Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 00-175 Warszawa, ul. Jana Pawła II 70
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5365705-06 , fax. 22 8602842
- Data zamieszczenia: 2012-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny
ul. Jana Pawła II 70 70
00-175 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5365705-06, fax. 22 8602842
REGON: 01061308300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja płatnicza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa ochrony mienia oparta na monitorowaniu obiektów i grupach interwencyjnych wraz z konserwacją i serwisem systemów alarmowych w 37 Biurach Powiatowych ARiMR w województwie mazowieckim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia oparta na monitorowaniu obiektów i grupach interwencyjnych wraz z konserwacją i serwisem systemów alarmowych w 37 Biurach Powiatowych ARiMR w województwie mazowieckim. Adresy Biur Powiatowych (BP) objętych usługą określa Załącznik nr 2 do umowy, będącej załącznikiem nr 7 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji zamówienia, z zachowaniem postanowień zawartych w poniższym ust. 3: 2.1 Wykonawca zapewnił monitoring 37 obiektów Biur Powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR wraz z dojazdem załóg interwencyjnych do tych obiektów, w których system włamania i napadu wykrył zagrożenie, poprzez: 2.1.1 monitorowanie telefoniczne oraz łączem GSM, 2.1.2 telefoniczne sprawdzanie sytuacji w obiekcie po wywołanym alarmie w czasie godzin pracy (dyspozytor telefonuje pod wskazany numer, sprawdza przyczynę i okoliczność alarmu), 2.1.3 interwencje patrolu w sytuacji uruchomienia alarmu po godzinach pracy i ponadto: - w razie potrzeby zawiadamianie policji, - w razie potrzeby zawiadomienie straży pożarnej, - bezwzględne powiadomienie telefoniczne upoważnionego pracownika danego Biura Powiatowego w celu podjęcia decyzji - co dalej (wykaz upoważnionych pracowników zostanie dostarczony Wykonawcy drogą mailową po podpisaniu umowy i będzie na bieżąco aktualizowany), - w razie braku kontaktu z upoważnionymi pracownikami Biura Powiatowego pozostawić patrol i powiadomić Administratora Zabezpieczeń Fizycznych i Środowiskowych MzOR pod numerem tel. 502 05 38 94, - sporządzenie pisemnego raportu z interwencji, 2.1.4 potwierdzony obchód lokalu i terenu wokół obiektu dokonywany co najmniej 4 razy w miesiącu po godzinach pracy Zamawiającego, protokół (w formie papierowej lub elektronicznej) z wykonanych czynności i stwierdzenia ewentualnych nieprawidłowości dostarczany raz na miesiąc do Zamawiającego, 2.1.5 zabezpieczenie lokalu po zaistnieniu zdarzenia, które wywołało alarm np. zalanie pożar, włamanie i inne tego typu zdarzenia, 2.1.6 sprawdzenie stanu linii telefonicznej i elektroniczne wykrywanie uszkodzeń, 2.1.7 utrzymywanie w pełnej sprawności systemów alarmowych i przeciwpożarowych w obiektach, 2.1.8 kontrolę czasu załączeń i wyłączeń systemu alarmowego - prowadzenie w tym zakresie wymaganej dokumentacji, 2.1.9 zabezpieczenie odpowiedniej liczby grup interwencyjnych w przypadku określonego zagrożenia monitorowanych obiektów - czas interwencji tych grup nie powinien przekraczać 5 - 10 minut, 2.1.10 świadczenie usług związanych z obsługą systemu alarmowego, przeciwpożarowego i systemu kontroli dostępu np. wydzielanie stref, wprowadzanie kodów oraz inwentaryzowanie ilości elementów (np. czujki, moduły rozszerzeń, klawiatury) znajdujących się w poszczególnych obiektach przy każdym przeglądzie - zestawienie w formie tabeli (papierowe lub elektroniczne), 2.1.11 zapewnienie ochrony fizycznej Biur Powiatowych (w razie potrzeby i po uprzednim wysłaniu zlecenia przez Zamawiającego) w przypadku określonego zagrożenia na ogólną liczbę 1500 godzin efektywnej pracy w okresie trwania umowy. 2.2 Wykonawca zapewni konserwację systemów włamania i napadu, urządzeń sygnalizujących pożar oraz systemu kontroli i dostępu, mającą na celu utrzymywanie w pełnej sprawności systemów alarmowych i przeciwpożarowych w obiektach, w ramach której należy dokonać: 2.2.1 czterech przeglądów instalacji i urządzeń co sześć miesięcy w czasie trwania umowy, zakończonych wystawianiem faktur wraz z protokółem realizacji zlecenia konserwacji, przeglądu-naprawy (grafik przeglądów zostanie dostarczony Zamawiającemu na 7 dni przed wykonywaniem przeglądów), 2.2.2 ustaleń w formie dokumentacji z zakresu konserwacji i napraw urządzeń funkcjonujących systemów wraz z wykonawstwem niezbędnej konserwacji, napraw lub wymiany na nowe zwłaszcza takich urządzeń jak: central - CA, klawiatur - SCA, czujek - PCP, czujek dymu, sygnalizacji wew. nadajników radiowych, akumulatorów, przewodów - YTDY, OMY, 2.2.3 sprawdzenia sprawności systemów alarmowych i przeciwpożarowych w obiektach, które powinno obejmować między innymi test sprawności systemu, test słyszalności alarmu w całym obiekcie, test czujek pożarowych, test zasilania awaryjnego, sprawdzenie aktualności użytkowników systemu oraz wyznaczonych dodatkowych stref w serwerowni i archiwum, 2.2.4 odnotowanie w książce dla danego obiektu i harmonogramie przeglądów AZF czynności przeprowadzenia konserwacji i przeglądu. 2.3 Wykonawca będzie realizował usługę serwisu, instalowania oraz uzupełnień i rozbudowy w miarę potrzeb systemów włamania i napadu, urządzeń sygnalizujących pożar i systemu kontroli dostępu w Biurach Powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego. Usuwanie usterek i dokonywanie napraw realizowane będzie w czasie 24h od wykrycia lub zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego i potwierdzone protokołem odbioru potwierdzonym przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań wynikających z powyższego ust. 2 z zachowaniem poniższych ustaleń: 3.1 kontynuacja usługi będącej przedmiotem zamówienia w okresie zagrożenia i wojny (w tym mobilizacji Sił Zbrojnych), 3.2 wykonywanie usługi podjazdów grup interwencyjnych (w ramach realizacji zadań wynikających z ust. 2 pkt 2.1) samodzielnie przez Wykonawcę w co najmniej 50% obiektów wymienionych w Załączniku nr 2 do umowy, będącej załącznikiem nr 7 do SIWZ, 3.3 wykonywanie usług konserwacji (określonych w ust. 2. pkt 2.2) i usług serwisu, instalowania oraz uzupełnień i rozbudowy systemów włamania i napadu, urządzeń sygnalizujących pożar i systemu kontroli dostępu (określonych w ust. 2 pkt 2.3) samodzielnie przez Wykonawcę w 100% obiektów wymienionych w Załączniku nr 2 do umowy, będącej załącznikiem nr 7 do SIWZ, 3.4 bieżąca aktualizacja szczegółowego planu ochrony obiektów, 3.5 sporządzanie zestawienia wszystkich podjętych czynności w formie protokołu będącego podstawą do wystawienia faktury VAT, 3.6 bezwzględne stosowanie się do Zarządzeń Prezesa ARiMR w sprawie bezpieczeństwa informacji w ARiMR oraz do Instrukcji wydanych przez Dyrektora Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na usługę dozoru elektronicznego mienia, tj. zabudowanych nieruchomości położonych w Radomiu przy ul. Kilińskiego 20 oraz ul. Rynek 1
Dodano: 2016-02-22 - Usługa ochrony mienia oparta na monitorowaniu obiektów i grupach interwencyjnych wraz z konserwacją i serwisem systemów alarmowych w 38 obiektach MzOR ARiMR na terenia województwa mazowieckiego
Dodano: 2014-01-28 - Przetarg nieograniczony na usługę dozoru elektronicznego mienia tj. zabudowanych nieruchomości położonych w Radomiu przy ul. Rynek 1 oraz ul. Kilińskiego 20.
Dodano: 2013-12-19 - (Zam.Publ.7/2013) Monitoring systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynkach Sądu Rejonowego w Siedlcach
Dodano: 2013-10-30 - Usługa monitoringu obiektów Agencji Rezerw Materiałowych oraz napraw i konserwacji instalacji włamania i telewizji przemysłowej - postępowanie nr BPzp-262-48/13
Dodano: 2013-05-21 - Usługa monitoringu obiektów Agencji Rezerw Materiałowych oraz napraw i konserwacji instalacji włamania i telewizji przemysłowej - postępowanie nr BPzp-262-38/13
Dodano: 2013-04-25 - Usługa monitoringu obiektów Agencji Rezerw Materiałowych oraz napraw i konserwacji instalacji włamania i telewizji przemysłowej - postępowanie nr BPzp-262-22/13
Dodano: 2013-03-26 - Przetarg nieograniczony na usługę dozoru elektronicznego mienia - nieruchomości położonych w Radomiu przy ul. J. Kilińskiego 14 i 20 oraz ul. S. Żeromskiego 35.
Dodano: 2012-12-20 - (Zam. Publ.8/2012) Monitoring systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynkach Sądu Rejonowego w Siedlcach.
Dodano: 2012-12-12 - Przetarg nieograniczony na usługę dozoru elektronicznego mienia - nieruchomości położonych w Radomiu przy ul. J. Kilińskiego 14 i 20 oraz ul. S. Żeromskiego 35.
Dodano: 2011-12-19