Przetargi.pl
obsługa techniczna i konserwacja instalacji oraz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w budynkach Kancelarii Senatu A i B, przy ul. Wiejskiej 6 oraz przy ul. Smolnej 12, w Warszawie

Kancelaria Senatu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6949035 , fax. 22 6949213
  • Data zamieszczenia: 2015-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
    ul. Wiejska 6 6
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6949035, fax. 22 6949213
    REGON: 00139380011000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Senatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    obsługa techniczna i konserwacja instalacji oraz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w budynkach Kancelarii Senatu A i B, przy ul. Wiejskiej 6 oraz przy ul. Smolnej 12, w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa techniczna i konserwacja instalacji oraz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w budynkach A i B Kancelarii Senatu w Warszawie przy ul. Wiejskiej 6 oraz przy ul. Smolnej 12. 2. Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu ma zastosowanie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy w związku z art. 36 ust. 2 pkt 9 lit. d ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę przez cały okres trwania zamówienia, co najmniej jednej osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj. obsługę techniczną i konserwację instalacji oraz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na podstawie umowy o pracę, posiadającą uprawnienia i kwalifikacje wymienione w pkt 7.1. ppkt 3, lit. g SIWZ. 3. Zamawiający wymaga zaoferowania przez Wykonawcę elektronicznego systemu nadzoru obiektu posiadającego niżej wymienione funkcjonalności: a) zarządzanie bazą urządzeń objętych przedmiotem umowy, jak: urządzenia klimatyzacyjne, wentylacyjne, instalacje sanitarne pracujące na potrzeby ww. systemów - zgodnie z punktem 2 Załącznika nr 1 SIWZ; b) przechowywanie wszystkich istotnych danych dotyczących urządzeń (za istotne uznajemy: DTR, dane techniczne, zalecenia użytkowania, zalecenia konserwacji, paszporty techniczne urządzeń, protokoły z wykonanych prac); c) posiadanie mechanizmu wielorakiego powiadamiania (co najmniej 2 rodzaje), np. SMS, e-mail, VMS w dowolnych kombinacjach, przy zachowaniu minimum dwóch rodzajów powiadomień łącznie dla danej awarii lub zdarzenia; d) możliwość samodzielnego tworzenia i modyfikacji scenariuszy powiadamiania celem dopasowania do specyfiki obiektu Zamawiającego; e) możliwość śledzenia procesu realizacji wprowadzonego zlecenia na każdym jego etapie, jak również wprowadzania poszczególnych danych na każdym etapie realizacji; f) posiadanie intuicyjnego kreatora zgłoszenia zlecenia; g) dostępność do systemu z różnych urządzeń, np. tablet, telefon komórkowy, komputer, etc.; h) umożliwianie trwałych powiązań użytkownika z wygenerowanym przez niego zgłoszeniem serwisowym, w celu uzyskania funkcjonalności określenia użytkownika podejmującego określone działanie w systemie (zgłoszenie awaryjne); i) umożliwianie trwałego przechowywania protokołów ze zrealizowanych prac serwisowych i dostęp do nich na wszystkich podstawowych typach urządzeń (komputery stacjonarne, komputery przenośne, tablety, telefony); j) możliwość drukowania różnego rodzaju dokumentów bezpośrednio z systemu, jak np.: zgłoszenie serwisowe, protokół zakończenia prac, karta urządzenia, DTR, etc.; k) umożliwianie łatwego wizualnego odróżnienia zdarzeń aktywnych od archiwalnych; l) możliwość eksportu danych (dane urządzenia, historia zgłoszeń) w formacie pliku bazodanowego (SQL). Do wypełnienia i złożenia załącznik nr 8 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowany elektroniczny system nadzoru obiektu spełnia wyżej wymienione wymagania Zamawiający wymaga dołączenia wersji demonstracyjnej systemu, przygotowanej w postaci on-line (w sieci informatycznej) lub na nośniku CD lub testowej wersji konta użytkownika dla potrzeb Zamawiającego, zawierającego dostęp do opisanych powyżej funkcjonalności do oceny spełnienia wymagań Zamawiającego, zabezpieczonej hasłem startowym. Ponadto Wykonawca dołączy do oferty: - adres dostępowy; - login i hasła użytkownika testowe (np. administratora, technika obiektu, etc.); - instrukcję użytkowania systemu. Przy pomocy udostępnionego Zamawiającemu konta powinna istnieć możliwość założenia nowego użytkownika systemu i wprowadzenia danych testowych (Zamawiający dopuszcza, aby czynności te zostały wykonane przez Wykonawcę) oraz powinna być udostępniona możliwość wykonywania wszelkich innych czynności umożliwiających przeprowadzenie weryfikacji funkcjonalności systemu. W przypadku niezłożenia załącznika nr 8 do SIWZ lub niezaoferowania przez Wykonawcę wymaganego ww. elektronicznego systemu nadzoru obiektu, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jako niespełniająca wymagań SIWZ. 4. Zamawiający informuje, że będzie punktował posiadanie przez elektroniczny system nadzoru obiektu następujących dodatkowych funkcjonalności: - umożliwianie zadeklarowania dowolnej liczby kont użytkowników systemu, przypisanych do obiektu Zamawiającego, posiadających zakres uprawnień dający się ograniczyć do konkretnych lokalizacji u Zamawiającego ewentualnie grup lokalizacji, - umożliwianie automatycznego generowania powiadomień wybranych użytkowników systemu jednocześnie poprzez różne dostępne kanały komunikacji (e-mail; sms; telefon), wysyłane do zadeklarowanych użytkowników klienta po zarejestrowaniu zgłoszenia serwisowego. Wyżej wymienione dodatkowe funkcjonalności elektronicznego systemu nadzoru obiektu będą oceniane zgodnie z zasadami określonymi w pkt 16.1.3. SIWZ, na podstawie wypełnionego i złożonego załącznika nr 8a do SIWZ. 5. Szczegóły dotyczące ww. przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych), w terminie do 26 sierpnia 2015 r., do godz. 10:00. 2. Wadium będzie mogło być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz.1804). 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli wadium wnoszone jest przez jednego z wykonawców w formie gwarancji lub poręczenia, z treści dokumentów musi wynikać, że odnosi się ona do zleceniodawcy, jak również do pozostałych Wykonawców. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie określonym przez Zamawiającego, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta Wykonawcy została wybrana jako najkorzystniejsza. W przypadku wniesienia wadium w formie dokumentów, o których mowa w pkt 2. lit. b-e, do oferty należy dołączyć - w oddzielnej, wewnętrznej kopercie - ich oryginały oraz kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zaznaczeniem na kopercie Wadium w przetargu nieograniczonym na obsługę techniczną i konserwację instalacji oraz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w budynkach Kancelarii Senatu A i B, przy ul. Wiejskiej 6 oraz przy ul. Smolnej 12, w Warszawie. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O Warszawa: nr rachunku 18 1010 1010 0023 6513 9120 0000 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na obsługę techniczną i konserwację instalacji oraz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w budynkach Kancelarii Senatu A i B, przy ul. Wiejskiej 6 oraz przy ul. Smolnej 12, w Warszawie. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 6. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę i godzinę uznania środków na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie określonym przez Zamawiającego, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta Wykonawcy została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie wykluczony. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senat.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach