Przetargi.pl
Pełna i całodobowa ochrona osób i mienia we wszystkich pomieszczeniach budynku stanowiącego siedzibę Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie przy Rynku Głównym 25 - sprawa nr MCK/ZP/269/2014

Międzynarodowe Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, Rynek Główny 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 4242811 , fax. 12 4217844
  • Data zamieszczenia: 2014-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzynarodowe Centrum Kultury
    Rynek Główny 25 25
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 4242811, fax. 12 4217844
    REGON: 35001525200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełna i całodobowa ochrona osób i mienia we wszystkich pomieszczeniach budynku stanowiącego siedzibę Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie przy Rynku Głównym 25 - sprawa nr MCK/ZP/269/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Pełna i całodobowa ochrona osób i mienia we wszystkich pomieszczeniach budynku stanowiącego siedzibę Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie przy Rynku Głównym 25 (ok 3600 m?) realizowana w systemie obejmującym kompleksowo bezpośrednią ochronę fizyczną: 1) w formie całodobowego jednego stałego jednoosobowego posterunku personalnego w budynku frontowym MCK 2) w formie jednego ruchomego jednoosobowego posterunku w siedzibie MCK - 12-godzinnego w godz. od 8.00 do 20.00. oraz stały monitoring sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych przez elektroniczne urządzenia i systemy alarmowe - łącznie z reagowaniem i podejmowaniem niezbędnych środków zaradczych w przypadku zaistnienia zagrożeń dla chronionych osób lub dla chronionego mienia - realizowana w terminach od 1 października 2014 do 30 września 2016 r. Dodatkowo pracownik ochrony ruchomej - punktu I ppkt 2- na tym stanowisku np. w godzinach 9 -21, 10- 22. - odpowiedzialny będzie za odśnieżanie chodnika (273m?) przyległego do siedziby MCK w godzinach rannych oraz w razie intensywnych opadów śniegu w ciągu dnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin pracy pracownika - punktI ppkt 2- na tym stanowisku np. w godzinach 9 -21, 10- 22. W ramach przedmiotu zamówienia z punktu I ppkt 1) w godz. od 7.30 do 19.30 wymagana będzie stała obecność pracownika ochrony w recepcji - na parterze w hallu budynku, który to pracownik będzie również odpowiedzialny za wydawanie i odbieranie kluczy do pomieszczeń wraz z ich ewidencją oraz za zamykanie i otwieranie budynku. Natomiast w godz. 19.30 do 7.30 wymagany jest minimum trzykrotny obchód budynku. Ponadto w ramach całego przedmiotu zamówienia wymagane jest nadzorowanie przez pracowników ochrony ruchu osób, wchodzących do chronionego budynku i wychodzących z niego (innych niż pracownicy MCK) - łącznie z prowadzeniem w tym zakresie, uzgodnionej z zamawiającym, ewidencji ruchu osobowego oraz z kierowaniem interesantów do poszczególnych pracowników i pomieszczeń. Również w ramach całego przedmiotu zamówienia wymagane jest - w przypadku zaistnienia zagrożeń dla mienia i osób objętych przedmiotem zamówienia - zapewnienie przez Wykonawcę natychmiastowego i skutecznego wsparcia pracownika wykonującego aktualnie czynności ochrony w budynku MCK - siłami własnej grupy interwencyjnej, na warunkach określonych szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia przy realizacji części zamówienia (punktI ppkt 1) - na posterunku stałym) - jednej wskazanej przez Zamawiającego osoby dotychczas wykonującej czynności ochrony. Jednocześnie Zamawiając zastrzega, iż wynagrodzenie tego pracownika nie może być niższe niż 2600 zł. brutto/miesięcznie. II. Ochrona wystaw i eksponatów MCK, w formie: 1). jednego stałego jednoosobowego posterunku całodobowo w pomieszczeniach wystawienniczych siedziby MCK w terminie realizacji zamówienia tj. od 01.10.2014 r. do 30.09.2016 r. Ta część zamówienia obejmuje ochronę trzech wystaw - w ilości 377 dni - obejmujących całodobową (24 godzinną) łącznie 9.048 godzin ochrony wystaw i eksponatów w pomieszczeniach wystawienniczych w siedzibie MCK, wraz ze stałym monitoringiem sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych przez elektroniczne urządzenia i systemy alarmowe - łącznie z reagowaniem i podejmowaniem niezbędnych środków zaradczych w przypadku zaistnienia zagrożeń dla chronionych osób lub dla chronionego mienia. Zamawiający wymaga do realizacji ochrony wystaw i eksponatów pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. Przewidywane terminy wystaw: 22.09.2014 r. - 13.03.2015 r. 148 dni pracy tj. 3552 godz. - 1 osoba 25.09.2015 r. - 04.02.2016 r. 114 dni pracy tj. 2736 godz. - 1 osoba 10.05.2016 r. - 07.09.2015 r. 108 dni pracy tj. 2592 godz. - 1 osoba W trakcie realizacji tej części zamówienia zapewnienie przez Wykonawcę natychmiastowego i skutecznego wsparcia pracownika wykonującego aktualnie czynności ochrony pomieszczeń wystawienniczych w budynku MCK - siłami własnej grupy interwencyjnej, na warunkach określonych specyfikacji. III. Świadczenie usługi pilnowania i obsługi ekspozycji w galerii wystawienniczej Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie Usługa winna być świadczona: * przez od 5 do 11 osób (opiekunów ekspozycji) jednocześnie, * sześć dni w tygodniu (zwykle od wtorku do niedzieli) z wyjątkiem dni w których galeria jest zamknięta dla zwiedzających (np. z powodu dni ustawowo wolnych od pracy lub innych), * przez ok. 8 godzin dziennie przez każdą z osób (opiekunów ekspozycji) * ilość osób (opiekunów ekspozycji) pilnujących i obsługujących ekspozycję może zostać okresowo zmniejszona lub zwiększona (np. w trakcie zmiany ekspozycji - zmniejszenie zapotrzebowania, przy dodatkowych wydarzeniach zwiększenie zapotrzebowania), Przewidywane terminy wystaw, których dotyczy pilnowanie to: 09.10.2014 r. - 08.03.2015 r. - 127 dni 1016 godz. x 11 osób - 11.176 godz. 31.03.2015 r. - 07.06.2015 r. - 57 dni 456 godz. x 5 osób - 2.280 godz. 25.06.2015 r. - 13.09.2015 r. - 70 dni. 420 godz. x 6 osób - 2.520 godz. 08.10.2015 r. - 31.01.2016 r. - 97 dni. 776 godz. x 6 osób - 4.656 godz. 23.02.2016 r. - 03.05.2016 r - 61 dni. 488 godz. x 6 osób - 2.928 godz. 24.05.2016 r. - 04.09.2016 r. - 90 dni. 720 godz. x 6 osób - 4320 godz. szczegółowy zakres obowiązków osoby pilnującej i obsługującej ekspozycję (opiekuna ekspozycji) określony jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik siwz. Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia przy realizacji umowy, w pierwszej kolejności; 9 - wskazanych przez Zamawiającego osób, dotychczas wykonujących usługi pilnowania i obsługi galerii MCK. Osoby te posiadają status: emerytki - 4 osoby, rencistka - 1 osoba, studenta - 2 osoby, bezrobotna - 2 osoby. Wykonawca zapewni tym osobom wynagrodzenie w minimalnej wysokości 9,00 zł brutto/na godzinę. Zatrudnienie innych osób nastąpi w przypadku braku możliwości realizacji umowy przez osoby wskazane przez Zamawiającego. Osoby pilnujące i obsługujące ekspozycję (opiekunowie ekspozycji) przejdą szkolenie merytoryczne w zakresie wystaw prezentowanych w galerii (uczestnictwo w szkoleniu jest warunkiem dopuszczenia do wykonywania usługi). Usługa będzie świadczona według harmonogramu zapotrzebowania na osobo-godziny (godziny pracy opiekunów ekspozycji) przedstawianego przez MCK na kolejne tygodniowe (od wtorku do niedzieli) okresy rozliczeniowe przed ich rozpoczęciem, z możliwością ich niewielkich modyfikacji w trakcie wykonywania umowy. MCK szacuje, iż jego łączne zapotrzebowanie w trakcie trwania umowy będzie wynosić około 27 880 osobogodzin. Wykonawca zobowiązany jest, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, przedłożyć Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich (za szkody majątkowe i osobowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę co najmniej 2 000 000 zł, bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dot. przedmiotu zamówienia. Do realizacji zamówienia (w części I i II) Wykonawca musi posiadać minimum 15 osób posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony mienia. Wszystkie osoby przewidziane do wykonywania zamówienia ( zarówno do wykonywania usług ochrony, jak i pilnowania i obsługi ekspozycji) muszą posiadać certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia według standardów programu ECHOCAST Wykonawca zobowiązany jest, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, przedłożyć Zamawiającemu certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia według standardów programu ECHOCAST
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 20 000 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach