Przetargi.pl
Ochrona fizyczna oraz monitoring techniczny mienia i budynku biurowego przy ul. Wojska Polskiego 13 w Oleśnicy

Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego 13
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3980911 , fax. 071 3980912
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego 13 13
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3980911, fax. 071 3980912
    REGON: 93102216200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna oraz monitoring techniczny mienia i budynku biurowego przy ul. Wojska Polskiego 13 w Oleśnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do obowiązków pracownika ochrony należy: - ochrona powierzonego mienia, - utrzymanie terenów zielonych ( koszenie trawnika minimum 1 raz w tygodniu na posesji ok. 430 m2). - obchody kontrolne posesji w czasie nocnym ( od 2200 do 600) minimum 5 razy a czas między obchodami nie dłuższy niż 2 godziny, - udostępnienie obiektu osobom upoważnionym przez Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy. - obserwowanie monitoringu. 1.3.Zamawiający informuje, że w ramach świadczonej usługi należy zainstalować system telewizji przemysłowej opartej na cyfrowym rejestratorze obrazu, monitorze kolorowym, czterech kamerach, niezbędna instalacja wizyjna i zasilająca oraz systemu kontroli obchodów ( cztery punkty) .Zamawiający oczekuje iż obraz z kamer będzie archiwizowany min 21 dni na dyskach twardych rejestratora. Wykonawca na czas trwania usługi zapewnia całodobowy serwis techniczny zainstalowanych urządzeń. W przypadku awarii wykonawca deklaruje się do naprawy lub wymiany zainstalowanego sprzętu. Wykonawca zapewnia 24 godzinną reakcję serwisową od czasu zgłoszenia przez zamawiającego. W przypadku awarii wymagającej ingerencji autoryzowanego punktu serwisowego wykonawca zapewni sprzęt zastępczy na czas trwania awarii. Wszystkie czynności serwisowe i konserwacyjne wykonawca wykona we własnym zakresie na koszt własny. Po zakończeniu świadczenia usługi sprzęt przechodzi na własność zamawiającego poprzez podpisanie stosownego protokołu przekazania. Wykonawca po zakończonej instalacji przekaże zamawiającemu dokumentację techniczną wykonanej instalacji. 1.4..Wymagania minimalne dot. sprzętu CCTV: 1. rejestrator cyfrowy 4 kanałowy, kompresja obrazu H264, wbudowana karta LAN, port USB, wyjście VGA, rozdzielczość wyświetlania min: 720 x 576, wyświetlanie w czasie rzeczywistym, możliwość zainstalowania 4 dysków HDD serii SATA, pilot IR, sztuk 1 2. Dysk HDD wielkość umożliwiająca nagranie obrazu min 21 dni. 3. monitor kolorowy LCD min 19 cali 4. kamera kolorowa dzienno-nocna + obudowa + obiektyw + uchwyt + układ zasilania Parametry min. kamer: Przetwornik 1/3CCD, funkcja d/n auto, rozdzielczość 540 linii min, ogniskowa obiektywu w przedziale np. 6 - 22 mm, czułość F 1,2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Najniższa cena jednej roboczogodziny brutto
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony załącznik nr 1- ofertę do specyfikacji zawierający: dane Wykonawcy , stawkę godzinową ryczałtową brutto oraz termin realizacji usługi, oświadczenie ( zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy), że wykonawca : a). posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b). posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c). znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d). nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.1.Oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.2.W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów, oświadczenie podpisują wszystkie osoby uprawnione do reprezentowania każdego z oferentów, przy czym zależność lub dominacja w rozumieniu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. - Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi (Dz. U. z 2002 r. Nr 49 , poz.447 ) nie dotyczy wzajemnych stosunków pomiędzy podmiotami składającymi wspólnie ofertę. 6.3.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.4.Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencja podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. .6.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.6.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 100 000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zbk.oleśnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach