PL 2012 sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 01-531 Warszawa, ul. Wybrzeże Gdyńskie 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5603710 , fax. 022 5603755
- Data zamieszczenia: 2010-04-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: PL 2012 sp. z o. o.
ul. Wybrzeże Gdyńskie 4 4
01-531 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5603710, fax. 022 5603755
REGON: 14117191000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.2012.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: osoba prawna utworzona w szczególnym celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa w zakresie podróży służbowych PL. 2012 Sp. z o.o. w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest obsługa w zakresie podróży służbowych pracowników Zamawiającego. Zamawiający oczekuje: a. rezerwacji, zakupu, wystawiania i dostarczania biletów lotniczych typu kraj, Europa i Intercontinental; propozycji do wyboru minimum 3 najkorzystniejszych opcji przelotu stosownie do wskazań i wymagań Zamawiającego uwzględniających trasę przelotu o najtańszym możliwym koszcie oraz z najmniejszą możliwą ilością przesiadek, wraz z uwzględnieniem dostępnych zniżek i promocji; b. wyszukiwania minimum 3 opcji noclegu stosownie do wymagań i wskazań Zamawiającego, uwzględniając najkorzystniejsze na rynku ceny i aktualne promocje, a następnie, jeżeli Zamawiający zdecyduje się na rezerwację, rezerwacji pokoi hotelowych w kraju i zagranicą o standardzie minimum 3 gwiazdkowym; c. rezerwacji i dostarczania biletów kolejowych krajowych i zagranicznych; d. pośrednictwa w formalnościach wizowych; e. wystawiania polisy ubezpieczeniowej (KL, NNW, OC) w wariancie standardowym europejski oraz w wariancie standardowym reszta świata - w zależności od celu podróży; f. niezwłocznej realizacji usług na podstawie zlecenia telefonicznego (wystawienie dokumentów po pisemnym potwierdzeniu), na piśmie, faksem, pocztą elektroniczną lub za pomocą formularza zamieszczonego na stronie internetowej wykonawcy; g. wsparcia dedykowanego agenta od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00 h. gorącej linii czynnej 24-godziny na dobę dającej możliwość (z każdego miejsca na świecie) kontaktu i dokonania pilnych zmian w rezerwacjach przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu; i. dostępu do aktualnej (w czasie rzeczywistym) platformy on-line dostępnych biletów lotniczych i pokoi hotelowych, dającej możliwość dokonania samodzielnej rezerwacji 24h/dobę przez siedem dni w tygodniu, nie wyłączając dni świątecznych j. uwzględniania upustów wynegocjowanych indywidualnie przez Zamawiającego z przewoźnikami i hotelami; k. w przypadku gdy podróż będzie się rozpoczynać w innym miejscu niż w Polsce, bilet powinien być dostępny w przedstawicielstwie w kraju wyjazdu/wylotu lub w inny sposób dostarczony odbiorcy po uzgodnieniu z Zamawiającym w sposób umożliwiający rozpoczęcie podróży w wyznaczonym terminie; l. przesyłania biletów lotniczych w wersji elektronicznej, wygenerowanych z systemu rezerwacyjnego; m. dostarczenia dokumentów podróży, dokumentów ubezpieczeń oraz faktur do siedziby zamawiającego w terminie każdorazowo ustalonym przez strony; w przypadkach nagłych (zamówienie i wyjazd tego samego dnia) dostarczenia dokumentów podróży pasażerowi bezpośrednio do miejsca wylotu/wyjazdu; n. przejęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji, a zwłaszcza do reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacyjnych dot. usług realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u Wykonawcy, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych; o. każdorazowego informowania Zamawiającego drogą elektroniczną, na wskazane adresy i w sposób ustalony przez Zamawiającego, na temat dokonywanych rezerwacji, obejmujące: dane rezerwacji, cenę oraz termin wykupu; p. dysponowania przez wykonawcę dwoma systemami rezerwacyjnymi (na wypadek awarii jednego z systemów). 2) Zamawiający informuje, że szacunkowa skala jego potrzeb na okres obowiązywania umowy kształtuje się następująco: Rodzaj usługi Zapotrzebowanie Uwagi - Bilety lotnicze Trasa typu Intercontinental, 4, Główne kierunki - RPA, Klasa Ekonomiczna - Bilety lotnicze Trasa typu Europa 45, Główne kierunki - Ukraina, Szwajcaria, Klasa ekonomiczna - Bilety lotnicze typu Kraj 25, Główne kierunki: Gdańsk, Warszawa, Poznań, Wrocław, Klasa ekonomiczna - Bilety kolejowe Krajowe 180, Główne kierunki: Chorzów, Gdańsk, Warszawa, Poznań, Wrocław - Wizy 4, Głównie do RPA - Polisy ubezpieczeniowe Europa 45, Średnia długość pobytu: 3 dni - Polisy ubezpieczeniowe Poza Europą 4, Średnia długość pobytu: 5 dni - Rezerwacja hoteli Kraj 200, Głównie: Warszawa, Gdańsk, Poznań, Wrocław, Standard minimum 3 gwiazdki - Rezerwacja hoteli Zagranica 45, Głównie Kijów, Nyon, Zurich, Wiedeń Standard minimum 3 gwiazdki 3) Podana ilość usług oraz dostaw jest ilością szacowaną. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilości usług w zależności od swoich potrzeb. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 630000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość upustu określonego w % od ceny (taryfy) precyzyjnie określonej w momencie składania zamówienia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2012.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz i odwóz około 572 uczniów wraz z opieką zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa do Publicznych Szkół Podstawowych i Gimnazjów z terenu Gminy Przyłęk w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-09 - Świadczenie usług rezerwacji i zakupu biletów na krajowe i zagraniczne przewozy lotnicze i kolejowe na potrzeby Instytutu Europejskiej Sieci Pamięć i Solidarność
Dodano: 2015-09-30 - 86 /WTD/SGGW/2015 Usługi logistyczne - organizacja przelotów dla zagranicznych opiekunów postdoków (poz. 59 w Harmonogramie Projektu)
Dodano: 2015-09-09 - 62/WTD/SGGW/2015 Usługi logistyczne - organizacja zakwaterowania oraz przelotów dla zagranicznych opiekunów postdoków
Dodano: 2015-07-08 - 33/WTD/SGGW/2015 Usługi logistyczne - organizacja zakwaterowania oraz przelotów dla zagranicznych opiekunów postdoków
Dodano: 2015-05-21 - Dowóz i odwóz około 588 uczniów wraz z opieką zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa do Publicznych Szkół Podstawowych i Gimnazjów z terenu Gminy Przyłęk w roku szkolnym 2015/2016.
Dodano: 2015-05-20 - Zapewnienie świadczenia usług dla potrzeb Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk w zakresie sprzedaży biletów na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze oraz przewozy kolejowe
Dodano: 2015-03-19 - Dowóz i odwóz około 580 uczniów wraz z opieką zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa do Publicznych Szkół Podstawowych i Gimnazjów z terenu Gminy Przyłęk w roku szkolnym 2014/2015
Dodano: 2014-06-12 - spr. nr 2/WTD/SGGW/2014 Usługi logistyczne - organizacja przejazdów, zakwaterowania oraz wyżywienia dla 24 wykładowców z zagranicy - poz. 36-38 w harmonogramie Projektu - III termin
Dodano: 2014-01-13 - sprawa nr 311/WTD/SGGW/2013 Usługi logistyczne - organizacja przejazdów, zakwaterowania oraz wyżywienia dla 24 wykładowców z zagranicy - poz. 36-38 w harmonogramie Projektu - II termin
Dodano: 2013-11-20