Przetargi.pl
Obsługa zintegrowanych systemów zarządzania bezpieczeństwem i automatyką GEMOS i TAC w Budynku nr 21 Auditorium Maximum UKSW w Warszawie przy ul. Wóycickiego 1/3.

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 01-815 Warszawa, ul. Dewajtis 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5618943 , fax. 022 5618944
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
    ul. Dewajtis 5 5
    01-815 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5618943, fax. 022 5618944
    REGON: 00000195600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uksw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa zintegrowanych systemów zarządzania bezpieczeństwem i automatyką GEMOS i TAC w Budynku nr 21 Auditorium Maximum UKSW w Warszawie przy ul. Wóycickiego 1/3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obsługa zintegrowanych systemów zarządzania bezpieczeństwem i automatyką GEMOS i TAC w Budynku nr 21 Auditorium Maximum UKSW w Warszawie przy ul. Wóycickiego 1/3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości zł 17.000,00 (słownie: siedemnaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki formalne Zgodnie z art. 22 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, 2. Warunki merytoryczne Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2.2.1. Zamawiający wymaga, by Wykonawca posiadał co najmniej 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu usług będących przedmiotem zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania tych kryteriów Zamawiający wymaga wykazu zrealizowanych w okresie 3 lat od daty wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne co najmniej 3 usług w tym zakresie zrealizowanych przez okres co najmniej 12 miesięcy każda, lub 1 usługi wykonywanej od co najmniej 3 lat w okresie ostatnich 3 lat (tj. po 1 stycznia 2006 r.), o wartości nie mniejszej niż cena oferty oraz charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia, tj. w obiektach o kubaturze co najmniej 30.000 m3. Zamawiający wymaga podania daty rozpoczęcia i zakończenia usługi, kubatury chronionego obiektu (jeśli było kilka, należy podać największy) nazwy podmiotu, na rzecz którego była wykonywana usługa. Wykonywanie usług zamieszczonych w wykazie musi być potwierdzone referencjami, że usługi te zostały wykonane należycie. 2.2.2. dysponują lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia dostatecznej liczby odpowiednio wykwalifikowanych pracowników. Zamawiający wymaga wyznaczenia do wykonania zamówienia co najmniej 7 osób, w tym 6 pracowników obsługi i 1 osobę nadzorującą. Do oferty należy dołączyć wykaz pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia z podaniem ich wykształcenia, zakresu prac do jakich są wyznaczeni (stanowisko), staż pracy w zakresie powierzonych prac oraz dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji. Wymagane co najmniej: 2.2.2.1. 6 pracowników - Zamawiający wymaga, by pracownicy obsługi wyznaczeni do wykonywania zamówienia (operatorzy dyżurni) posiadali odpowiednie kwalifikacje, tj.: wykształcenie pożarnicze lub stosowne kursy pożarnicze oraz doskonałą znajomość obsługi i działania systemów Gemos i Tac. W celu potwierdzenia ww. kwalifikacji Zamawiający wymaga stosownych zaświadczeń o ukończeniu kursu TAC Continuum - Budowa i obsługa systemu oraz stosownych Certyfikatów Obsługi Zarządzania Budynkiem Gemos 3, wystawionych przez producentów systemów. Zamawiający wymaga, by pracownicy, o których mowa w zd. pierwszym byli przeszkoleni w zakresie obsługi systemu pożarowego Polon-Alfa, przez autoryzowanego przedstawiciela producenta systemu. 2.2.2.2. 1 osoba - Zamawiający wymaga, by osoba nadzorująca wyznaczona do wykonywania przedmiotu zamówienia posiadała odpowiednie kwalifikacje tj.: wyższe wykształcenie pożarnicze i co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy w straży pożarnej na stanowisku dowodzenia, biegłą znajomość obsługi i działania systemów Gemos i Tac. W celu potwierdzenia ww. wymagań Zamawiający żąda kserokopii dyplomu ukończenia wyższych studiów pożarniczych, zaświadczenia o ukończeniu przez ww. osobę kursu TAC Continuum - Budowa i obsługa systemu oraz Certyfikatu Obsługi Zarządzania Budynkiem Gemos 3, wystawionych przez producentów systemów. Zamawiający wymaga, by osoba nadzorująca była przeszkolona w zakresie obsługi, instalacji, programowania i konserwacji systemu pożarowego Polon-Alfa. W tym celu wymagane jest zaświadczenie wystawione przez producenta systemu lub autoryzowanego przedstawiciela. 2.2.2.3. Zamawiający wymaga, by wszyscy pracownicy wyznaczeni do wykonywania niniejszego zamówienia byli niekarni, w pełni sprawni fizycznie, posiadali doświadczenie w wykonywaniu wymaganych czynności, a także by posiadali predyspozycje psychiczne gwarantujące poprawność reakcji i ich współmierność do zaistniałego stopnia zagrożenia, zwłaszcza w sytuacjach stresowych i kryzysowych oraz co najmniej 3 -letnie doświadczenia w pracy w straży pożarnej. 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.3.1. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu działalności w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). 2.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunek posiadania uprawnień, określonych w pkt 2.1. jest warunkiem merytorycznym i formalnym zarazem. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ z uwzględnieniem przepisów art. 26 ust 3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełniania warunków formalnych udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga od Wykonawców: 1.1. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert: 1.2. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.1.4. aktualnej informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków merytorycznych 2.1. Dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w pkt 5.2.1 SIWZ Zamawiający wymaga od Wykonawców: 2.1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt , 5.2.2. SIWZ Zamawiający wymaga od Wykonawców: 2.2.1 wykazu złożonego na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 1 do Rozdziału II niniejszej SIWZ Doświadczenie zawodowe Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione dostawy zostały wykonane należycie. 2.2.2 wykazu złożonego na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 2 do Rozdziału II niniejszej SIWZ Wykaz pracowników. Do oferty należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez pracowników wymaganych kwalifikacji. 2.3 Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt , 5.2.3. SIWZ Zamawiający wymaga od Wykonawców: 2.3.1. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000,00zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych). 2.4. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 5.2.4 SIWZ Zamawiający wymaga od Wykonawców: 2.2.1. złożenia oświadczenia na formularzu zgodnym z treścią formularza z Rozdziału II. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 3.1. pkt 1.1., 1.2.,1.4., 2.1.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 3.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 3.1.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.1.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; 3.2. pkt 1.3. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 3.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.1.1. i 3.1.3. oraz 3.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.4. Dokument, o którym mowa w pkt 3.1.2. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1 i 3.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3.3. i 3.4. Rozdziału I niniejszej SIWZ stosuje się odpowiednio. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie 4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.2. Warunki formalne musi spełniać każdy z tych Wykonawców, warunki merytoryczne mogą spełniać łącznie. 4.3. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jako najkorzystniejszej, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.uksw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach