Przetargi.pl
Ochrona fizyczna obiektu

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Dantyszka 13
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 767 84 50 , fax. 89 767 84 58
  • Data zamieszczenia: 2014-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Dantyszka 13 13
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 767 84 50, fax. 89 767 84 58
    REGON: 51100375000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna obiektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie dozorowania i ochrony obiektów oraz terenu i mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Lidzbarku Warmińskim. 1. Usługa obejmuje ochronę fizyczną terenu w Lidzbarku Warmińskim przy ulicy Dantyszka 13 - działka nr 50 i Gnieźnieńskiej - działka nr 40/4 oraz obiektów i sprzętów zlokalizowanych na w/w terenie. Działki są położone obok siebie, ogrodzone. 2. Ochrona powinna odbywać się: a) we wszystkie robocze dni tygodnia (poniedziałek - piątek) w godzinach 1900 - 700, b) w soboty, niedziele i dni świąteczne całodobowo. 3. Godziny ochrony mogą ulec zmianie po uprzednim pisemnym zawiadomieniu Wykonawcy, z 5-cio dniowym wyprzedzeniem. 4. Przewidywana ilość godzin ochrony wynosi 6000. Podana ilość godzin jest ilością planowaną w całym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia w w/w zakresie. 5. W godzinach ochrony, w związku z działalnością firmy, na terenie chronionym będzie się odbywał ruch osób i pojazdów. 6. Do obowiązków pracowników ochrony należeć będzie: a) ochrona mienia przed kradzieżą i dewastacją, b) sprawdzenie przed podjęciem ochrony stanu zabezpieczenia wszystkich obiektów, c) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku niewłaściwego zabezpieczenia obiektu lub uszkodzeniach instalacji i urządzeń w obiekcie, stwierdzonych próbach włamania i innych czynach przestępczych, d) otwieranie bram wjazdowych przed rozpoczęciem pracy przedsiębiorstwa, tj. przed godziną 700 od poniedziałku do piątku, e) prowadzenie w soboty Miejskiego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (MPSZOK) w godzinach 1000 - 1400, f) całościowa obsługa kotła centralnego ogrzewania (c.o.) o mocy 130 kW w okresie grzewczym (rozpalanie, podkładanie, monitorowanie pracy kotła, czyszczenie, itp.), g) wykonywanie prac porządkowych na chronionym terenie, tj. omiatanie - ok. 800m2, utrzymanie zieleni - ok. 300m2, odśnieżanie i zwalczanie śliskości - ok. 350m2 i inne), h) powiadamianie Zamawiającego w okresie zimowym o zmianach warunków pogodowych, m.in. wystąpienie gołoledzi, opady śniegu, marznącego deszczu, itp., i) prowadzenie i udostępnianie na każde wezwanie Zamawiającego książki dozoru, w której odnotowywane będą następujące dane: - imię i nazwisko pełniącego służbę, - data i godzina przejęcia oraz zdania służby, - data i godzina wejścia i wyjścia oraz imię i nazwisko osoby przebywającej na terenie zakładu w czasie pełnienia służby przez pracownika, - data i godzina wyjazdu i powrotu sprzętu oraz nazwisko osoby kierującej, - nietypowe i nieprzewidziane zdarzenia zaistniałe w trakcie pełnienia służby, - podpis pracownika pełniącego służbę. 7. Pracownicy Wykonawcy obsługujący kocioł centralnego ogrzewania (c.o.) powinni posiadać świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi kotłów wodnych na paliwa stałe o mocy do 130 kW i temperaturze wody do 1000C. Wykonawca przedstawi takie świadectwo przed rozpoczęciem realizacji umowy. 8. Wykonawca zapewni pracownikom ochrony podczas pełnienia służby jednolity ubiór, identyfikatory osobiste ze zdjęciem oraz wyposażenie niezbędne do prawidłowego wykonywania przydzielonych im zadań, w tym odzież ochronną. 9. W terminie 7 dni od daty wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawca sporządzi Instrukcję Ochrony Obiektu (IOO), którą zaakceptuje Zamawiający. W/w Instrukcja będzie stanowić załącznik do umowy i powinna określać m.in.: a) sposób prowadzenia ochrony (częstotliwość obchodów, itp.), b) sposób przekazywania chronionego terenu w relacji Wykonawca - Zamawiający, c) tryb postępowania w razie zaistnienia dewastacji lub kradzieży na terenie chronionym przez Wyikonawcę, d) wzór książki dozoru. 10. Zamawiający zapewni Wykonawcy: a) pomieszczenie portierni zlokalizowane w pomieszczeniach budynku socjalnego, b) możliwość korzystania z linii telefonicznych w celach związanych wyłącznie z wykonywaniem usługi. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do okresowego kontrolowania realizacji usługi przez Wykonawcę poprzez bezpośrednią wizytację upoważnionych pracowników Zamawiającego. 12. Szczegółowe zasady realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia opisuje umowa, której wzór stanowi załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w terminie do dnia 23 maja 2014r., do godz. 1200, w wysokości 1 000,00zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Millennium SA - 78 1160 2202 0000 0000 6193 1572; za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków finansowych na rachunek Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Ksero dowodu wniesienia wadium, poświadczone za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do formularza ofertowego. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofa ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami w przypadku określonym w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgklw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach