Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" ogłasza przetarg
- Adres: 04-730 Warszawa, Al. Dzieci Polskich 20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8151024 , fax. 022 8151015
- Data zamieszczenia: 2009-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Al. Dzieci Polskich 20 20
04-730 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8151024, fax. 022 8151015
REGON: 00055796100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa stacji hydroforowej przez okres 36 miesięcy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Obsługa stacji hydroforowej przez okres 36 miesięcy.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż oferowane urządzenie oraz materiały wchodzące w zakres usługi są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i na potwierdzenie powyższego posiada aktualne dokumenty zgodnie z obowiązującym prawem oraz dostarczy je na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy - według załącznika nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 651300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli zrealizował/realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na obsłudze stacji hydroforowej przez okres minimum 12 miesięcy, na kwotę nie niższą niż: 50 000 zł brutto.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt III 2) pkt 1-4 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Wykaz wykonanych/wykonywanych usług (wg załącznika nr 6 do SIWZ), potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 8.1.2. SIWZ wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- utrzymanie i konserwację studni i stacji uzdatniania wody oligoceńskiej na terenie dzielnicy Bielany od 16 sierpnia 2016 roku do 15 sierpnia 2017 roku
Dodano: 2016-06-23 - Konserwacja studni i stacji uzdatniania wody na terenie m.st. Warszawy Dzielnicy Bemowow latach 2016-2018 Zadanie 1 przy ul. Obrońców Tobruku, ul. Kazubów, ul. Morcinka i punkt czerpalny Morcinka bis, ul. Czerwonych Maków oraz ul. Pełczyńskiego; Zadanie 2 przy ul. Anieli Krzywoń, ul. Sterniczej / Powstańców Śląskich, ul. Sucharskiego, ul. Muszlowej; Zadanie 3 przy ul. Rozłogi 2a, Rozłogi 12a, ul. Reginisa, ul. Sterniczej 125; Zadanie 4 przy ul. Wyki, ul. Szobera, ul. Bolimowskiej, ul. Westerplatte. Zam. dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części: 4
Dodano: 2015-10-05 - Usługa w zakresie utrzymania w bieżącej sprawności i obsługi stacji uzdatniania wody w IPCZD
Dodano: 2015-07-24 - Nadzór nad eksploatacją i bieżące utrzymanie w ruchu ujęć wody oligoceńskiej, stacji uzdatniania wody i punków poboru w Dzielnicy Praga Północ
Dodano: 2015-01-20 - STAŁA CAŁODOBOWA OBSŁUGA I KONSERWACJA HYDROFORNI WRAZ ZE STACJĄ UZDATNIANIA WODY I STUDNI GŁĘBINOWYCH NA TERENIE JW. 4809 ZEGRZE
Dodano: 2014-12-18 - Pełnienie dozoru eksploatacyjnego nad prawidłowym funkcjonowaniem studni głębinowych będących w administrowaniu Wydziału Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Wola, w tym prowadzenie bieżącej konserwacji, dokonywanie przeglądów technicznych oraz wykonywanie badań jakości wody do 30.09.2015 r (sprawa nr 16/ZP/14)
Dodano: 2014-03-25 - Konserwacja studni i stacji uzdatniania wody na terenie m.st. Warszawy Dzielnicy Bemowo w latach 2014-2015: Zadanie 1 przy ul.Obrońców Tobruku, ul. Kazubów, ul. Morcinka i punkt czerpalny Morcinka bis, ul. Czerwonych Maków oraz ul. Pełczyńskiego; Zadanie 2 przy ul. Anieli Krzywoń, ul. Sterniczej/ul. Powstańców Śląskich, ul. Sucharskiego, ul. Muszlowej; Zadanie 3 przy ul. Rozłogi 2A, ul. Rozłogi 12A, ul. Raginisa, ul. Sterniczej 125; Zadanie 4 przy ul. Wyki, ul. Szobera, ul. Bolimowskiej, ul. Westerplatte. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych-liczba części-4
Dodano: 2013-10-21 - utrzymanie i konserwacja studni i stacji uzdatniania wody oligoceńskiej na terenie Dzielnicy Bielany
Dodano: 2013-10-10 - Stała eksploatacja i konserwacja trzech ujęć wody oligoceńskiej dla ludności, zlokalizowanych przy ulicach: Grenadierów 51/59, Walecznych 59 i Motorowej_Ostrzyckiej w latach 2013 -2016
Dodano: 2013-10-09 - Pełnienie dozoru eksploatacyjnego nad prawidłowym funkcjonowaniem studni głębinowych będących w administrowaniu Wydziału Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Wola, w tym prowadzenie bieżącej konserwacji, dokonywanie przeglądów technicznych oraz wykonywanie badań jakości wody do 31.03.2014 r., (znak sprawy: 13/ZP/13)
Dodano: 2013-03-19