Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4 ogłasza przetarg
- Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 694 31 06 , fax. 022 694 52 68
- Data zamieszczenia: 2009-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4
ul. Świętokrzyska 12 12
00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 694 31 06, fax. 022 694 52 68
REGON: 00000221700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Asysta wsparcia technicznego oprogramowania HP Open View - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Asysta wsparcia technicznego oprogramowania HP Open View - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 726110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 12 500 zł. (słownie: dwanaście tysięcy pięćset złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę, i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) wykażą się należytym wykonaniem (w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum jednego zamówienia o wartości co najmniej 50 000 zł.), które dotyczyło wsparcia technicznego dla oprogramowanie HP Open View w wersji nie niższej niż v.4.5. b) zapewnią w składzie zespołu, wyznaczonego do wykonania niniejszego zamówienia, udział osób spełniających poniższe wymagania: - posiadających certyfikat: Certyfikowany Konsultant HP OpenView Service Desk - minimum 2 osoby w ww. zespole. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności wykażą się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości minimum 100 000 zł; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków określonych w SIWZ metodą spełnia nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy z art. 44 ustawy, że: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z pózn. zm), szczegółowo określone w Rozdziale II niniejszej SIWZ. Formularz oświadczenia do ewentualnego wykorzystania przez Wykonawców stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, o wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca spełnienie wymagania określonego w Rozdziale II pkt 3. 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie, potwierdzający spełnianie warunku określonego w Rozdziale II pkt 2) lit. a) SIWZ. 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzającego spełnienie warunku określonego w Rozdziale II pkt 2) lit b) SIWZ. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, o ile dotyczy. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w związku z postanowieniami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 2, 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 9. Dokumenty, o których mowa w ust. 8 pkt 1) lit. a) i b) i pkt 2) muszą być wystawione nie wcześniej niż 6-m-cy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokumenty, o których mowa w ust. 8 pkt 1) lit. c) muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przez upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Każdy z wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców musi złożyć odrębne dokumenty określone w ust. 2-1, przy czym mają zastosowanie postanowienia ust. 8 10
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług pogwarancyjnego serwisu urządzeń CRC oraz odnowienie usług wsparcia technicznego systemów informatycznych - Przedłużenie wsparcia serwisowego dla rozwiązań IBM
Dodano: 2016-07-27 - Odnowienie wsparcia dla licencji MS Dynamics AX 2012 (BREP)
Dodano: 2016-07-26 - Zakup praw do korzystania z usługi software maintenance (Software Maintenance Renewal) dla oprogramowania będącego w posiadaniu Zamawiającego
Dodano: 2016-07-26 - Usługa serwisowa dla infrastruktury sprzętowej zasilania i klimatyzacji serwerowni CODGiK oraz wsparcia na oprogramowanie do monitoringu BO-ZP.2610.11.2016.IZ
Dodano: 2016-07-22 - Usługa wsparcia technicznego dla oprogramowania Check Point
Dodano: 2016-07-14 - Świadczenie usług pogwarancyjnego serwisu urządzeń CRC oraz odnowienie usług wsparcia technicznego systemów informatycznych - Przedłużenie wsparcia serwisowego dla macierzy HUS130
Dodano: 2016-07-06 - Zapewnienie wsparcia technicznego w zakresie posiadanych przez Zamawiającego oprogramowań i urządzeń, z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2016-06-24 - Asysta techniczna oprogramowania DELL na 2016 rok wraz ze zwiększeniem posiadanych licencji, znak sprawy: ZP-AI-42/16
Dodano: 2016-06-04 - Zapewnienie wsparcia technicznego w zakresie posiadanych przez Zamawiającego oprogramowań i urządzeń, z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2016-05-25 - Zakup usługi świadczenia serwisu pogwarancyjnego dla sprzętu serwerowego KGP/KWP/KSP systemów wewnętrznych Policji, numer postępowania 120/BŁiI/16/MR
Dodano: 2016-05-24