i bezpieczeństwa na terenie obiektu Zamawiającego, 3.2.5. kontrolę wszystkich pracowników Zamawiającego oraz innych osób wchodzących i wychodzących do i z obiektu poza godzinami pracy, 3.2.6. wykonywanie czynności ochrony i dozoru poprzez obsługę istniejących systemów kontrolnych i zabezpieczających, tj. obsługę bramek magnetycznych, obsługę ręcznego detektora metalu, 3.2.7. zamykanie i otwieranie budynku sądowego wraz z zazbrajaniem i rozbrajaniem systemów monitoringu, 3.2.8. obsługę monitoringu systemu włamaniowego , 3.2.9. konserwację i usuwanie awarii systemu alarmowego-włamaniowego, 3.2.10. ochronę w formie monitorowania lokalnego systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru. Szczegółowy zakres i czas wykonywania usług objętych zamówieniem zawiera załącznik nr 3 do umowy - SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA - przekazywany wraz z SIWZ . Szczegółowy zakres i czas wykonywania usług objętych zamówieniem zawiera Załącznik Nr 3 do umowy - przekazywany wraz z SIWZ . Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z części zamówienia lub ograniczenia zamówienia do wysokości posiadanych środków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający wymogi art.22 ust.1 tj. Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 5.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; MINIMALNE WYMOGI Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a.posiadanie koncesji na prowadzenie działalności na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j.: Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz.1221 z późn. zm.); Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt.6.1.2. lit.b. i lit.c. - Rozdział I SIWZ i oświadczenia wymienionego w punkcie pkt.6.1.1. - Rozdział I SIWZ. 5.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; MINIMALNE WYMOGI Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegających na ochronie osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej o łącznej wartości minimum 125 000,00 zł brutto w skali roku; Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.6.1.2. lit.d. - Rozdział I SIWZ i oświadczenia wymienionego w punkcie pkt.6.1.1. - Rozdział I SIWZ. b. dysponowanie osobami wyznaczonymi do: kierowania ochroną obiektów, dowódcą zmiany, posiadającymi licencję pracownika ochrony II stopnia; Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt.6.1.2. lit.e., lit.f. i lit.g. - Rozdział I SIWZ i oświadczenia wymienionego w punkcie pkt.6.1.1. - Rozdział I SIWZ. c. dysponowanie co najmniej 5 pracownikami, posiadającymi licencję pracownika ochrony co najmniej I stopnia każdy; Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w w pkt.6.1.2. lit.e., lit.f. i lit.g. - Rozdział I SIWZ i oświadczenia wymienionego w punkcie pkt.6.1.1. - Rozdział I SIWZ. 5.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w punkcie pkt.6.1.1. - Rozdział I SIWZ . 5.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w punkcie pkt.6.1.1. - Rozdział I SIWZ .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 6.1.1. Oświadczenie wynikające z art.22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. UWAGA: Oświadczenia te należy składać jako załącznik do OFERTY wg wzoru, przekazywanego przez Zamawiającego ze wzorem formularza OFERTA - Rozdział II SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.1.2. WYKAZ DOKUMENTÓW wymaganych od wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. a. Kalkulacja sporządzona zgodnie z wymaganiami punktu 12 SIWZ. UWAGA: Kalkulację należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do oferty - Rozdział II SIWZ.. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. c. Koncesja na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j.: Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz.1221 z późn. zm.); W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. d. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich : wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. UWAGA : W wykazie należy wymienić usługi zgodnie z wymaganiami Zamawiającego - pkt.5.2.a. Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział I SIWZ, załączając dla każdej wymienionej w wykazie usługi dokument potwierdzający należyte jej wykonanie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr2 do oferty - Rozdział II SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. e. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; UWAGA : Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do oferty - Rozdział II SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. W wykazie należy wymienić osoby zgodnie z wymaganiami Zamawiającego - pkt.5.2. lit.b. i pkt.5.2. lit.c. Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział I SIWZ f. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.6.1.2. lit.e. Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział I SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; g. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. UWAGA: Dla każdej osoby wymienionej celem spełnienia wymagań Zamawiającego - pkt.5.2. lit.b. i pkt.5.2. lit.c., Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział I SIWZ, w wykazie sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do oferty - Rozdział II SIWZ należy dołączyć kopie odpowiednich dokumentów, tj.: kopię licencji pracownika ochrony II stopnia dla Kierownika Ochrony Obiektu i dowódcy zmiany; kopię licencji pracownika ochrony minimum I stopnia dla pozostałych pracowników ochrony; kopie poświadczeń bezpieczeństwa upoważniających do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową Zamawiającego: - osób wyznaczonych do kierowania ochroną obiektów podczas realizacji przedmiotu zamówienia -Kierownik Ochrony Obiektu, dowódca zmiany , oznaczonych klauzulą co najmniej poufne - pozostałych pracowników ochrony wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia oznaczonych klauzulą co najmniej zastrzeżone, zgodnych ze wzorem zawartym w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 25 sierpnia 2005 r. w sprawie wzorów poświadczenia bezpieczeństwa, decyzji o odmowie wydania poświadczenia bezpieczeństwa oraz decyzji o cofnięciu poświadczenia bezpieczeństwa (Dz. U. z 2005r. Nr 171, poz. 1431). Natomiast osób, które uzyskały poświadczenie bezpieczeństwa przed terminem wejścia w życie ww rozporządzenia należy dołączyć poświadczenie zgodne ze wzorem zawartym w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 lutego 1999 r. w sprawie wzoru poświadczenia bezpieczeństwa oraz wzoru odmowy wydania poświadczenia bezpieczeństwa (Dz. U. z 1999r. Nr 18, poz. 165 oraz z 2001r. Nr 80, poz.869) poprzedzającym ww rozporządzenie. W przypadku Wykonawców, których pracownicy wyznaczeni do realizacji zamówienia, nie posiadających ważnych poświadczeń bezpieczeństwa na dzień składania ofert, Wykonawca złoży dla tych osób wraz z ofertą kopie wniosków o wydanie poświadczeń bezpieczeństwa, kierowane do właściwej terytorialnie Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego . Jeżeli termin uzyskania odpowiednich poświadczeń bezpieczeństwa nastąpi po rozstrzygnięciu postępowania, kopie właściwych dokumentów dostarczy Zamawiającemu niezwłocznie Wykonawca, który realizować będzie przedmiotowe zamówienie. Poświadczenie bezpieczeństwa musi być ważne w okresie wykonywania umowy. h. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; UWAGA : Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr5 do oferty - Rozdział II SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający przyznanie wykonawcy częstotliwości radiowej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. i. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę składa pełnomocnik. j. Potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej Potwierdzenie należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do oferty - Rozdział II SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. 6.2. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego. 6.2.1. Oświadczenie wynikające z art.25 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. UWAGA: Oświadczenie to należy składać jako załącznik do OFERTY wg wzoru, przekazywanego przez Zamawiającego ze wzorem formularza OFERTA - Rozdział II SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.braniewo.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach