Przetargi.pl
Ochrona fizyczna całodobowa osób i mienia,obsługa centrali telefonicznej oraz konwojowanie wartości pieniężnych Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Piotra Skargi 19

Urząd Skarbowy w Kędzierzynie-Koźlu ogłasza przetarg

  • Adres: 47-224 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piotra Skargi 19
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4061700 , fax. 77 4061711
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Kędzierzynie-Koźlu
    ul. Piotra Skargi 19 19
    47-224 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 4061700, fax. 77 4061711
    REGON: 53055386900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.izba-skarbowa.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna całodobowa osób i mienia,obsługa centrali telefonicznej oraz konwojowanie wartości pieniężnych Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Piotra Skargi 19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ochrona fizyczna całodobowa osób i mienia, obsługa centrali telefonicznej oraz konwojowanie wartości pieniężnych Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Piotra Skargi 19
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oferty zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a.wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru-załącznik nr 1, b. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(art. 22 ust. 1 Ustawy), z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2, c. parafowany i wypełniony przez Wykonawcę Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 , d. wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, c. kserokopia uwierzytelnionej koncesji MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych a także oświadczenie o spełnieniu wymogów wynikających z ustawy z dnia 22.08.1997r - Dz.U.Nr 114 poz 740, rozdz. 5 art. 25 i 26 ust.1, d. aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (minimum 12 pracowników posiadających licencję minimum I stopnia z co najmniej 2 letnim stażem pracy, w tym 5 którzy będą pełnić ochronę w Urzędzie) - załącznik - nr 5, b. wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach (2007-2009) usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz konwoju wartości pieniężnych wraz z 6 potwierdzonymi referencjami (w tym 4 w obiektach użyteczności publicznej) odpowiadającym swoim rodzajem i wartością do niniejszego przedmiotu zamówienia - załącznik - nr 6, c. oświadczenie Wykonawcy, że ochrona będzie prowadzona zgodnie z planem ochrony. 4. Wymagania dotyczące składanych dokumentów: a. oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w niniejszej Specyfikacji, b. oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa, c. jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę, d. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów- załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz zawierać odpowiedzi na wszystkie pytania, e. nie dopuszcza się składania alternatywnych, co do treści i formy dokumentów, f. wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem za zgodność z oryginałem, g. złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania, h. nie dopuszcza się podzlecania usług objętych przedmiotem zamówienia innym firmom. 5. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: a.wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę, b. dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie, wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób, c. po dokonaniu czynności otwarcia ofert Komisja Zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem nie podlegających ujawnieniu oraz za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.izba-skarbowa.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach