Przetargi.pl
ochrona bezpieczeństwa imprez kulturalnych: a. Wiosna Jazzowa Zakopane 2009, b. Pro Artis, Fundacja Andrzeja Brandstattera (Wierchowe Spotkania), c. Zakopiańskie Lato Teatralne, d. Międzynarodowy Festiwal Folkloru Ziem Górskich, e. całodobowa ochrona namiotu

Biuro Promocji Zakopanego ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 20-66-950 , fax. 0-18 20-66-950
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Promocji Zakopanego
    ul. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 0-18 20-66-950, fax. 0-18 20-66-950
    REGON: 49052629000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ochrona bezpieczeństwa imprez kulturalnych: a. Wiosna Jazzowa Zakopane 2009, b. Pro Artis, Fundacja Andrzeja Brandstattera (Wierchowe Spotkania), c. Zakopiańskie Lato Teatralne, d. Międzynarodowy Festiwal Folkloru Ziem Górskich, e. całodobowa ochrona namiotu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakopane: a. Wiosna Jazzowa Zakopane 2009 14-17.05.2009 r. ochrona podczas koncertów w obiektach zamkniętych, b.Pro Artis, Fundacja Andrzeja Brandstattera (Wierchowe Spotkania) 10-12.07.2009r. miejsce - namiot Dolna Rówień Krupowa c. Zakopiańskie Lato Teatralne 24-25.07.2009 r., 06-08.08.2009 r., 14-16.08.2009 r. miejsce- Krupówki (Oczko Wodne) o charakterze otwartym d. Międzynarodowy Festiwal Folkloru Ziem Górskich 21-28.08.2009 r. miejsce - namiot Dolna Rówień Krupowa e. całodobowa ochrona namiotu 01.07-31.08.2009 r. miejsce - namiot Dolna Rówień Krupowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; kserokopie ważnej koncesji w zakresie usług ochrony osób i mienia-zgodnie z ustawy dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia Tekst jednolity: Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty od wykonawców na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków , które należy załączyć do oferty, 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga! Jeżeli oferta jest składania przez podmiot działający w formie spółki cywilnej dokumenty rejestrowe należy załączyć dla każdego ze wspólników. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.(Odpowiednie oświadczenie zawierające imię i nazwisko pełnomocnika należy załączyć do oferty. Oświadczenie ma być podpisane przez wszystkich wspólników, 2. kserokopię ważnej koncesji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, tj.: w zakresie usług ochrony osób i mienia -zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Tekst jednolity: Dz.U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221), 3. Oświadczenie wykonawcy zawierające wskazanie osoby mającej reprezentować Organizatora (kierownik ds. bezpieczeństwa) w zakresie bezpieczeństwa osób uczestniczących w imprezach wg zał. nr 1, posiadającej licencję II stopnia oraz przeszkolenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 02 lipca 2002 r. (Dz.U. z 2002r Nr 113 poz.986) w zakresie wyszkolenia i wyposażenia, oraz szczegółowych warunków sposobów ich działania, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez uprawnioną do tego placówkę szkoleniową (art.7 pkt. l ust.7 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o bezpieczeństwie imprez masowych (teks jednolity z 2005r. Dz.U. Nr 108, poz. 909), wraz z załączoną kopią zaświadczenia o odbytym szkoleniu, 4. pisemne oświadczenie wykonawcy, że wszyscy pracownicy zatrudnieni przy świadczeniu usług objętych postępowaniem, posiadają licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej I stopnia, oraz posiadają przeszkolenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 lipca 2002r. (Dz. U. z 2002r Nr 113 poz.986), 5. wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- listę pracowników wykonawcy, którzy będą świadczyć usługi ochrony, zawierającą imię i nazwisko pracownika, stopień posiadanej licencji, numer licencji, numer zaświadczenia, UWAGA! Wykonawca, który przy realizacji zamówienia zamierza korzystać z pomocy podwykonawców zobowiązany jest wyraźnie wskazać w swojej ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. - w takim wypadku należy wypełnić załącznik nr 6 do SIWZ. 6. pisemne oświadczenie wykonawcy, że pracownicy służby porządkowej zostaną umundurowani w jednolity sposób umożliwiający ich identyfikację, szczególnie w godzinach nocnych tj. w odblaskowe kamizelki z napisem SŁUŻBA PORZĄDKOWA lub OCHRONA, oraz identyfikatory zawierające dane zgodnie z art.16 pkt.2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o bezpieczeństwie imprez masowych (teks jednolity z 2005 r. Nr 108, poz. 909), 7. pisemne oświadczenie wykonawcy, że wyposaży pracowników służby porządkowej w łączność bezprzewodową opartą na systemie radiowym, na częstotliwości radiowej przydzielonej do wyłącznego użytku wykonawcy, 8. pisemne oświadczenie wykonawcy, że posiada stosowne uprawnienia do sporządzenia PLAN OCHRONY określającego warunki bezpieczeństwa przy świadczeniu usług objętych niniejszym postępowaniem, niezwłocznie po zawarciu umowy na ochronę imprezy wraz ze wskazaniem osoby sporządzającej plan, 9. wykaz świadczonych w okresie ostatnich trzech lat ( 2006-2008 )usług tożsamych z przedmiotem zamówienia (ze szczególnym uwzględnieniem imprez ochranianych o charakterze masowym o zasięgu europejskim i międzynarodowym), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, UWAGA! Dokumenty potwierdzające należyte świadczenie usług muszą się odnosić wprost do przedstawionego przez wykonawcę wykazu usług. 10. podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 11. wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz treść i układ oferty muszą być zgodne z formularzem załączonym do specyfikacji. UWAGA! Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje wykluczenie oferenta z postępowania lub odrzucenie oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w oryginały dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie Wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach