Przetargi.pl
Obsługa sieci wodociągowej należącej do Gminy Mogilany

Gmina Mogilany ogłasza przetarg

  • Adres: 32-031 Mogilany, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 270 10 13 wew. 245 , fax. 122 701 677
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mogilany
    Rynek 2
    32-031 Mogilany, woj. małopolskie
    tel. 12 270 10 13 wew. 245, fax. 122 701 677
    REGON: 35155565400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mogilany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa sieci wodociągowej należącej do Gminy Mogilany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa w okresie od 01.01.2021 do 31 grudnia 2021 roku należącej do Gminy Mogilany sieci wodociągowej wraz z towarzyszącymi urządzeniami i obiektami, a w szczególności: 1. Usługi objęte kwotą ryczałtową (nie mogą być przedmiotem dodatkowych należności). 1) Kontrola pracy hydroforni, minimum 3 razy w tygodniu, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym: -w Libertowie (wyposażona w monitoring GSM), - w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Mogilany, - w Mogilanach ul. Skawińska. 2) Kontrola pracy przepompowni w Bukowie i Skawinie przy ul. Dębca, minimum 3 razy w tygodniu, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 3) Kontrola napełnienia zbiorników wody w Mogilanach, ul. Skawińska – utrzymanie optymalnego poziomu wody w zbiornikach zgodnie z założeniami technicznymi oraz przepisami przeciwpożarowymi ze szczególnym zwróceniem uwagi na przelew. 4) Odpowietrzanie rurociągów po awariach, przerwach w dostawie wody i robotach sieciowych. 5) Płukanie sieci przez hydranty. 6) Obsługa studni redukcyjnych (regulacja, czyszczenie filtrów). 7) Wymiana wodomierzy uszkodzonych (z wystawieniem protokołu), oraz czyszczenie sitek wodomierzy i uszczelnianie półśrubunków (wymiana uszczelek) - maks. 60 czynności w okresie trwania umowy. 8) Sprawdzenie działania i konserwacja hydrantów ppoż. (czyszczenie i malowanie, odkrycie skrzynki ulicznej zasuwy, uzupełnienie brakującej lub nieczytelnej tabliczki) w ilości 5 szt. miesięcznie. Sprawdzenie działania i konserwacja hydrantów w ilości 5 szt. miesięcznie, musi być potwierdzona przez Zamawiającego protokołem z wykazem sprawdzonych i naprawionych hydrantów, dołączonym do faktury za miesięczną obsługę sieci wodociągowej. 9) Zamykanie sieci na odcinkach na których wystąpiła awaria w czasie nie dłuższym niż 30 min od chwili zgłoszenia awarii, w celu nie dopuszczenia do nadmiernej straty wody. 10) Dbanie o teren przy zbiorniku w Mogilanach, przepompowni w Bukowie, przepompowni w Skawinie i hydroforni w Libertowie, przede wszystkim koszenie traw co najmniej trzy razy w ciągu roku. Terminy wykaszania traw należy uzgadniać z Urzędem Gminy Mogilany. 11) Informowanie odbiorców o przyczynach wstrzymania dostawy wody. W przypadku planowanych przerw w dostawie wody, należy co najmniej na 7 dni przed wyłączeniem wody powiadomić odbiorców, poprzez rozwieszenie ogłoszeń. 12) Dokonywanie zamknięć przyłączy wodociągowych u odbiorców wody zalegających z zapłatą należności za zużytą wodę. 13) Wykonawca jest zobowiązany tak zorganizować sposób świadczenia usługi, aby był możliwy kontakt (telefoniczny i pocztą e-mail) z Urzędem Gminy Mogilany oraz z odbiorcami wody przez 24 godz./dobę 7 dni w tygodniu. 14) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wody na własny koszt (przy pomocy beczkowozów w przypadku zawinionego braku dostawy wody z gminnej sieci wodociągowej. 15) Wymiana 500 szt. wodomierzy (50 sztuk miesięcznie) według wykazu Zamawiającego. Początek wymiany marcu 2021r. -Zamawiający dostarczy wodomierze - Wykonawca dostarczy żyłkę nylonową z oplotem stalowym , plomby i uszczelki - Wymiana wodomierzy w ilości 50 szt. miesięcznie musi być potwierdzona przez Zamawiającego protokołem dołączonym do faktury za miesięczną obsługę sieci wodociągowej. Wykonawca ustala i organizuje we własnym zakresie z odbiorcą wody termin wymiany wodomierza tak by zapewnić wymianę wszystkich wodomierzy w danej wsi według wykazu otrzymanego od Zamawiającego 2. Usługi dodatkowe rozliczane według nośników cenotwórczych i kosztorysu powykonawczego, (nie objęte kwotą ryczałtową). 1) Naprawa awarii gminnych sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz przyłączy do tych sieci. 2) Likwidacja nielegalnych przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych i przyłączy u odbiorców zalegających z zapłatą należności za zużytą wodę i odprowadzane ścieki. 3) Do wykonania zadań określonych w punktach 1) i 2) Zamawiający ustala maksymalną: a) ilość roboczogodzin - 2600 b) ilość maszynogodzin pracy koparki - 500 c) wartość materiałów użytych do naprawy awarii (wartość materiałów należy przyjąć w wysokości 100% sumy kosztów robocizny i kosztów pracy koparki). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości roboczogodzin, maszynogodzin oraz materiałów i uzależnia ją od ilości faktycznie usuniętych awarii oraz przedłożonych kosztorysów powykonawczych. 4) Po zgłoszeniu awarii Wykonawca zamknie wypływ wody i podejmie naprawę w czasie nie dłuższym od 30 min od chwili zgłoszenia awarii. 5) Czas naprawy awarii od momentu uzyskania informacji o jej wystąpieniu – maks. 6 godzin. (w szczególnych sytuacjach, za zgoda zamawiającego, może być wydłużony). Naprawy należy prowadzić również w porze nocnej oraz w dni świąteczne (bez dodatkowych opłat). Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na zamontowane części i urządzenia oraz wykonane prace związane z usuwaniem awarii i dokonywaniem remontów koniecznych do sprawnego funkcjonowania wodociągów gminnych i kanalizacji na okres min. 12 miesięcy. ( Szczegółowy opis Rozdział 3 - SIWZ- https://bip.malopolska.pl/ugmogilany,m,330054,2020.html )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Ofertowy -Załącznik nr 1 1. Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik nr 2 SIWZ 1) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, 2) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 3) o korzystaniu przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich, 4) o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców, 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru- pełnomocnictwo powinno obejmować co najmniej umocowanie do podpisania oferty i załączonych do niej oświadczeń oraz do złożenia oferty; w zależności od potrzeb pełnomocnictwo może zawierać również umocowanie do reprezentowania w całym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( zgodnie z art. 23 ustawy Pzp), 3. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ - wzór) - jeżeli dotyczy 4. Wypełniony FORMULARZ CENOWY –Załącznik nr 1a 5. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach