Przetargi.pl
Ochrona budynków Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu poprzez monitoring radiowy

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
  • Data zamieszczenia: 2017-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
    Wybrzeże L.Pasteura 1
    50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
    REGON: 000288981
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona budynków Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu poprzez monitoring radiowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona budynków Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu po-przez monitoring radiowy i telefoniczny systemów sygnalizacji włamań i napadu oraz przeciwpoża-rowych, stałą konserwację systemów oraz podjazdy w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2020 r. A. MONITORING I KONSERWACJA 1) Monitoring i konserwacja systemów sygnalizacji włamania, radiolinii antynapadowej, systemu przeciw pożarowego, kontroli dostępu oraz konserwacja monitoringu wizyjnego w obiektach Zamawiającego – wyszczególnionych w Załączniku nr 7 do Siwz. Usługa monitoringu wykony-wana będzie całodobowo poprzez włącznie systemów do centrum odbiorczego / bazy monito-rującej Wykonawcy. 2) Zamawiający nie przewiduje ponoszenia kosztów dostosowania istniejących sygnalizacji alar-mowych do techniczno-sprzętowych wymogów centrum monitorującego Wykonawcy. 3) Zestawienie zawierające nazwę obiektu / jednostki organizacyjnej stanowiącej lokalizację sys-temu, typ centrali, liczbę czujek oraz aktualną formę przekazu sygnału stanowi Załącznik nr 7 do Siwz. 4) Zamawiający wymaga aby Wykonawca włączając SSW do centrum monitorowania ujednolicił formę przekazu sygnału na GPRS. 5) Funkcjonujące nadajniki GPRS są własnością firmy aktualnie wykonującej usługę monitoringu na rzecz Uczelni. 6) Wykonawca oznakuje na swój koszt teren oraz budynki widocznymi, estetycznymi tabliczkami informującymi o jego ochronie przez firmę. 7) Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z osobami wskazanymi przez użytkownika kodów dostępu i haseł odwoławczych. 8) Odbiór sygnału wskazującego istnienie zagrożenia dla ochranianego obiektu stanowi obowiązek dla Wykonawcy do przyjazdu na miejsce grupy interwencyjnej w godzinach od 6 do 22 w ciągu max. 15 min, w godzinach od 22 do 6 w ciągu max. 5 min od momentu odbioru sygnału na miejsce zdarzenia grupy interwencyjnej składającej się z minimum 2 osób. 9) W przypadku wystąpienia włamania do obiektu Wykonawca niezwłocznie zawiadamia wskazane przez użytkownika osoby upoważnione do włączania i wyłączania systemu ochrony budynku lub jednostki, służby specjalistyczne (policja, straż, pogotowie, itp.) i zabezpieczy obiekt ochroną fizyczną do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego. 10) Konserwacja systemów winna być realizowana z częstotliwością i w sposób zapewniający nale-żyte wykonanie usługi monitoringu (min – co kwartał). 11) Wykonawca winien dostarczyć w formie elektronicznej do Działu Eksploatacji UMW harmono-gram przeprowadzania konserwacji systemów uwzględniający termin wykonania konserwacji w odniesieniu do każdej z lokalizacji oraz dane osób ją wykonujących. Przedmiotowy harmono-gram winien być przekazany minimum na 2 tygodnie przed rozpoczęciem każdego kwartału. 12) Wykonawca winien sporządzać protokoły z wykonywanej konserwacji w 2 egzemplarzach, przy czym jeden nich winien być pozostawiony u użytkownika. 13) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Działu Eksploatacji UMW w formie elektro-nicznej protokołów konserwacji (dotyczących wszystkich pozycji Załącznika nr 7 do Siwz) raz na 3 miesiące. 14) Protokoły z wykonywanych przeglądów systemów Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nie-zwłocznie w przypadku konieczności naprawy systemu wraz z podaniem nazwy elementu pod-legającego wymianie, ceną zakupu i wartością robocizny. 15) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Działu Eksploatacji UMW – na żądanie, w formie elektronicznej dane zgrane z pamięci centrali, dotyczące zdarzeń zarejestrowanych tj. kodo-wania, rozkodowywania, załączeń alarmu itp. 16) Wszystkie protokoły z konserwacji, serwisu i innych wykonywanych czynności winny być po-twierdzone przez użytkownika czytelnym podpisem osoby upoważnionej wraz z pieczęcią fir-mową jednostki. 17) Ponadto Wykonawca winien:  dysponować własnym serwisem technicznym,  dysponować odpowiednim dla wskazanej liczby systemów parkiem samochodowym, 18) Wykonawca winien jest wycenić w ramach umowy  konserwację i monitoring systemów wyszczególnionych w Załączniku nr 7 do Siwz odręb-nie dla każdej z lokalizacji,  realizację podjazdów grupy interwencyjnej na wezwanie portierów z rejonu budynków wy-posażonych w system sygnalizacji włamań,  jednorazowy obchód pomieszczeń w budynku po pralni przy ul. Borowskiej 213,  roboczogodzinę pracy technika (dotyczy usług dodatkowych, wykonywanych na odrębne zlecenie, serwis). 19) Dodatkowe czynności nie objęte zakresem czynności konserwacji tj. zmiana kodów, wprowa-dzenie nowego użytkownika, przeniesienie czujki ruchu lub wynikające ze stwierdzenia ko-nieczności naprawy, będą rozliczane na podstawie protokołu konieczności sporządzonego przez Wykonawcę przy współudziale Użytkownika. Protokół w swej treści winien zawierać: opis uster-ki, części podlegające wymianie wraz z ich ceną oraz ilość roboczogodzin technika. Zakres czynności konserwacji systemów alarmowych stanowi Załącznik nr 8 do Siwz. B. PODJAZDY I OBCHODY 1) PODJAZD patrolu prewencyjnego na niżej wskazane lokalizacje: a) ul. Borowska 213 – teren po Zakładzie Usług Pralniczych i Różnych Dwukrotny podjazd winien się odbywać: - w okresie wiosenno-letnim pierwszy w godz. 23:00-24:00, drugi w godz. 2:00-3:00, - w okresie jesienno-zimowym pierwszy w godz. 18:00-20:00, drugi 1:00-2:00. Wykonawca winien także zamontować systemu kontroli obchodu (na koszt własny), Zama-wiający wskaże do 8 miejsc zamontowania urządzeń kontroli pracy wartownika. b) Campus dydaktyczny w rejonie ulic: Skłodowskiej-Curie 50-52, Chałubińskiego 2-10, Mikuli-cza-Radeckiego 2-4, Pasteura 1, Marcinkowskiego 1/3 Podjazd winien się odbywać w godzinach 1:00-3:00. Wykonawca winien także zamontować systemu kontroli obchodu (na koszt własny), Zamawia-jący wskaże do 10 miejsc zamontowania urządzeń kontroli pracy wartownika. c) Posesja przy ul. Bujwida 44 Podjazd winien się odbywać w godzinach 1:00-3:00. Wykonawca winien także zamontować systemu kontroli obchodu (na koszt własny), Zamawia-jący wskaże do 6 miejsc zamontowania urządzeń kontroli pracy wartownika. 2) OBCHÓD pomieszczeń po zlikwidowanym Zakładzie Usług Pralniczych i Różnych MAX przy ul. Borowskiej 213 we Wrocławiu. Obchód będzie wykonywany wyłącznie w sytuacji załączenia się systemu włamaniowego. Patrol wykonujący obchód winien przejść po wszystkich pomieszczeniach wewnątrz budynku oraz sprawdzić czy nie zostały naruszone zewnętrzne drzwi wejściowe i garażowe. Po zakoń-czeniu obchodu patrol winien się wpisać do książki wejść oraz zawiadomić o zdarzeniu pracow-nika portierni całodobowej Wykonawcy mieszczącej się w budynku CNIM przy ul. Marcinkow-skiego 2-6 tel. 71 / 784-19-22. Szacunkowa ilość obchodów – 10 razy w roku. 3) Patrol winien być wykonywany przez grupę interwencyjną poruszającą się oznakowanym sa-mochodem patrolowym, w składzie co najmniej dwóch osób – posiadających kwalifikacje pra-cownika ochrony, umundurowanych w sposób identyfikujący ich jako służbę ochrony, zaopa-trzeni w czytelne identyfikatory oraz wyposażeni w środki łączności i środki przymusu bezpo-średniego. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia w formie elektronicznej comiesięcznych ra-portów (danych) z zamontowanych systemów kontroli pracy obchodu. C. OCHRONA FIZYCZNA Usługa realizowana na podstawie zlecenia elektronicznego, wyłącznie w sytuacjach zajścia koniecz-ności ochrony spotkań (obrad) odbywających się u Zamawiającego. Usługa winna być realizowana przez dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony, umundurowanych w sposób identyfikujący ich jako służbę ochrony, zaopatrzonych w czytelne identyfikatory oraz wyposażonych w środki łączności i środki przymusu bezpośredniego. 2. Usługi monitoringu, podjazdów, ochrony winny być wyceniane osobno. 3. Dodatkowa informacja dla Wykonawców. 1) Na etapie przygotowywania oferty, wymaga się od Wykonawców zapoznania się z całością SIWZ i załączników do SIWZ i wszystkimi szczegółami wymagań Zamawiającego. 2) Zamawiający umożliwi Wykonawcom, dokonanie wizji lokalnej przy udziale upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego – Pani Alicji Stepowicz-Grzegorzak – tel. 71/ 784-10-66 (dzwonić w godz. 08:00 – 14:00). 3) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 1666) osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie ochrony budynków objęte przedmiotem zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również pod-wykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. Sposób dokumentowania zatrudnie-nia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz uprawnienia zamawiającego w za-kresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do Siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada aktualną koncesję na prowadzenie dzia-łalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2014 poz. 1099)..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach