Przetargi.pl
Ochrona fizyczna mienia i zabezpieczenie obiektów: Basenu Letniego przy Placu Róż, Stadionu Miejskiego przy ul. Oleskiej 51, Stadionu Żużlowego przy ul. Wschodniej oraz Kompleksu boisk Orlik 2012 przy ul. Bielskiej w Opolu.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 45-083 Opole, ul. Barlickiego 13
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4543266 , fax. 077 4539161
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Barlickiego 13 13
    45-083 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4543266, fax. 077 4539161
    REGON: 00082887400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna mienia i zabezpieczenie obiektów: Basenu Letniego przy Placu Róż, Stadionu Miejskiego przy ul. Oleskiej 51, Stadionu Żużlowego przy ul. Wschodniej oraz Kompleksu boisk Orlik 2012 przy ul. Bielskiej w Opolu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ochrona fizyczna mienia i zabezpieczenie obiektów: Basenu Letniego przy Placu Róż, Stadionu Miejskiego przy ul. Oleskiej 51, Stadionu Żużlowego przy ul. Wschodniej oraz Kompleksu boisk Orlik 2012 przy ul. Bielskiej w Opolu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia ; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. posiadają umowę aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę minimum 1 000 000 zł. na jedno lub wszystkie zdarzenia przez cały okres wykonywania zamówienia - złożenie aktualnej polisy ubezpieczeniowej, której ważność kończy się w trakcie terminu wykonywania usługi wynikającego z SIWZ będzie spełniać wymogi wynikające z niniejszego pkt. pod warunkiem, że do obecnie obowiązującej polisy będzie dołączona promesa Towarzystwa Ubezpieczeniowego o przyrzeczeniu zawarcia umowy ubezpieczeniowej w zakresie OC na kwotę minimum 1 000 000 zł (słownie: jednego miliona złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia, obowiązującą na cały okres wykonania zamówienia a wykonawca dostarczy zamawiającemu kopię niniejszej umowy niezwłocznie po jej zawarciu. 6. posiadają własną grupę interwencyjną z czasem dojazdu do 10 minut od powiadomienia, 7. wykażą się niezbędnym doświadczeniem polegającym na wykonaniu co najmniej 3 zamówień dotyczących ochrony obiektów użyteczności publicznej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. II. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy wykonawca przystępujący do postępowania składa oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenia w załącznikach nr 2 i nr 3 do SIWZ. 2. Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu : Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. 87, poz. 605) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następującego dokumentu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: przedłożenia polisy, o której mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu zrealizowanych zamówień z załączonymi stosownymi referencjami, w tym celu należy wypełnić zał. nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach