Przetargi.pl
Ochrona fizyczna obiektów (dozór) i mienia Urzędu Miasta Włocławek, monitoring lokalnego systemu alarmowego - II postępowanie

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (54) 414 40 00 , fax. (54) 414 42 57
  • Data zamieszczenia: 2018-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (54) 414 40 00, fax. (54) 414 42 57
    REGON: 910866910
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wloclawek.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna obiektów (dozór) i mienia Urzędu Miasta Włocławek, monitoring lokalnego systemu alarmowego - II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna obiektów (dozór) i mienia Urzędu Miasta Włocławek oraz monitoring lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w Archiwum zakładowym mieszczącym się przy ul. Ptasiej 2a. W zakres zadania wchodzi: I. Ochrona fizyczna obiektów (dozór) i mienia Urzędu Miasta Włocławek, polegająca na świadczeniu usługi w zakresie ochrony fizycznej obiektów (dozór) i mienia Urzędu Miasta Włocławek poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną, sprawowaną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, czterech obiektów/posterunków Urzędu Miasta Włocławek zlokalizowanych we Włocławku przy:  Zielonym Rynku 11/13, budynek A,  Zielonym Rynku 11/13, budynek B i budynek C,  ul. Kościuszki 12,  ul. 3 Maja 22. W każdym z ww .obiektów zlokalizowany zostanie jeden posterunek, każdy w obsadzie jednoosobowej. Usługa wykonywana będzie w dniach i w godzinach wskazanych poniżej:  poniedziałki, środy, czwartki – w godz. 15:30-7:30;  wtorki – w godz. 17:00-7:30;  piątki – w godz. 14:00-7:30;  soboty, niedziele oraz inne dni wolne od pracy (święta) całodobowo, w godz. 7:30-7:30. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są stawić się w obiektach Zamawiającego min. 15 minut przed rozpoczęciem świadczenia usługi. Dopuszcza się zmiany czasu rozpoczęcia i zakończenia ochrony w przypadku zmiany w organizacji pracy urzędu. W celu zabezpieczenia mienia przed próbami dewastacji, uszkodzenia, bądź kradzieży, w tym w wyniku włamania z zewnątrz jak i wewnątrz ochranianych budynków, w celu ochrony w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie chronionych obiektów do obowiązków pracowników ochrony należeć będzie między innymi:  podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów,  dokonywanie obchodów obiektów/posterunków, co najmniej raz na 2 godziny zwracając szczególną uwagę na zabezpieczenie przed pożarem i zalaniem pomieszczeń,  ochrona obiektów oraz mienia Zamawiającego w szczególności przed: rabunkiem, włamaniem, zalaniem, pożarem, napadem, kradzieżą, dewastacją, uszkodzeniem oraz przeciwdziałanie powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń,  w sytuacjach szczególnego zagrożenia – ścisła współpraca ze służbami publicznymi: Policją, strażą pożarną, strażą miejską itp.,  udostępnianie pomieszczeń urzędu po godzinach pracy urzędu oraz w dni wolne od pracy na podstawie zezwolenia pisemnego oraz prowadzenie stosownej ich ewidencji (z podaniem imienia i nazwiska osoby, godziny wejścia i wyjścia, kluczy, jakie zostały tej osobie udostępnione oraz wszelkich spostrzeżeń i uwag),  przyjmowanie i wydawanie kluczy pracownikom Urzędu,  przekazywanie obiektów po zakończeniu każdej zmiany osobie kierującej ochroną obiektów Zamawiającego,  znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż. oraz zaworów wodnych,  wykonywanie innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektów, zleconych przez Zamawiającego,  załączanie i rozbrajanie lokalnego systemu alarmowego,  prowadzenie „książki raportów ze służby”, której zapisy będą obejmować: • obsadę personalną pracowników ochrony na zmianie, • czas ich pracy, • zwięzły opis zaistniałych wydarzeń w toku służby, • fakt przeprowadzenia kontroli przez osoby funkcyjne. Zapis kontroli ma odzwierciedlać zagadnienia poddane sprawdzeniu, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości wnioski, jakie działania podjęto celem ich usunięcia.  ochrona obiektów, pomieszczeń i urządzeń Zamawiającego przed dostępem do nich osób nieuprawnionych,  stosowanie wewnętrznych procedur funkcjonujących u Zamawiającego,  sprawdzanie pomieszczeń po wyjściu personelu sprzątającego, w tym w szczególności: zamknięcie okien, zgaszenie świateł, zamknięcie drzwi, dokręcenie kranów,  bezzwłoczne powiadamianie organów ścigania, innych służb oraz Zamawiającego o czynach przestępczych zaistniałych na terenie należącym do Zamawiającego oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia odpowiednich organów i służb,  otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do ochranianych obiektów. Wymagania szczegółowe: 1) Pracownicy Wykonawcy, wykonujący obowiązki na poszczególnych obiektach/posterunkach, muszą być zatrudnieni przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę oraz posiadać co najmniej roczne doświadczenie w dozorowaniu obiektów. 2) Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy, wskaże Zamawiającemu listę pracowników, którzy będą kierować ochroną obiektów i wykonywać zadania ochrony fizycznej. Ewentualne zastępstwo lub zmiana pracownika, wymaga pisemnego powiadomienia Zamawiającego, co jest warunkiem dopuszczenia przez Zamawiającego pracownika Wykonawcy do wykonywania umowy. 3) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu przez 7 dni w tygodniu stały kontakt telefoniczny z pracownikiem Wykonawcy odpowiedzialnym za realizację umowy. 4) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć pracowników ochrony w umundurowanie, identyfikatory imienne, środki łączności bezprzewodowej, przyciski antynapadowe połączone z centrum monitorowania Wykonawcy (w ramach własnej częstotliwości radiowej). Zamawiający pozostawia Wykonawcy swobodę w doborze pozostałego wyposażenia technicznego oraz stosowania środków przymusu bezpośredniego w ramach obowiązujących przepisów prawnych. 5) Wykonawca zobowiązany jest do kontroli oraz natychmiastowej reakcji i zabezpieczenia stanowiska ochrony – w nieprzekraczalnym czasie do 20 minut – w szczególności przypadku:  braku obsady stanowiska ochrony,  rażących uchybień podczas pełnienia dyżuru przez pracownika ochrony,  stwierdzeniu niedyspozycji pracownika ochrony. 6) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania co najmniej 1 grupy interwencyjnej – GI, działającej na terenie administracyjnym miasta Włocławek, (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji) do wsparcia pracowników ochrony na poszczególnych obiektach/posterunkach. Czas dojazdu od chwili wezwania do danego ochranianego obiektu Zamawiającego nie może przekroczyć czasu reakcji grupy interwencyjnej zadeklarowanego w formularzu ofertowym, z zastrzeżeniem, że maksymalny czas reakcji wynosi 15 minut od powiadomienia / zaalarmowania Wykonawcy do przyjazdu grupy interwencyjnej na miejsce interwencji. Grupa interwencyjna, to co najmniej dwóch pracowników ochrony, którzy po uzyskaniu informacji o zagrożeniu chronionych osób lub mienia Zamawiającego, udają się na teren obiektu Za-mawiającego w celu realizacji zadań ochrony osób lub mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia łączności pomiędzy pracownikami ochrony a mobilnymi grupami interwencyjnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli działalności grupy interwencyjnej poprzez wezwanie grupy raz na kwartał bez ponoszenia skutków finansowych. 7) W razie stwierdzenia w szczególności: awarii sieci energetycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, telefonicznej, dźwigów osobowych, pożaru, zalania, włamania, kradzieży, obowiązkiem Wykonawcy jest niezwłoczne powiadomienie odpowiednich służb oraz Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, opracować a następnie przedłożyć do akceptacji Zamawiającemu „Regulamin wykonywania ochrony osób i mienia obiektów Urzędu”. II. Monitoring lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w Archiwum zakładowym mieszczącym się przy ul. Ptasiej 2a, polegający na monitorowaniu sygnałów z lokalnego systemu alarmowego (LSA) zainstalowanego w Archiwum zakładowym Urzędu Miasta Włocławek mieszczącym się we Włocławku przy ul. Ptasiej 2a, w szczególności poprzez:  przyjmowanie i rejestrację sygnałów z LSA przez całą dobę, drogą radiową,  telefoniczne powiadamianie wyznaczonych przez Zamawiającego osób, służb, serwisu oraz w uzasadnionych sytuacjach – Policji, potwierdzonych interwencją specjalnych grup interwencyjnych,  kontrolę załączeń i wyłączeń LSA – powiadamianie o braku załączenia LSA nastąpi po 15 minutach od godzin włączenia LSA określonych przez Zamawiającego,  zapewnienie gotowości do działań ochronnych grupy interwencyjnej i kierowanie jej na miejsce zdarzenia z zadaniami: • przerwania działalności przestępczej, • podjęcia, w miarę możliwości, działań zmierzających do ujęcia sprawców, • fizycznej ochrony obiektu, bez wchodzenia na jego teren do czasu przybycia właściciela/użytkownika lub osoby przez niego upoważnionej oraz Policji, Podjęcie czynnych działań ochronnych powinno nastąpić natychmiast po uzyskaniu sygnału z LSA o alarmie. Czas dojazdu od chwili wezwania do danego ochranianego obiektu Zamawiającego nie może przekroczyć czasu reakcji grupy interwencyjnej zadeklarowanego w formularzu ofertowym, z zastrzeżeniem, że maksymalny czas reakcji wynosi 15 minut od powiadomienia / zaalarmowania Wykonawcy do przyjazdu grupy interwencyjnej na miejsce interwencji. Grupa interwencyjna, to co najmniej dwóch pracowników ochrony, którzy po uzyskaniu informacji o zagrożeniu chronionych osób lub mienia Zamawiającego, udają się na teren obiektu Za-mawiającego w celu realizacji zadań ochrony osób lub mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. Nadajnik radiowy do przekazywania sygnałów z LSA dostarcza Wykonawca. Podłączenia nadajnika radiowego do LSA dokona podmiot/osoba wskazany przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: a) koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego, udzieloną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, b) pozwolenie radiowe Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w art. 143 ustawy z dnia 16 lipca 2014 r. – Prawo telekomunikacyjne, na używanie urządzeń radiowych (pozwalające na odbieranie sygnałów z lokalnego systemu alarmowego drogą radiową), obejmujące swym zasięgiem miasto Włocławek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach