Przetargi.pl
Obsługa Strefy Płatnego Parkowania na drogach publicznych Miasta Łowicza

Zakład Utrzymania Miasta sp. z o.o. w Łowiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, Armii Krajowej
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 536281000
  • Data zamieszczenia: 2019-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utrzymania Miasta sp. z o.o. w Łowiczu
    Armii Krajowej 2 B
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 536281000
    REGON: 38006105600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zum.bip.lowicz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o. (100% udziału gminy)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa Strefy Płatnego Parkowania na drogach publicznych Miasta Łowicza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na Obsłudze Strefy Płatnego Parkowania na drogach publicznych Miasta Łowicza z wykorzystaniem parkomatów, w okresie od 01.04.2019 r. do 31.12.2019 r. określonej we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod nazwą: CPV 63712400-7 – usługi w zakresie obsługi parkingów; CPV 51214000-5 – usługi instalowania parkometrów; CPV 38730000-1 – parkometry. Opis zakresu terytorialnego i sposobu funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania w Łowiczu – na podstawie Uchwały Nr XXXVIII/258/2017 z dnia 30 marca 2017 r. (Dz. Urzędowy Woj. Łódzkiego z 2017 poz. 2207 ). w strefie znajduje się ok 220 miejsc parkingowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63712400-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium. 2. Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych na rachunek Zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku Wykonawcy 3. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 7 marca 2019 r. do godziny 10:00. 4. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych) 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000, 1669). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego – 17 1090 2590 0000 0001 3641 0791 w Santander Bank Polska SA z dopiskiem „Wadium – obsługa strefy płatnego parkowania”. Wadium w innej formie niż pieniądzu należy dołączyć do oferty w formie oryginału. Jeśli wadium nie znajdzie się na wskazanym rachunku (dotyczy wadium w formie pieniężnej) lub w oryginale nie zostanie dołączone do oferty (dotyczy wadium w formie innej niż pieniężna) do chwili złożenia oferty tj. do dnia 07.03.2019 r. do godz. 10:00, Zamawiający uzna, iż oferta nie została zabezpieczona wadium, i zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 7b PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych na wezwanie zamawiającego, przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia: 1) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. 2) Zaświadczenie właściwej terenowo jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach