Przetargi.pl
Ochrona fizyczna i elektroniczna Muzeum w Koszalinie

Muzeum w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-420 Koszalin, ul. Młyńska 37/39
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3432011 , fax. 094 3431220
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum w Koszalinie
    ul. Młyńska 37/39 37/39
    75-420 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3432011, fax. 094 3431220
    REGON: 00027702600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna i elektroniczna Muzeum w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia Muzeum w Koszalinie w zakresie: A) Zapewnienia bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej mienia należącego do Zamawiającego położonego przy ulicy Młyńskiej 37-39 w Koszalinie składającego się z: - zespołu budynków pałac-młyn; - budynku administracji; - budynku działu archeologii; - stodoły (budynek działu etnografii); - skansenu (zabytkowa chałupa i chlewik) oraz przebywających tam osób i rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach jak również posesji Muzeum. Bezpośrednia ochrona fizyczna stała i doraźna ma być prowadzona całodobowo przez jedną osobę. B) zapewnienia bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przekazywanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych w oparciu o przyłączenie lokalnego systemu alarmowego do Alarmowego Centrum Odbiorczego i przekazywanie sygnałów alarmowych drogą radiową za pomocą nadajnika radiowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki ogólne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki szczegółowe: a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat co najmniej trzech zamówień o podobnym charakterze i złożoności do niniejszego zamówienia dotyczących ochrony budynków użyteczności publicznej (urzędy, banki, sądy, instytucje kultury) o powierzchni użytkowej co najmniej 1000 m kw. Termin realizacji tych zamówień nie może być krótszy niż 12 miesięcy. b) Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować co najmniej: - dwoma samochodami patrolującymi do dyspozycji przez całą dobę; - bazą monitoringu umożliwiającą przyjęcie sygnału zagrożeń w czasie nie dłuższym niż 5 sekund i czasem reakcji nie dłuższym niż 6 minut; - przenośnymi środkami łączności radiowej, kajdankami, pałką wielofunkcyjną i latarką dla każdego pracownika ochrony. c) Potencjał kadrowy: - Dla ochrony fizycznej i doraźnej obiektów zamawiającego Wykonawca musi dysponować łącznie co najmniej 5 osobami z licencją co najmniej pierwszego stopnia. d) potencjał ekonomiczno-finansowy: - Wykonawca musi posiadać ważną umowę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 złotych Z dokumentu musi wynikać wprost, że: - suma gwarancyjna jest nie mniejsza niż 1 000 000 złotych na jedno i wszystkie zdarzenia; - rozliczenie ewentualnej szkody do wysokości udziału własnego pozostaje po stronie wykonawcy. e) uprawnienia - Wykonawca musi posiadać koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą: spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej zaświadczenia muszą być wystawione dla każdego ze wspólników oraz dla spółki cywilnej. 4) Kopia koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia. 5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: - w przypadku składania oferty przez osoby prowadzące działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej - dla nich samych; - w przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej i spółki jawnej - dla każdego ze wspólników; - w przypadku składania oferty przez spółki partnerskie - dla każdego partnera i członka zarządu; - w przypadku składania oferty przez spółki komandytowe lub komandytowo-akcyjne - dla komplementariusza; - w przypadku składania oferty przez osoby prawne - dla każdego urzędującego członka organu zarządzającego. 6) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, w przypadku składania oferty przez podmioty zbiorowe - określone w art. 2 ustawy z dnia 28.10. 2002 r. Nr 197, poz. 1661 ze zm.) m.in. osoba prawna, jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej, spółka kapitałowa, przedsiębiorca niebędący osobą prawną - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz pracowników ochrony proponowanych do realizacji przedmiotu zamówienia z podaniem ich imion i nazwisk oraz stopnia licencji. Wykaz ma być przygotowany z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. Do powyższego wykazu należy dołączyć kopie licencji. 8) Wykaz podobnych do niniejszego zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, z podaniem powierzchni, wartości, terminu realizacji, nazwy obiektu oraz nazwy instytucji zlecającej. Wykonawca wykazuje tylko te zamówienia, które trwały dłużej niż 12 miesięcy i dotyczyły ochrony budynków użyteczności publicznej (urzędy, banki, sądy, instytucje kultury) o powierzchni użytkowej co najmniej 1000 m kw. Wykaz ma być przygotowany z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ. Uwaga: do wykazu należy dołączyć potwierdzenie należytego wykonania zamówienia zawierające co najmniej adres i wielkość chronionego obiektu, czas obowiązywania umowy. 9) Wykaz narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca w celu wykonania przedmiotu zamówienia, zawierający co najmniej środki wymienione w rozdziale VII punkt 2 b SIWZ. 10) Polisa lub promesa ubezpieczenia potwierdzająca, że oferent jest (albo będzie) ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 złotych na jedno i wszystkie zdarzenia. 11) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. 12) Wykonawcy składający ofertę wspólną (np. konsorcja, spółki cywilne) zobowiązani są przedłożyć wymagane dokumenty wymienione w punktach 1,2 i 3 - odrębnie dla każdego podmiotu składającego wspólną ofertę (a w przypadku spółek cywilnych, których wspólnikami są przedsiębiorcy niebędący osobami fizycznymi - także w punkcie 4).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mwk.koszalin.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach